1. Σχέδια βιωσιμότητας: Η αξία της προσεκτικής κατανάλωσης
Οι σημερινοί πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024, θα δούμε brands που εστιάζουν στη βιωσιμότητα να ξεχωρίζουν. Για παράδειγμα, η μάρκα Patagonia ξεκίνησε έναν αγώνα κατά των επιθετικών εκπτώσεων πριν από 8 χρόνια. Αντ ‘αυτού, επικεντρώθηκε στην επαναχρησιμοποίηση και τις πρωτοβουλίες και την εκπαίδευση στον τομέα της βιωσιμότητας, διαφοροποιώντας με επιτυχία και συνδέοντας με ένα συνειδητό κοινό.
2. Ειδικές προσφορές και flash προωθητικές ενέργειες
Χάρη στο FOMO (Fear Of Missing Out), οι προσφορές flash και οι αποκλειστικές προσφορέςκατά τη διάρκεια των τελευταίων ωρών της Black Friday ενισχύουν σημαντικά τις μετατροπές. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει χρονικά περιορισμένες προσφορές το 2024 που εμπνέουν γρήγορη αγορά. Στοχεύστε πελάτες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν το κατάστημά σας και παρουσιάστε τους ελκυστικές προσφορές ακριβώς πριν χάσουν την ευκαιρία.
3. Βελτιωμένο Omnichannel
Το Omnichannel εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας και οι άψογες εμπειρίες αγορών μεταξύ διαδικτυακών και φυσικών καταστημάτων θα είναι πιο απαραίτητες κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024 από ποτέ. Οι πελάτες επιθυμούν επιλογές όπως “click &; collect”. Θέλουν να μπορούν να αγοράζουν online και να συγκεντρώνονται στο κατάστημα, να απολαμβάνουν ειδικές προσφορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και σε πραγματικές τοποθεσίες. Μια σωστά εφαρμοσμένη πολυκαναλική προσέγγιση αυξάνει τις ευκαιρίες μετατροπής και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.
4. Επαναστόχευση και προηγμένη εξατομίκευση
Οι καταναλωτές έχουν πλέον πολύ διαφορετικές προσδοκίες σχετικά με την προσαρμογή. Το προηγμένο επαναληπτικό μάρκετινγκ και η τμηματοποίηση κοινού θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024, προκειμένου να αυξηθούν οι μετατροπές. Οι πωλήσεις μπορούν να επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από την προσαρμογή προωθήσεων, προσφορών και προτάσεων προϊόντων χρησιμοποιώντας δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών. Η εξατομίκευση βασίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό στις τεχνολογίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι οποίες αυξάνουν τις ανοιχτές τιμές και τα κλικ όταν οι προσφορές ικανοποιούνται σε ορισμένες προτιμήσεις.
5. Η άνοδος της Μαύρης Εβδομάδας και των πρώιμων προσφορών
Η εξάπλωση της Black Friday σε αυτό που είναι πλέον γνωστό ως «Μαύρη Εβδομάδα» ή ακόμα και «Μαύρος Μήνας» δείχνει σαφώς προς το 2024. Όλο και περισσότερα καταστήματα ξεκινούν τις καμπάνιες τους πριν από την επίσημη ημέρα , προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες όσο το δυνατόν νωρίτερα. Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στα καταστήματα να μειώσουν τις αιχμές ζήτησης και να παρέχουν ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον αγορών για τους πελάτες τους.
Αυτές οι τάσεις είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Αν θέλετε να πάτε το ηλεκτρονικό σας εμπόριο στο επόμενο επίπεδο και να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη Black Friday, μείνετε συντονισμένοι 👇.