Και διαφορετική είναι επίσης η παρουσίαση που έφερε το LinkedIn σε συνεργασία με το MAGNA Media Trials. Πρόσφατη έρευνα από αυτές τις εταιρείες μιλά για βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία στη διαφήμιση B2B. Σε ένα ελεύθερα διαθέσιμο έγγραφο 22 σελίδων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των καμπανιών στο LinkedIn. Πώς να το κάνετε;
Οι διαφημίσεις βίντεο ξεπερνούν άλλες μορφές
Αποδεικνύεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο στο LinkedIn είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Σε σύγκριση με άλλους τύπους διαφημίσεων, δημιουργούν υψηλότερη αφοσίωση σε βασικούς δείκτες απόδοσης. Οι διαφημίσεις banner επιτυγχάνουν επίσης καλά αποτελέσματα, αλλά το βίντεο παραμένει η προτιμώμενη μορφή για καλύτερα αποτελέσματα.
Η σαφήνεια του μηνύματος και η δημιουργικότητα συμβαδίζουν
Στο B2B, οι άνθρωποι σε θέσεις λήψης αποφάσεων δίνουν έμφαση σε σαφή και απλά μηνύματα στις διαφημίσεις. Αν και η δημιουργικότητα είναι σημαντική, ο πρωταρχικός στόχος πρέπει να είναι η σαφήνεια, έτσι ώστε το μήνυμα να έχει απήχηση σε ένα επαγγελματικό κοινό.
Ενώ τα σαφώς διατυπωμένα μηνύματα είναι σημαντικά, η μελέτη ισχυρίζεται ότι το κοινό B2B εξακολουθεί να εκτιμά το δημιουργικό και ελκυστικό περιεχόμενο. Ωστόσο, οι περισσότερες τρέχουσες καμπάνιες αποτυγχάνουν να επιτύχουν από αυτή την άποψη, υποδεικνύοντας μια σημαντική ευκαιρία για μάρκες που μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα με ένα σαφές μήνυμα.
Το χιουμοριστικό περιεχόμενο συχνά δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καμπανιών B2B. Εάν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε χιούμορ, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διεξοδικά τα μηνύματά σας με το κοινό-στόχο για να αποφύγετε πιθανές παγίδες.
Το χιούμορ είναι σαν το αλάτι – προσέξτε τη δοσολογία.
Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η μελέτη δείχνει ότι ο συνδυασμός της δημιουργικότητας με ένα σαφές, συνοπτικό μήνυμα σε μορφή βίντεο θα μπορούσε να είναι μια επιτυχημένη στρατηγική στη διαφήμιση B2B. Επικεντρωθείτε στην παράδοση ενός μηνύματος που θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο. Για να ξεχωρίσετε στην τρέχουσα αγορά, προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ δημιουργικότητας και επαγγελματισμού.