4 λεπτά για ανάγνωση

Είναι οι Baby Boomers η παραβλεφθείσα ευκαιρία ηλεκτρονικού εμπορίου;

Τι αρέσει στο Gen Z; Πού βρίσκουμε το Gen Z; Πώς να αντιμετωπίσετε το Gen Z; Πολλά άρθρα και διαλέξεις εστιάζουν την προσοχή γύρω από τους νέους ενήλικες. Ωστόσο, μια νέα έκθεση αποκαλύπτει μια εκπληκτική τάση που θα μπορούσε να επηρεάσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι Baby Boomers, η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1946 και 1964, υφίστανται μια ψηφιακή επανάσταση. Και πολλές μάρκες το παραβλέπουν μέχρι στιγμής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Είναι οι Baby Boomers η παραβλεφθείσα ευκαιρία ηλεκτρονικού εμπορίου;
Πηγή: Depositphotos

Ο Warc επικεντρώθηκε στο αναξιοποίητο δυναμικό αυτής της ομάδας-στόχου στην έκθεση “Baby Boomers’ big digital shift”. Αυτή η γενιά κατατάσσεται σήμερα μεταξύ των πλουσιότερων στον κόσμο. Πιθανότατα δεν θα τα αναζητούσαμε στο διαδικτυακό περιβάλλον, κάτι που αποδεικνύεται λάθος. Είναι, στην πραγματικότητα, ένα προσοδοφόρο τμήμα με υψηλή αγοραστική δύναμη.

Δραματική μετάβαση στην ψηφιακή τεχνολογία

Οι Baby Boomers αντιπροσωπεύουν ένα αναξιοποίητο δυναμικό μιας πλούσιας ομάδας-στόχου. Τα τελευταία χρόνια, αυτή η γενιά έχει υποστεί μια δραματική στροφή προς την ψηφιακή τεχνολογία. Αυτή τη στιγμή ξοδεύουν το 54,4% του χρόνου τους στα μέσα ενημέρωσης στο διαδίκτυο, αύξηση 7,4% σε μόλις τέσσερα χρόνια. Αυτή η τάση είναι ακόμη πιο έντονη σε ορίζοντα δέκα ετών – ο χρόνος που δαπανάται με ψηφιακά μέσα έχει αυξηθεί από 31,6% σε 53%.

Η αλλαγή στις προτιμήσεις των μέσων ενημέρωσης είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Οι Baby Boomers προτιμούν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές εκδόσεις των παραδοσιακών μέσων. Παρατηρούμε μια μετάβαση από τις έντυπες εφημερίδες στις διαδικτυακές ειδήσεις, την αυξανόμενη δημοτικότητα του CTV (Connected TV) εις βάρος της παραδοσιακής τηλεόρασης και την αύξηση του ενδιαφέροντος για τον ψηφιακό ήχο. Αυτή η τάση ανοίγει νέες δυνατότητες για τη στόχευση μηνυμάτων μάρκετινγκ.

Baby Boomers represent an untapped potential of a wealthy target group. In recent years, this generation has undergone a dramatic shift towards digital. They currently spend 54.4% of their media time online, an increase of 7.4% in just four years. This trend is even more pronounced over a ten-year horizon - time spent with digital media has increased from 31.6% to 53%.

Source: WARC

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση

Παρατηρούμε διαφορετικές δυναμικές στον τομέα των κοινωνικών μέσων και των υπηρεσιών ροής. Ενώοι δαπάνες για κοινωνικά δίκτυα αυξήθηκαν κατά 43,1% τα τελευταία 10 χρόνια, η προβολή πλατφορμών ροής σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 195% την ίδια περίοδο. Παρά την τάση αυτή, το Facebook παραμένει το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, με το 29% των εβδομαδιαίων χρηστών στις ΗΠΑ να ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Για τους εμπόρους, αυτή η γενιά παρουσιάζει συγκεκριμένες προκλήσεις. Μόνο το 12% των Baby Boomers αντιλαμβάνονται θετικά τη διαφήμιση, ποσοστό πολύ χαμηλότερο από το μέσο όρο του 47% μεταξύ των γενεών. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται επίσης στη χαμηλή υιοθέτηση υπηρεσιών SVOD (Subscription Video on Demand) που υποστηρίζονται από διαφημίσεις. Μόνο το 4,5% των Baby Boomers επέλεξε αυτή την επιλογή, σε σύγκριση με το 28,4% για τη Generation Z.

