Ισπανικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών και συχνότητα αγορών
Η τελευταία έρευνα αποκαλύπτει συναρπαστικά μοτίβα στην ισπανική συμπεριφορά διαδικτυακών αγορών, με σταθερά ποσοστά υιοθέτησης αλλά μεταβαλλόμενες προτιμήσεις σε διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία. Ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα των χρηστών του διαδικτύου ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλικία και το φύλο συνεχίζουν να διαμορφώνουν ξεχωριστές αγοραστικές συνήθειες και αναδύεται μια ενδιαφέρουσα στροφή προς υβριδικές εμπειρίες αγορών.
Αυτή η μελέτη δείχνει ότι ο αριθμός των ατόμων που ψωνίζουν online στην Ισπανία παραμένει ο ίδιος:
- Το 77% των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο
- Άτομα ηλικίας 16 έως 34 ετών πραγματοποιούν τις περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές
- Το 65% των ατόμων που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν κανάλια τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός σύνδεσης
- Οι νεότεροι αγοραστές τείνουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα
- Οι ηλικιωμένοι αγοραστές τείνουν να αγοράζουν πολύ περισσότερα στο διαδίκτυο
Ο αριθμός των διαδικτυακών αγορών μειώθηκε, από 3,4 φορές το μήνα το 2023 σε 2,5 φορές το μήνα το 2024, που είναι ο χαμηλότερος μέσος αριθμός αγορών από το 2019.
Οι πιο συχνοί αγοραστές είναι άτομα κάτω των 44 ετών, τα οποία το κάνουν κατά μέσο όρο 3,0 φορές το μήνα.
Γιατί οι Ισπανοί καταναλωτές ψωνίζουν online; Κορυφαία κίνητρα και παράγοντες εμπιστοσύνης
Μερικοί από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι χρήστες κάνουν αγορές στο διαδίκτυο δεν έχουν αλλάξει:
- ευκολία (97%)
- ευρεία επιλογή/ποικιλία (94%)
- Προσφορές/Προσφορές/Τιμή (89%)
Η εμπιστοσύνη είναι επίσης μια σημαντική πτυχή για την πλειοψηφία των αγοραστών στο διαδίκτυο (75%) και βασίζεται κυρίως στην προηγούμενη εμπειρία, την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο, τις ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα.
Από την άλλη, να μπορείτε να πάρετε το προϊόν μαζί σας, δοκιμάστε πριν αγοράσετε και άμεση επαφή με το προϊόν είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του φυσικού καναλιού σε σύγκριση με το διαδίκτυο.