3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες τους. Αυτή η εξέλιξη ανοίγει νέες ευκαιρίες για την προστασία της επωνυμίας και τη βελτίωση του περιεχομένου, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη δέσμευση της πλατφόρμας για αυθεντικότητα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
Πηγή: Depositphotos

Εργαλεία για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Νέα εργαλεία στο YouTube παρουσιάζουν δύο βασικά εργαλεία για την προστασία των δημιουργών. Αυτά βασίζονται στο Content ID, το οποίο χρησιμοποιεί το YouTube από το 2007. Αυτό το εργαλείο αναπτύχθηκε για την αντιμετώπιση ζητημάτων πνευματικών δικαιωμάτων και βοηθά τους δημιουργούς και τους κατόχους δικαιωμάτων να διαχειρίζονται το περιεχόμενό τους στην πλατφόρμα. Έκτοτε, έχει γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο στο YouTube.

1. Η τεχνολογία συνθετικής αναγνώρισης φωνής επιτρέπει στους δημιουργούς να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται περιεχόμενο που παράγεται από τεχνητή νοημοσύνη και προσομοιώνει τη φωνή τους.
2. Η πλατφόρμα έχει επίσης αναπτύξει ένα εργαλείο ανίχνευσης προσώπου που δημιουργείται από AI. Αυτό θα επιτρέψει στους δημιουργούς, τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και άλλους επαγγελματίες να αναζητούν και να παρακολουθούν εκδόσεις των προσώπων τους που δημιουργούνται από AI. Ως αποτέλεσμα, οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου και οι γνωστές προσωπικότητες θα μπορούν να διαχειρίζονται τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται η ομοιότητά τους στο YouTube. Η πλατφόρμα ελπίζει ότι αυτό θα διατηρήσει καλύτερα την ταυτότητα και την αυθεντικότητα της μάρκας.

Με την έλευση της τεχνητής νοημοσύνης, είναι απαραίτητο να βρεθούν νέοι τρόποι για την προστασία της εργασίας και της ταυτότητας κάποιου. Αυτά είναι καλά νέα τόσο για τις επωνυμίες όσο και για τις διασημότητες, καθώς το σύστημα είναι ένα βήμα πιο κοντά στη διασφάλιση της ασφαλούς χρήσης του YouTube για διαφημίσεις.

Μπορεί το YouTube να διασφαλίσει την προστασία;

Το YouTube αυξάνει την προστασία από μη εξουσιοδοτημένη χρήση περιεχομένου, ιδίως έναντι τρίτων που ενδέχεται να κατεβάσουν περιεχόμενο για να εκπαιδεύσουν την τεχνητή νοημοσύνη. Η πλατφόρμα δεσμεύεται να επιβάλλει τους όρους χρήσης της για να αποτρέψει τρίτους από την κατάχρηση περιεχομένου χωρίς τη συγκατάθεση των δημιουργών.

«Αυτό περιλαμβάνει την υποστήριξη των λειτουργιών εμπιστοσύνης και ασφάλειας, τη βελτίωση των συστημάτων συστάσεων και την ανάπτυξη νέων παραγωγικών λειτουργιών AI, όπως η αυτόματη μεταγλώττιση. Κοιτάζοντας μπροστά, παραμένουμε δεσμευμένοι να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενο YouTube που χρησιμοποιείται στο Google ή στο YouTube για την ανάπτυξη των εργαλείων μας που υποστηρίζονται από AI χρησιμοποιείται υπεύθυνα», αναφέρει η πλατφόρμα.

Το YouTube επεξεργάζεται νέες επιλογές που θα δώσουν στους δημιουργούς μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τρίτα μέρη μπορούν να χρησιμοποιούν το περιεχόμενό τους. Για τα εμπορικά σήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ελευθερία στη συνεργασία με πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης, προστατεύοντας παράλληλα την πνευματική ιδιοκτησία.

Αυτή η εξέλιξη είναι σημαντική όχι μόνο για το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και για όλους όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να υποστηρίξουν την επιχείρησή τους και να προστατεύσουν τις επωνυμίες τους σε πλατφόρμες όπως το YouTube. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν πρέπει να είναι ένας μπαμπούλας, αλλά ένας βοηθός προς την καλύτερη δημιουργικότητα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;
4 λεπτά για ανάγνωση

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ επιρροής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές AI ανεβαίνουν στο προσκήνιο. Οι μάρκες γίνονται μάρτυρες αυτής της ταχείας ανόδου και αναρωτιούνται αν πρέπει να συνεργαστούν με αυτές τις ψηφιακές οντότητες ή να παραμείνουν με πιο συμβατικούς ανθρώπινους επηρεαστές. Καθώς η δημοτικότητα των εικονικών επιρροών AI συνεχίζει να […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+