4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
Πηγή: Depositphotos

Περιορισμένη προβολή διαφημίσεων στο YouTube

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google για το 2024: Από τον Σεπτέμβριο του 2024, η Google θα αρχίσει να εφαρμόζει την πολιτική περιορισμένης προβολής διαφημίσεων στο YouTube. Η αλλαγή έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσει ότι μόνο οι διαφημιζόμενοι που πληρούν τις προϋποθέσεις θα μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα χωρίς περιορισμούς. Οι διαφημιζόμενοι που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις θα έχουν περιορισμένες προβολές των διαφημίσεών τους στο YouTube, μέχρι να κερδίσουν την εμπιστοσύνη της Google και των χρηστών της.

Βασικά σημεία για τους διαφημιζόμενους:

  • Κριτήρια προσόντων: Για να γίνει κατάλληλος διαφημιζόμενος και να αποφύγει τους περιορισμούς προβολής διαφημίσεων, μια εταιρεία θα πρέπει να ακολουθεί τους καθιερωμένους κανόνες. Οι εταιρείες θα αξιολογηθούν με βάση διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των σχολίων των χρηστών, των δημογραφικών στοιχείων και της ωριμότητας του λογαριασμού, του ιστορικού συμμόρφωσης και της κατάστασης επαλήθευσης ταυτότητας.
  • Σταδιακή εφαρμογή: Οι αλλαγές θα εισαχθούν σταδιακά. Το όραμα είναι όλες οι διαφημίσεις στο YouTube να υπόκεινται στις νέες πολιτικές έως το 2026.
  • Υποστηρίζω το ηλεκτρονικό εμπόριο: Η διατήρηση υψηλού επιπέδου αξιοπιστίας λογαριασμού και συμμόρφωσης με τους όρους της Google είναι πιο σημαντική από ποτέ. Ένα λάθος μπορεί να περιορίσει την προβολή διαφημίσεων σε μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες βίντεο στον κόσμο.

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google και αντίκτυπος στα έσοδα των εκδοτών

Μία από τις αλλαγές που ανακοίνωσε η Google είναι μια ενημέρωση των όρων του καταλόγου βίντεο .

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google για το 2024: Οι αλλαγές μετακινούν τις υπάρχουσες πολιτικές στο πλαίσιο των Περιορισμών για εκδότες της Google και θα μπορούσαν να μειώσουν τα έσοδα από διαφημίσεις για εκδότες που έχουν περιορίσει περιεχόμενο στους ιστοτόπους τους. Θα τεθούν σε ισχύ στις 23 Σεπτεμβρίου 2024.

Βασικά σημεία για τους εκδότες:

  • Αλλαγή πολιτικής: Οι πολιτικές καταλόγου βίντεο θα εμπίπτουν πλέον στους Περιορισμούς για εκδότες της Google, οι οποίοι ενδέχεται να περιορίζουν τον τύπο διαφημίσεων που μπορούν να εμφανίζονται σε συγκεκριμένο περιεχόμενο.
  • Συνεχής προβολή διαφημίσεων: Παρόλο που οι διαφημίσεις μέσω του Google Ads δεν θα εμφανίζονται σε περιεχόμενο περιορισμένης πρόσβασης, εξακολουθούν να υπάρχουν άλλοι τρόποι δημιουργίας εσόδων από αυτό το περιεχόμενο. Για παράδειγμα, μέσω άλλων διαφημιστικών προϊόντων ή άμεσων συμφωνιών.
  • Τύποι τοποθετήσεων διαφημίσεων: Η πολιτική ορίζει τέσσερις τύπους τοποθετήσεων διαφημίσεων βίντεο – Σε ροή, Συνοδευτικό περιεχόμενο, Παρενθετική διαφήμιση και Μεμονωμένο – ο καθένας με συγκεκριμένες απαιτήσεις για ακριβείς δηλώσεις σήματος, χρήση SDK και πρότυπα εμπειρίας χρήστη.
  • Επιπτώσεις στα κέρδη: Οι εκδότες θα πρέπει να ελέγξουν το περιεχόμενο των βίντεό τους, για να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με τις νέες οδηγίες. Τα έσοδα από διαφημίσεις ενδέχεται να μειωθούν σε περιορισμένο περιεχόμενο, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει τις συνολικές στρατηγικές δημιουργίας εσόδων.

Οι αλλαγές φέρνουν τόσο προκλήσεις όσο και ευκαιρίες. Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία και τη διατήρηση ισχυρής φήμης λογαριασμού, προκειμένου να αποφύγουν τους περιορισμούς στην προβολή διαφημίσεων. Από την άλλη, οι εκδότες θα πρέπει να εξετάσουν διεξοδικά το περιεχόμενο βίντεο, για να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνεται με τους νέους περιορισμούς και να προστατεύσουν τα έσοδά τους από διαφημίσεις.

Πρακτικά βήματα:

  • Διαφημιστές: Παρακολουθήστε και βελτιώστε τακτικά την εύρυθμη λειτουργία του λογαριασμού σας, εστιάστε στη συμμόρφωση και τα σχόλια των χρηστών. Μάθετε σχετικά με τα κριτήρια αξιολόγησης της Google και προσπαθήστε να διατηρήσετε τις διαφημίσεις σας χωρίς περιορισμούς.
  • Εκδότες: Ελέγξτε διεξοδικά τον κατάλογό σας και ενημερώστε τις τοποθετήσεις, τα SDK και τις ετικέτες, σύμφωνα με τη νέα πολιτική της Google. Λάβετε υπόψη τον πιθανό αντίκτυπο στα έσοδα από διαφημίσεις και προσαρμόστε ανάλογα τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Οι επερχόμενες αλλαγές στις πολιτικές διαφήμισης και περιεχομένου βίντεο της Google δείχνουν την προσπάθεια της εταιρείας να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών και να εξασφαλίσει διαφημίσεις υψηλότερης ποιότητας στις πλατφόρμες της. Το τμήμα του ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να είναι προληπτικό και να προσαρμόζει τις στρατηγικές του για να ανταποκριθεί στα νέα πρότυπα και να συνεχίσει να προσεγγίζει αποτελεσματικά το κοινό-στόχο του.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+