2 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε ειδικούς όταν γράφετε ιστολόγια;

Η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς δεν είναι η πιο ρόδινη χάρη στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για κειμενογράφους. Κάθε εταιρεία θα σκεφτεί δύο φορές για το αν αξίζει να επενδύσει σε ποιοτικό αντίγραφο από έναν ειδικό ή αν αρκεί το αντίγραφο που δημιουργείται από AI.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε ειδικούς όταν γράφετε ιστολόγια;
Πηγή: Depositphotos

Για να παραμείνει στο προσκήνιο, το επάγγελμα χρειάζεται μια υπερδομή με τη μορφή κάτι που η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί ακόμη να προσφέρει. Τι είναι αυτό? Είναι ειλικρινή αποσπάσματα από σεβαστούς ειδικούς στον τομέα που δίνουν στο κείμενο μια σφραγίδα αξιοπιστίας και το ανυψώνουν πάνω από τις μάζες των συμβατικών ελαφρών ιστολογίων.

Σας έχει ζητηθεί να γράψετε ένα ενδιαφέρον αντίγραφο;

Η σύνταξη μιας μακράς δήλωσης για οποιοδήποτε θέμα δεν αποτελεί πρόβλημα για το AI. Αλλά η δημιουργία ενός ιστολογίου για παιχνίδια, για παράδειγμα, που δεν είναι απλώς μια ήπια σειρά γραμμών για να γεμίσει χώρο, μπορεί να είναι ενδιαφέρουσα. Απευθυνθείτε σε έναν ψυχολόγο, έναν εκπαιδευτικό και μια συγκεκριμένη μαμά και δώστε πληροφορίες στον κόσμο που είναι αυθεντικές, γνήσιες και έχουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα.

Γράφετε ένα blog για μια εταιρεία που πωλεί φωτοβολταϊκά πάνελ; Επικοινωνήστε με έναν οικολογικό ακτιβιστή ή έναν εμπειρογνώμονα ενέργειας, ώστε να μπορείτε να μιλήσετε απευθείας όχι μόνο με τον πωλητή, αλλά με έναν συγκεκριμένο ικανοποιημένο πελάτη. Φυσικά, αυτό θα απαιτήσει περισσότερο χρόνο και προσπάθεια. Αλλά αυτός είναι ένας φόρος επί της ποιότητας που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Ο στεγνός υπολογισμός του AI για τα οφέλη από την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ θα είναι ξαφνικά ανεπαρκής σε σύγκριση με το κείμενό σας.

Φαίνεται ότι το παρόν λαχταρά μια επιστροφή στην ειλικρινή δημοσιογραφία, όταν ο συντάκτης βγήκε στο πεδίο, αλληλεπίδρασε προσωπικά με τους ερωτηθέντες και πήρε τις πληροφορίες του από πρώτο χέρι, όχι από την Google. Το ελαφρύ κείμενο θα αφεθεί στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά οι «ζωντανές» δηλώσεις θα εξακολουθούν να είναι ο τομέας μας, τουλάχιστον για λίγο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Αντίκτυπος βιωσιμότητας λιανικής: Η Gen Z οδηγεί την αλλαγή FMCG
2 λεπτά για ανάγνωση

Αντίκτυπος βιωσιμότητας λιανικής: Η Gen Z οδηγεί την αλλαγή FMCG

Η βιωσιμότητα του λιανικού εμπορίου έχει γίνει μια κρίσιμη ανησυχία για τον τομέα FMCG , καθώς η Gen Z αναδεικνύεται ως βασική ομάδα καταναλωτών. Η είσοδος της Gen Z στο εργατικό δυναμικό, με τις ισχυρές περιβαλλοντικές πεποιθήσεις της, ασκεί πίεση στους λιανοπωλητές και τις εταιρείες FMCG να κατανοήσουν καλύτερα τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στους […]

Ανάγνωση άρθρου
Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) έχουν κερδίσει σημαντική έλξη στην Ευρώπη. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες που πωλούν απευθείας στους πελάτες μέσω των διαδικτυακών καναλιών τους, παρακάμπτει αποτελεσματικά τους παραδοσιακούς μεσάζοντες λιανικής όπως τα πολυκαταστήματα ή οι αγορές. Κατά συνέπεια, οι μάρκες DTC έχουν αναδιαμορφώσει θεμελιωδώς το τοπίο λιανικής εστιάζοντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+