Όπως αναφέρει το Reuters, η Shein παρουσίασε τις υπηρεσίες διαδικτυακής αγοράς της σε εκδήλωση στη Μαδρίτη τον περασμένο μήνα, μαζί με τις Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage &; Food και την ισπανική μάρκα καλλυντικών Bella Aurora.
«Όλοι συνδέουν τη Shein με τη μόδα, αλλά είμαστε αφοσιωμένοι σε όλους τους κλάδους», δήλωσε η Christina Fontana, διευθύντρια επιχειρήσεων μάρκας για την περιοχή EMEA, στο συνέδριο.
Σύμφωνα με τον Fontana, η πλατφόρμα απλώς ανταποκρίνεται στη ζήτηση των καταναλωτών για επώνυμα προϊόντα. Το Reuters αναφέρει ότι ο Fontana εργάστηκε στο παρελθόν για την Alibaba Group και είναι ένας από τους πολλούς ειδικούς της αγοράς που έχει αποκτήσει η Shein από τον κινεζικό γίγαντα.
Στην κλίμακα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η Shein έχει κατά μέσο όρο 108 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στην ΕΕ. Λόγω του μεγάλου αριθμού χρηστών της, η Ευρωπαϊκή Ένωση την έχει κατατάξει ως σημαντική διαδικτυακή πλατφόρμα. Ως εκ τούτου, εμπίπτει στον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) και θα υπόκειται σε αυστηρότερους ελέγχους.
Πρέπει να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες για την προστασία των χρηστών και να αυξήσει την ασφάλεια των υπηρεσιών της μέχρι το τέλος Αυγούστου. Στις εταιρείες που παραβιάζουν τους κανόνες μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο έως και 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης λειτουργίας σε περίπτωση σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων. Η Shein είναι η 23η πλατφόρμα που καλύπτεται από τους κανόνες. Άλλοι περιλαμβάνουν εταιρείες όπως οι X, TikTok, Meta και Google.