Αυτές οι γνώσεις υποδηλώνουν ότι οι τρέχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ πρέπει να επανεκτιμηθούν και να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνήθειες αυτής της σημαντικής δημογραφικής ομάδας. Η κατανόηση και η προσαρμογή σε αυτές τις τάσεις μπορεί να ανοίξει το δρόμο για πιο αποτελεσματική στόχευση ενός από τα πλουσιότερα τμήματα καταναλωτών.

Οι Baby Boomers είναι online. Πώς ανταποκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ;

  1. Επαναξιολογήστε τα σχέδιά σας για τα μέσα ενημέρωσης: Επικεντρωθείτε στα ψηφιακά κανάλια που προτιμούν οι Baby Boomers – διαδικτυακές ειδήσεις, CTV και ψηφιακός ήχος.
  2. Βελτιστοποίηση περιεχομένου για CTV και ροή: Επενδύστε σε ποιοτικό περιεχόμενο βίντεο και διαφημίσεις για πλατφόρμες όπως το Netflix και το YouTube. Εξετάστε τους τοπικούς παίκτες.
  3. Προσαρμόστε την προσέγγισή σας: Δημιουργήστε στοχευμένο περιεχόμενο που αντηχεί με τις αξίες και τα ενδιαφέροντα αυτής της γενιάς.
  4. Πειραματιστείτε με μορφές διαφήμισης: Δεδομένης της χαμηλής δημοτικότητας της παραδοσιακής διαφήμισης, αναζητήστε καινοτόμους και λιγότερο επεμβατικούς τρόπους για να τους προσεγγίσετε.
  5. Μην ξεχνάτε το Facebook: Αν και δεν είναι τόσο ελκυστικό για τις νεότερες γενιές, παραμένει μια βασική πλατφόρμα για τους Baby Boomers.
  6. Εκπαίδευση και παροχή αξίας: Αντί για επιθετικές πωλήσεις, επικεντρωθείτε στην παροχή χρήσιμων πληροφοριών και λύσεων στα προβλήματα αυτής της ομάδας-στόχου. Αγνοώντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των Baby Boomers θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια μιας σημαντικής επιχειρηματικής ευκαιρίας. Προσαρμόζοντας τη στρατηγική σας σε αυτήν την τάση, μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να ανοίξετε το δρόμο σε ένα από τα πλουσιότερα τμήματα καταναλωτών.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 2
3 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 2

Ας βασιστούμε σε αυτά που καλύψαμε νωρίτερα και ας εξερευνήσουμε περισσότερες τάσεις και στρατηγικές που θα κάνουν πραγματική διαφορά αυτή τη Black Friday 2024. Αυτές οι προσεγγίσεις επόμενου επιπέδου θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια εμπειρία αγορών που όχι μόνο προσελκύει πελάτες αλλά και ενισχύει την κατώτατη γραμμή σας.

Ανάγνωση άρθρου
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023
3 λεπτά για ανάγνωση

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023

Ο ευρωπαϊκός τομέας ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου παρέμεινε ανθεκτικός το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 3%, καθώς ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτή η επέκταση κρύβει σημαντικές προκλήσεις για τη βιομηχανία, σύμφωνα με νέα έκθεση του E-commerce Europe και του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του […]

Ανάγνωση άρθρου
7 ισχυρές στρατηγικές κοινωνικής απόδειξης για την ενίσχυση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
4 λεπτά για ανάγνωση

7 ισχυρές στρατηγικές κοινωνικής απόδειξης για την ενίσχυση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί ορισμένα διαδικτυακά καταστήματα φαίνεται να προσελκύουν αβίαστα πελάτες, ενώ άλλα αγωνίζονται; Το μυστικό μπορεί να είναι απλούστερο από ό, τι νομίζετε: είναι όλα σχετικά με την κοινωνική απόδειξη. Σε αυτόν τον οδηγό, θα βουτήξουμε στον κόσμο της ψυχολογίας του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα διερευνήσουμε επτά ισχυρούς τρόπους για να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+