4 λεπτά για ανάγνωση

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ επιρροής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές AI ανεβαίνουν στο προσκήνιο. Οι μάρκες γίνονται μάρτυρες αυτής της ταχείας ανόδου και αναρωτιούνται αν πρέπει να συνεργαστούν με αυτές τις ψηφιακές οντότητες ή να παραμείνουν με πιο συμβατικούς ανθρώπινους επηρεαστές. Καθώς η δημοτικότητα των εικονικών επιρροών AI συνεχίζει να αυξάνεται, οι έμποροι αντιμετωπίζουν νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στις στρατηγικές επιρροής τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;
Πηγή: Emplifi.io

Ορισμός AI Virtual Influencers

Οι εικονικοί επηρεαστές τεχνητής νοημοσύνης (AI) είναι ψηφιακοί χαρακτήρες που παράγονται με εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή (CGI), τεχνολογία deepfake και τρισδιάστατη μοντελοποίηση. Μπορούν να ενημερώσουν τους οπαδούς τους και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους στα κοινωνικά μέσα. Ένας από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς flunecer AI είναι ο Lil Miquela (@lilmiquela). ή το πρώτο supermodel AI Shudu (@shudu.gram). Η Lil Miquela δημιουργήθηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στη ρομποτική, την τεχνητή νοημοσύνη και την εφαρμογή τους σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης.

Source: Outsideinsight.com

Η άνοδος των εικονικών επιρροών AI

Το Influencer Marketing Factory εκτιμά ότι το 58% των Αμερικανών πελατών ηλικίας 18 ετών και άνω ακολουθούν τουλάχιστον έναν εικονικό επηρεαστή AI στα κοινωνικά μέσα. Αυτοί οι εικονικοί επηρεαστές ακολουθούνται στο Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube και μεταξύ άλλων ιστότοπων.  Η δημιουργία νέων AI Influencers έχει γίνει ευκολότερη χάρη στη νέα τεχνολογία AI. Τώρα μπορούν να δημιουργηθούν με μερικά απλά βήματα.

Ακολουθεί μια λίστα με μερικούς από τους AI Influencers στο Instagram

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης εικονικών επιρροών:

Πλεονεκτήματα:

  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI προσφέρουν μια συνεπή εκπροσώπηση επωνυμίας, εξαλείφοντας τις ανησυχίες για προηγούμενες αντιπαραθέσεις ή αρνητικές ειδήσεις
  • Οι επωνυμίες μπορούν να διαπραγματευτούν συνεργασίες χωρίς να ανησυχούν για αντικρουόμενα χρονοδιαγράμματα, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές δεν έχουν φυσικούς περιορισμούς
  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI είναι δημοφιλείς στη γενιά Z και τους Millennials. Αυτό τα καθιστά μια ελκυστική επιλογή για επωνυμίες που θέλουν να προσεγγίσουν αυτά τα δημογραφικά στοιχεία
  • Οι καμπάνιες μπορεί να είναι πιο μοναδικές και αξέχαστες
  • Οι εικονικοί επηρεαστές AI ενδέχεται να παράγουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες

Μειονεκτήματα:

  • Έλλειψη αυθεντικότητας που μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη των πελατών
  • Μπορεί να απεικονίζουν μη ρεαλιστικά πρότυπα τρόπου ζωής
  • Οι επιρροές AI δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με το προϊόν
  • Οι επωνυμίες ενδέχεται να διακινδυνεύσουν πιθανή διαμάχη
  • Το υλικό και το λογισμικό είναι πολύ ακριβά κατά τη δημιουργία ενός εικονικού επηρεαστή AI
  • Η οικοδόμηση ενός εικονικού επηρεαστή AI χρειάζεται ένα μακρύ προπαρασκευαστικό στάδιο



Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα των πραγματικών ανθρώπων ως επιρροών

  • Ενισχύστε την αλληλεπίδραση: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές που εντοπίζουν θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό τους μπορούν να οδηγήσουν σε αλληλεπίδραση
  • Αξιοποιήστε μοναδικές εμπειρίες: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών δοκιμών προϊόντων
  • Πηγαίνετε στις ζωντανές εκδηλώσεις: Για να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους, οι ανθρώπινοι επηρεαστές πρέπει να συμμετέχουν σε ζωντανές εκδηλώσεις

Οι προοπτικές της τεχνητής νοημοσύνης

Η ψυχαγωγία, ο τραπεζικός τομέας και η υγειονομική περίθαλψη είναι μόνο μερικοί από τους τομείς που προβλέπεται να μετασχηματιστούν πλήρως από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας AI. Από τη φιλοξενία ζωντανών ροών έως την προσφορά επιχειρήσεων, οι εικονικοί επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη έχουν ποικίλες χρήσεις.

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στη συνεργασία με εικονικούς επηρεαστές AI που πρέπει να λάβουν υπόψη οι επωνυμίες καθώς εξελίσσεται η σκηνή μάρκετινγκ επιρροής. Χρησιμοποιώντας τις δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες επιρροής και αξιολόγησης έργων που διατίθενται σε ορισμένες πλατφόρμες, οι επωνυμίες μπορούν να επιλέξουν να συνεργαστούν με τις έμπειρες ψηφιακές εταιρείες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+