Ορισμός AI Virtual Influencers
Οι εικονικοί επηρεαστές τεχνητής νοημοσύνης (AI) είναι ψηφιακοί χαρακτήρες που παράγονται με εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή (CGI), τεχνολογία deepfake και τρισδιάστατη μοντελοποίηση. Μπορούν να ενημερώσουν τους οπαδούς τους και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους στα κοινωνικά μέσα. Ένας από τους πιο δημοφιλείς εικονικούς flunecer AI είναι ο Lil Miquela (@lilmiquela). ή το πρώτο supermodel AI Shudu (@shudu.gram). Η Lil Miquela δημιουργήθηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στη ρομποτική, την τεχνητή νοημοσύνη και την εφαρμογή τους σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης.
Η άνοδος των εικονικών επιρροών AI
Το Influencer Marketing Factory εκτιμά ότι το 58% των Αμερικανών πελατών ηλικίας 18 ετών και άνω ακολουθούν τουλάχιστον έναν εικονικό επηρεαστή AI στα κοινωνικά μέσα. Αυτοί οι εικονικοί επηρεαστές ακολουθούνται στο Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube και μεταξύ άλλων ιστότοπων. Η δημιουργία νέων AI Influencers έχει γίνει ευκολότερη χάρη στη νέα τεχνολογία AI. Τώρα μπορούν να δημιουργηθούν με μερικά απλά βήματα.
Ακολουθεί μια λίστα με μερικούς από τους AI Influencers στο Instagram
- Lil Miquela – @lilmiquela
- Imma – @imma.γραμμάριο
- Qai Qai – @realqaiqai
- Shudu Gram – @shudu.γραμμάριο
- Βερμούδες είναι Bae – @bermudaisbae
- Rozy Gram – @rozy.γραμμάριο
- Milla Sofia – @millasofiafin
- Giorgina Aleman – @gioaleman
- Lu do Magalu – @magazineluiza
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης εικονικών επιρροών:
Πλεονεκτήματα:
- Οι εικονικοί επηρεαστές AI προσφέρουν μια συνεπή εκπροσώπηση επωνυμίας, εξαλείφοντας τις ανησυχίες για προηγούμενες αντιπαραθέσεις ή αρνητικές ειδήσεις
- Οι επωνυμίες μπορούν να διαπραγματευτούν συνεργασίες χωρίς να ανησυχούν για αντικρουόμενα χρονοδιαγράμματα, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές δεν έχουν φυσικούς περιορισμούς
- Οι εικονικοί επηρεαστές AI είναι δημοφιλείς στη γενιά Z και τους Millennials. Αυτό τα καθιστά μια ελκυστική επιλογή για επωνυμίες που θέλουν να προσεγγίσουν αυτά τα δημογραφικά στοιχεία
- Οι καμπάνιες μπορεί να είναι πιο μοναδικές και αξέχαστες
- Οι εικονικοί επηρεαστές AI ενδέχεται να παράγουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες
Μειονεκτήματα:
- Έλλειψη αυθεντικότητας που μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη των πελατών
- Μπορεί να απεικονίζουν μη ρεαλιστικά πρότυπα τρόπου ζωής
- Οι επιρροές AI δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με το προϊόν
- Οι επωνυμίες ενδέχεται να διακινδυνεύσουν πιθανή διαμάχη
- Το υλικό και το λογισμικό είναι πολύ ακριβά κατά τη δημιουργία ενός εικονικού επηρεαστή AI
- Η οικοδόμηση ενός εικονικού επηρεαστή AI χρειάζεται ένα μακρύ προπαρασκευαστικό στάδιο
Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα των πραγματικών ανθρώπων ως επιρροών
- Ενισχύστε την αλληλεπίδραση: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές που εντοπίζουν θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό τους μπορούν να οδηγήσουν σε αλληλεπίδραση
- Αξιοποιήστε μοναδικές εμπειρίες: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών δοκιμών προϊόντων
- Πηγαίνετε στις ζωντανές εκδηλώσεις: Για να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους, οι ανθρώπινοι επηρεαστές πρέπει να συμμετέχουν σε ζωντανές εκδηλώσεις
Οι προοπτικές της τεχνητής νοημοσύνης
Η ψυχαγωγία, ο τραπεζικός τομέας και η υγειονομική περίθαλψη είναι μόνο μερικοί από τους τομείς που προβλέπεται να μετασχηματιστούν πλήρως από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας AI. Από τη φιλοξενία ζωντανών ροών έως την προσφορά επιχειρήσεων, οι εικονικοί επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη έχουν ποικίλες χρήσεις.
Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στη συνεργασία με εικονικούς επηρεαστές AI που πρέπει να λάβουν υπόψη οι επωνυμίες καθώς εξελίσσεται η σκηνή μάρκετινγκ επιρροής. Χρησιμοποιώντας τις δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες επιρροής και αξιολόγησης έργων που διατίθενται σε ορισμένες πλατφόρμες, οι επωνυμίες μπορούν να επιλέξουν να συνεργαστούν με τις έμπειρες ψηφιακές εταιρείες.