Προσαρμογή ποιότητας βίντεο με βάση την αφοσίωση
Δεν υπάρχει σχεδόν καμία αμφιβολία ότι η μορφή βίντεο αυξάνεται σε δημοτικότητα μεταξύ των χρηστών. Ταυτόχρονα, οι όροι χρήσης και η υποστήριξή τους αλλάζουν συχνά. Τα τελευταία νέα από το Instagram δείχνουν ότι η ποιότητα του βίντεο στην πλατφόρμα αλλάζει δυναμικά ανάλογα με το επίπεδο αφοσίωσης (likes, σχόλια, κοινοποιήσεις) που λαμβάνει ένα βίντεο. Τα βίντεο με υψηλά επίπεδα αφοσίωσης θα συνεχίσουν να παραμένουν στην υψηλότερη ποιότητα.
Ωστόσο, η προσέγγιση αλλάζει για περιεχόμενο που χάνει θεαματικότητα με την πάροδο του χρόνου. Αυτά τα βίντεο ενδέχεται να εμφανίζονται σε χαμηλότερη ανάλυση. Ο στόχος είναι η αποτελεσματική διαχείριση των πόρων και η προσαρμογή της ποιότητας ανάλογα με τη δημοτικότητα που έχει επιτύχει η ανάρτηση. Εάν ένα βίντεο θαφτεί προσωρινά στην “ψηφιακή σκόνη”, αλλά αργότερα αρχίσει να κερδίζει ξανά ενεργή προβολή, το Instagram θα αποκαταστήσει αυτόματα την ποιότητά του.
Στο βίντεό του, ο Mosseri εξήγησε γιατί ορισμένα παλαιότερα βίντεο είναι σε χαμηλότερη ποιότητα: “Οι μικρότεροι δημιουργοί δεν είχαν επαρκή εμβέλεια στο Instagram στο παρελθόν και θέλουμε να το αλλάξουμε αυτό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάνουμε ορισμένες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο αξιολογούμε τις προτάσεις, ώστε να δώσουμε στους μικρότερους δημιουργούς περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας».
Αυτές οι προσαρμογές μπορεί να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αντιλαμβάνονται τα προϊόντα, επομένως είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους λαμβάνει επαρκή προσοχή αμέσως μετά τη δημοσίευση. Ο Mosseri πρόσθεσε επίσης ότι οι χρήστες με πιο αργές συνδέσεις στο διαδίκτυο θα βλέπουν βίντεο σε χαμηλότερη ποιότητα για να επιτρέψουν ταχύτερους χρόνους φόρτωσης.
Χρήση προσαρμοσμένων λογότυπων σε βίντεο κυλίνδρων
Ο Mosseri απάντησε επίσης σε ερωτήσεις σχετικά με την εμβέλεια των βίντεο με λογότυπα ή υδατογραφήματα. Η δήλωσή του δείχνει ότι το Instagram δεν θα περιορίσει την εμβέλεια των βίντεο που περιέχουν το δικό σας λογότυπο. Το ζήτημα έγκειται στα λογότυπα από άλλες εφαρμογές, όπως το TikTok, το οποίο το Instagram περιορίζει στις προτάσεις.
Ωστόσο, αν ένα βίντεο περιέχει την επωνυμία ή το λογότυπο της εταιρείας σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για μειωμένη απήχηση.
Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου;
Για την επιτυχία στο Instagram, είναι σημαντικό να αποκτήσετε αρχική αφοσίωση για να διατηρήσετε τα βίντεο στην υψηλότερη ποιότητα, γεγονός που βελτιώνει τον οπτικό τους αντίκτυπο στους πιθανούς πελάτες. Είναι επίσης ασφαλές να προσθέσετε το δικό σας λογότυπο σε βίντεο χωρίς να ανησυχείτε για την απήχηση, κάτι που αποτελεί ιδανική ευκαιρία για τη δημιουργία ταυτότητας επωνυμίας απευθείας στο περιεχόμενό σας.
Αυτές οι αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της παρουσίασης των προϊόντων, ενώ το Instagram προσαρμόζει την ποιότητα του βίντεο για να παρέχει την καλύτερη εμπειρία προβολής στο κοινό.