2 λεπτά για ανάγνωση

Αντίκτυπος βιωσιμότητας λιανικής: Η Gen Z οδηγεί την αλλαγή FMCG

Η βιωσιμότητα του λιανικού εμπορίου έχει γίνει μια κρίσιμη ανησυχία για τον τομέα FMCG , καθώς η Gen Z αναδεικνύεται ως βασική ομάδα καταναλωτών. Η είσοδος της Gen Z στο εργατικό δυναμικό, με τις ισχυρές περιβαλλοντικές πεποιθήσεις της, ασκεί πίεση στους λιανοπωλητές και τις εταιρείες FMCG να κατανοήσουν καλύτερα τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στους καταναλωτές, τους αγοραστές και τις κατηγορίες προϊόντων. Αυτή η στροφή προς τη βιωσιμότητα του λιανικού εμπορίου αναγκάζει τις επιχειρήσεις να επανεκτιμήσουν τις πρακτικές και τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτής της γενιάς με περιβαλλοντική συνείδηση.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αντίκτυπος βιωσιμότητας λιανικής: Η Gen Z οδηγεί την αλλαγή FMCG
Πηγή: Depositphotos

Ο διευθύνων σύμβουλος της The Category Management Company, Patrick Finlay, επισημαίνει δύο μελέτες που υπογραμμίζουν την εστίαση της Gen Z στη βιωσιμότητα. Μια μελέτη της Barclaycard δείχνει ότι το 82% της γενιάς Z ανησυχεί για τη βιωσιμότητα, ενώ η First Insight διαπίστωσε ότι το 75% δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα έναντι των εμπορικών σημάτων (49%) κατά τη λήψη αποφάσεων αγοράς.

Πρόσφατα παραδείγματα πράσινων πρωτοβουλιών περιλαμβάνουν την καινοτομία των χάρτινων μπουκαλιών της Frugalpac, την επιλογή κρασιών της Aldi και το τζιν της Greenall”, σημείωσε ο Finlay. “Ακόμη και η διακοπή της δοκιμής επαναπλήρωσης και επαναχρησιμοποίησης της Asda δείχνει προθυμία για πειραματισμό και μάθηση”.

Ο Finlay υποστηρίζει ότι η εφαρμογή ουσιαστικών στρατηγικών βιωσιμότητας θα πάρει χρόνο, με τους μεγάλους λιανοπωλητές να στοχεύουν σε καθαρές μηδενικές εσωτερικές λειτουργίες έως το 2035. Το ερώτημα είναι εάν οι παραδοσιακές επεκτάσεις της γκάμας προϊόντων θα αρκούν, δεδομένων των περιβαλλοντικών προσδοκιών της Gen Z. Πιστεύει ότι η δημιουργία διαρκούς αξίας απαιτεί τολμηρές, μακροπρόθεσμες επενδύσεις, ειδικά σε αβέβαιους καιρούς. Προειδοποιεί ότι οι νεότερες γενιές με οικολογική συνείδηση θα λάβουν αποφάσεις αγοράς με βάση τις αξίες τους χωρίς να περιμένουν να πληρώσουν ασφάλιστρο.

“Η βιομηχανία μας χρειάζεται λιανοπωλητές και προμηθευτές για να ηγηθούν και να καινοτομήσουν”, δηλώνει ο Finlay. “Εξακολουθούμε να πειραματιζόμαστε, όπως η δοκιμή αναπλήρωσης της Asda – σχεδιασμός, εκτέλεση, μάθηση και βελτίωση. Το να παραμένεις σχετικός σημαίνει να προσαρμόζεσαι στις τάσεις και να ενεργείς βάσει αυτών, μαθαίνοντας τόσο από τις επιτυχίες όσο και από τις αποτυχίες».

Αυτός ο μετασχηματισμός απαιτεί πειθαρχία στην ανάπτυξη μακροπρόθεσμων στρατηγικών και οραμάτων κατηγοριών. Κατά συνέπεια, οι προμηθευτές και οι λιανοπωλητές πρέπει να αυξήσουν την κατεύθυνση και την αξία της κατηγορίας, δίνοντας στους καταναλωτές περισσότερους λόγους να ψωνίζουν, συμπεριλαμβανομένων ισχυρών περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) έχουν κερδίσει σημαντική έλξη στην Ευρώπη. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες που πωλούν απευθείας στους πελάτες μέσω των διαδικτυακών καναλιών τους, παρακάμπτει αποτελεσματικά τους παραδοσιακούς μεσάζοντες λιανικής όπως τα πολυκαταστήματα ή οι αγορές. Κατά συνέπεια, οι μάρκες DTC έχουν αναδιαμορφώσει θεμελιωδώς το τοπίο λιανικής εστιάζοντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε ειδικούς όταν γράφετε ιστολόγια;
2 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε ειδικούς όταν γράφετε ιστολόγια;

Η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς δεν είναι η πιο ρόδινη χάρη στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για κειμενογράφους. Κάθε εταιρεία θα σκεφτεί δύο φορές για το αν αξίζει να επενδύσει σε ποιοτικό αντίγραφο από έναν ειδικό ή αν αρκεί το αντίγραφο που δημιουργείται από AI.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+