3 λεπτά για ανάγνωση

Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία παρουσιάζει ενδιαφέρουσες αλλαγές το 2024, με το 77% των χρηστών του διαδικτύου να ψωνίζουν online αλλά να κάνουν λιγότερες αγορές από πέρυσι. Ενώ η συνολική υιοθέτηση παραμένει σταθερή, η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει διακριτά μοτίβα σε όλες τις ηλικιακές ομάδες - οι νεότεροι καταναλωτές προτιμούν εκπληκτικά τα φυσικά καταστήματα, ενώ οι μεγαλύτεροι αγοραστές αγκαλιάζουν τα διαδικτυακά κανάλια πιο ενεργά. Παρά τη μείωση της συχνότητας αγορών, η ευκολία και η ευρεία επιλογή προϊόντων συνεχίζουν να οδηγούν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία: 77% ψωνίζει online, αλλά οι διαφορές ηλικίας αυξάνονται
Πηγή: Depositphotos

Ισπανικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών και συχνότητα αγορών

Η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει συναρπαστικά μοτίβα στην ισπανική συμπεριφορά διαδικτυακών αγορών, με σταθερά ποσοστά υιοθέτησης αλλά μεταβαλλόμενες προτιμήσεις σε διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία. Ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα των χρηστών του διαδικτύου ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλικία και το φύλο συνεχίζουν να διαμορφώνουν ξεχωριστές αγοραστικές συνήθειες και αναδύεται μια ενδιαφέρουσα στροφή προς υβριδικές εμπειρίες αγορών.

Αυτή η μελέτη δείχνει ότι ο αριθμός των ατόμων που ψωνίζουν online στην Ισπανία παραμένει ο ίδιος:

  • Το 77% των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο
  • Άτομα ηλικίας 16 έως 34 ετών πραγματοποιούν τις περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές
  • Το 65% των ατόμων που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν κανάλια τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης
  • Οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα
  • Οι ηλικιωμένοι αγοραστές τείνουν να αγοράζουν πολύ περισσότερα στο διαδίκτυο

Ο αριθμός των διαδικτυακών αγορών μειώθηκε, από 3,4 φορές το μήνα το 2023 σε 2,5 φορές το μήνα το 2024, που είναι ο χαμηλότερος μέσος αριθμός αγορών από το 2019.

Οι πιο συχνοί αγοραστές είναι άτομα κάτω των 44 ετών, τα οποία το κάνουν κατά μέσο όρο 3,0 φορές το μήνα.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Γιατί οι Ισπανοί καταναλωτές ψωνίζουν online; Κορυφαία κίνητρα και παράγοντες εμπιστοσύνης

Μερικοί από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι χρήστες κάνουν αγορές στο διαδίκτυο δεν έχουν αλλάξει:

  • ευκολία (97%)
  • ευρεία επιλογή/ποικιλία (94%)
  • Προσφορές/Προσφορές/Τιμή (89%)

Η εμπιστοσύνη είναι επίσης μια σημαντική πτυχή για την πλειοψηφία των αγοραστών στο διαδίκτυο (75%) και βασίζεται κυρίως στην προηγούμενη εμπειρία, την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο, τις ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα.

Από την άλλη, να μπορείτε να πάρετε το προϊόν μαζί σας, δοκιμάστε πριν αγοράσετε και άμεση επαφή με το προϊόν είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του φυσικού καναλιού σε σύγκριση με το διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO
2 λεπτά για ανάγνωση

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας παγκοσμίως, αντιμετωπίζει προβλήματα προσπαθώντας να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η Βρετανική Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) επεκτείνει τη διαδικασία έγκρισης της IPO, καθώς είναι απαραίτητη μια πιο προσεκτική εξέταση της αλυσίδας εφοδιασμού της εταιρείας.

Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου

Το Instagram λανσάρει δοκιμαστικούς τροχούς, ένα πρωτοποριακό νέο εργαλείο που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους δημιουργούς να δοκιμάσουν τη δουλειά τους με νέο κοινό πριν τη δημοσιεύσουν στους τρέχοντες ακόλουθούς τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ένας τυπικός δημιουργός που υποφέρει και βοηθά να ανακουφίσει αυτό το δημιουργικό εργαλείο είναι το άγχος για την κυκλοφορία […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+