Βασικές ενημερώσεις για τη σήμανση προϊόντων
Ιεράρχηση της σήμανσης HTML
Η Google συνιστά πλέον ανεπιφύλακτα την τοποθέτηση της σήμανσης προϊόντος απευθείας στον αρχικό κώδικα HTML της σελίδας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας ευρετηριάζονται πιο αξιόπιστα και γρήγορα, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης αγορών.
Μην βασίζεστε στη σήμανση JavaScript
Ενώ η σήμανση που δημιουργείται μέσω JavaScript εξακολουθεί να υποστηρίζεται, η Google προειδοποιεί για πιθανά προβλήματα. Οι σελίδες που χρησιμοποιούν JavaScript για τη δημιουργία δεδομένων προϊόντων ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη συχνότητα ανίχνευσης, μειώνοντας την αξιοπιστία της έγκαιρης δημιουργίας ευρετηρίου. Εάν είναι δυνατόν, τοποθετήστε σήμανση απευθείας στο HTML. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε σήμανση που δημιουργήθηκε μέσω JavaScript, βεβαιωθείτε ότι οι διακομιστές σας μπορούν να χειριστούν την αυξημένη επισκεψιμότητα του προγράμματος ανίχνευσης. Μόνο τότε μπορείτε να διατηρήσετε την απόδοση της σελίδας και τη σωστή ευρετηρίαση των δεδομένων σας.
Μόνο μεμονωμένες σελίδες προϊόντων
Η Google διευκρίνισε ότι τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα για τη σήμανση προϊόντων θα περιορίζονται σε σελίδες που επικεντρώνονται σε ένα μόνο προϊόν ή στις παραλλαγές του. Αυτό σημαίνει ότι οι σελίδες ή οι κατηγορίες καταχωρίσεων προϊόντων δεν θα είναι κατάλληλες για βελτιωμένη προβολή αποτελεσμάτων.
Η δομή της σελίδας σας για να δώσετε έμφαση σε μεμονωμένες σελίδες προϊόντων θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε πλούσια αποτελέσματα.
Ξεχωριστές διευθύνσεις URL για διαφορετικά νομίσματα
Για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουπου λειτουργούν σε πολλές αγορές, η Google συνιστά τη χρήση ξεχωριστών διευθύνσεων URL για κάθε νόμισμα. Αυτό θα βοηθήσει την Google να εμφανίζει σωστές πληροφορίες προϊόντος με βάση την τοποθεσία του χρήστη, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών.
Καταχωρήσεις αυτοκινήτων
Για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Google συνιστά να συμπεριληφθούν τόσο οι τύποι αυτοκινήτων όσο και προϊόντων στα δομημένα δεδομένα. Αυτή η διπλή ταξινόμηση βελτιώνει την ορατότητα και την ακρίβεια για αναζητήσεις που σχετίζονται με αυτοκίνητα. Η τήρηση αυτών των οδηγιών θα βελτιώσει την προβολή των προϊόντων σας στην αναζήτηση Google, συμβάλλοντας έτσι στην προσέλκυση πιο στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου.