2 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates

Η Google έχει εισαγάγει βελτιώσεις στις οδηγίες της για την εφαρμογή της σήμανσης προϊόντων, προκειμένου να βελτιώσει την ακρίβεια και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων αγορών στην αναζήτηση. Πώς μπορείτε να διατηρήσετε τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates
Πηγή: Depositphotos

Βασικές ενημερώσεις για τη σήμανση προϊόντων

Ιεράρχηση της σήμανσης HTML

Η Google συνιστά πλέον ανεπιφύλακτα την τοποθέτηση της σήμανσης προϊόντος απευθείας στον αρχικό κώδικα HTML της σελίδας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας ευρετηριάζονται πιο αξιόπιστα και γρήγορα, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης αγορών.

Μην βασίζεστε στη σήμανση JavaScript

Ενώ η σήμανση που δημιουργείται μέσω JavaScript εξακολουθεί να υποστηρίζεται, η Google προειδοποιεί για πιθανά προβλήματα. Οι σελίδες που χρησιμοποιούν JavaScript για τη δημιουργία δεδομένων προϊόντων ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη συχνότητα ανίχνευσης, μειώνοντας την αξιοπιστία της έγκαιρης δημιουργίας ευρετηρίου. Εάν είναι δυνατόν, τοποθετήστε σήμανση απευθείας στο HTML. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε σήμανση που δημιουργήθηκε μέσω JavaScript, βεβαιωθείτε ότι οι διακομιστές σας μπορούν να χειριστούν την αυξημένη επισκεψιμότητα του προγράμματος ανίχνευσης. Μόνο τότε μπορείτε να διατηρήσετε την απόδοση της σελίδας και τη σωστή ευρετηρίαση των δεδομένων σας.

Μόνο μεμονωμένες σελίδες προϊόντων

Η Google διευκρίνισε ότι τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα για τη σήμανση προϊόντων θα περιορίζονται σε σελίδες που επικεντρώνονται σε ένα μόνο προϊόν ή στις παραλλαγές του. Αυτό σημαίνει ότι οι σελίδες ή οι κατηγορίες καταχωρίσεων προϊόντων δεν θα είναι κατάλληλες για βελτιωμένη προβολή αποτελεσμάτων.

Η δομή της σελίδας σας για να δώσετε έμφαση σε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε πλούσια αποτελέσματα.

Ξεχωριστές διευθύνσεις URL για διαφορετικά νομίσματα

Για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουπου λειτουργούν σε πολλές αγορές, η Google συνιστά τη χρήση ξεχωριστών διευθύνσεων URL για κάθε νόμισμα. Αυτό θα βοηθήσει την Google να εμφανίζει σωστές πληροφορίες προϊόντος με βάση την τοποθεσία του χρήστη, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών.

Καταχωρήσεις αυτοκινήτων

Για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Google συνιστά να συμπεριληφθούν τόσο οι τύποι αυτοκινήτων όσο και προϊόντων στα δομημένα δεδομένα. Αυτή η διπλή ταξινόμηση βελτιώνει την ορατότητα και την ακρίβεια για αναζητήσεις που σχετίζονται με αυτοκίνητα. Η τήρηση αυτών των οδηγιών θα βελτιώσει την προβολή των προϊόντων σας στην αναζήτηση Google, συμβάλλοντας έτσι στην προσέλκυση πιο στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3
4 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3

Ενώ τα βασικά αναλυτικά στοιχεία παρακολουθούν τις πωλήσεις, οι ηγέτες της αγοράς αξιοποιούν την προγνωστική μοντελοποίηση, την προηγμένη τμηματοποίηση και τη βελτιστοποίηση απόδοσης για να κυριαρχήσουν στη Black Friday. Σε αυτό το άρθρο βαθιάς κατάδυσης, ανακαλύπτουμε πώς να μετατρέψετε τα ιστορικά δεδομένα και τη μηχανική μάθηση στο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για τη Black Friday 2024.

Ανάγνωση άρθρου
US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών
4 λεπτά για ανάγνωση

US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών

Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης των ΗΠΑ είναι έτοιμη για σημαντική ανάπτυξη φέτος. Οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, το λιανικό εμπόριο και τα καταναλωτικά αγαθά οδηγούν τις δαπάνες. Οι προεδρικές εκλογές δείχνουν επίσης την επιρροή τους στον διαφημιστικό χώρο. Η διαφήμιση στις ΗΠΑ συνεχίζει να διατηρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση προβολής ως βασικές επενδυτικές προτεραιότητες. […]

Ανάγνωση άρθρου
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023
3 λεπτά για ανάγνωση

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023

Ο ευρωπαϊκός τομέας ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου παρέμεινε ανθεκτικός το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 3%, καθώς ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτή η επέκταση κρύβει σημαντικές προκλήσεις για τη βιομηχανία, σύμφωνα με νέα έκθεση του E-commerce Europe και του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+