3 λεπτά για ανάγνωση

Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η βελτίωση της συμμετοχής των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων εξαρτώνται σε κρίσιμο βαθμό από τη γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η τελευταία έρευνα της SimplyCode διευκρινίζει τη στρατηγική χρήση των κουπονιών και τον καλύτερο χρόνο εξοικονόμησης. Ωστόσο, δημιουργεί επίσης προβλήματα με λογικές δαπάνες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Το SimplyCodes εξέτασε στατιστικά στοιχεία κουπονιών από περισσότερα από 30.000 καταστήματα για να βρει την Παρασκευή ως την πιο πιθανή ημέρα για εκπτώσεις. Συγκεκριμένα κατά 19% σε σχέση με άλλες καθημερινές, η ποσότητα των χορηγούμενων κουπονιών αυξάνεται δραματικά την ημέρα αυτή. Αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει το αμερικανικό σύστημα πληρωμών, στο οποίο η αμοιβή συνήθως κατανέμεται δύο φορές το μήνα. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτες είναι οι επιπτώσεις σε τομείς όπως η περιποίηση του δέρματος, τα ρούχα και το ποτό των γυναικών.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 52% των κωδικών προσφοράς δημιουργούνται από Τετάρτη έως Παρασκευή. Οι εταιρείες θα ήταν σοφό να επικεντρώσουν τις καμπάνιες τους σε αυτές τις μέρες για να επωφεληθούν από την αυξημένη προσοχή των πελατών. Οι εκπτώσεις της Παρασκευής λειτουργούν ιδιαίτερα καλά στην ενθάρρυνση των αγορών πριν από την πτώση του Σαββατοκύριακου, όταν παρέχονται λιγότερα κουπόνια

Το φαινόμενο της «εξοικονόμησης» έναντι των συνειδητών δαπανών

Ενώ οι εκπτώσεις αυξάνουν τις πωλήσεις, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να γνωρίζουν την τάση των καταναλωτών να πληρώνουν υπερβολικά. Ονομάζεται “spaving“, ένας συνδυασμός “εξοικονόμησης” και “δαπανών”, αυτό το φαινόμενο εξηγεί την κατάσταση όταν ένας καταναλωτής ξοδεύει περισσότερα χρήματα για να εξοικονομήσει περισσότερα.

Γιατί είναι σχετικό το ηλεκτρονικό εμπόριο εδώ; Οι υπερβολικές εκπτώσεις μπορούν να προκαλέσουν χρέος στους πελάτες ή χαμηλότερη αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, επηρεάζοντας έτσι τις μελλοντικές δαπάνες.

Οι εταιρείες μπορεί να τονίσουν την ηθική αγορά για να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτού. Η παροχή προσαρμοσμένων εξοικονομήσεων ή εκπτώσεων ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά συμβάλλει στην ενθάρρυνση πιο υπεύθυνης κατανάλωσης.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Η ενθάρρυνση λογικών δαπανών μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί για την ενίσχυση των πωλήσεων. Πιο βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να προκύψει από την απλοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, την παροχή σαφούς εξοικονόμησης και τη διδασκαλία των καταναλωτών σχετικά με τη συνετή αγοραστική συμπεριφορά.

Οι Παρασκευές παρουσιάζουν μια μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις με προσεκτικά χρονομετρημένα κουπόνια και κωδικούς προσφοράς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις αντιστοιχίζοντας τις εκπτώσεις με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και ελαχιστοποιώντας το δέλεαρ των υπερβολικών δαπανών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+