3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση

Μια πρόσφατη δημοσκόπηση τάσεων από το ECC Köln αποκαλύπτει ότι οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, γνωστές και ως "αγορές σε ροή", κερδίζουν αναγνώριση. Έξι στους δέκα Γερμανούς καταναλωτές κατανοούν τώρα την ιδέα, διπλασιάζοντας το επίπεδο ευαισθητοποίησης σε σχέση με πριν από τρία χρόνια. Ωστόσο, το ποσοστό υιοθέτησης των ζωντανών αγορών στη Γερμανία παραμένει χαμηλό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση
Πηγή: Depositphotos

Οι Γερμανοί καταναλωτές διστάζουν να αγκαλιάσουν τις ζωντανές αγορές

Όπως ενημερώνει το Ecommerce News , αυτό το είδος αγορών στη Γερμανία βιώνει σταδιακή άνοδο στην υιοθέτηση. Μόνο το 8% των Γερμανών καταναλωτών το έχουν δοκιμάσει, το οποίο περιλαμβάνει την αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια επιδείξεων σε πραγματικό χρόνο. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει διπλάσια αύξηση από 4% το 2021, υποδεικνύοντας μια αργή αλλά σταθερή αύξηση της δημοτικότητας των ζωντανών αγορών στη Γερμανία. Ωστόσο, παρά την αύξηση αυτή, το συνολικό ποσοστό αποδοχής παραμένει χαμηλό, γεγονός που υποδηλώνει ότι αυτό το είδος αγορών στη Γερμανία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει εμπόδια για να γίνει μια κύρια τάση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για παράδειγμα, η υπηρεσία Streaming της Zara μόλις έγινε διαθέσιμη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Παρόλο που έχουν δει περισσότερα ψώνια ζωντανά, οι περισσότεροι Γερμανοί πελάτες εξακολουθούν να διστάζουν να το δοκιμάσουν.

Κοιτάζοντας μπροστά, μόνο το 21% των Γερμανών μπορεί να δει τον εαυτό του να πηγαίνει σε μια ζωντανή εκδήλωση αγορών στο μέλλον. Τα άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 29 ετών ενδιαφέρονται λίγο περισσότερο (το 34% είναι ανοιχτό στην ιδέα). Ωστόσο, τα δύο τρίτα των νέων Γερμανών εξακολουθούν να μην σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον τρόπο αγορών.

Η Γερμανία αρχίζει σιγά-σιγά να χρησιμοποιεί ζωντανές αγορές, οι οποίες είναι πολύ διαφορετικές από την Ασία, ειδικά την Κίνα, όπου είναι πολύ συνηθισμένες. Εκεί, εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν χιλιάδες ροές κάθε μέρα, δείχνοντας ότι η γερμανική αγορά έχει περιθώρια ανάπτυξης.

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί οι ζωντανές αγορές είναι πιο δημοφιλείς στην Ασία από ό, τι στη Γερμανία;

Η έντονη αντίθεση μεταξύ της δημοτικότητας των ζωντανών αγορών στην Ασία και της χλιαρής υποδοχής τους στη Γερμανία μπορεί να αποδοθεί στις πολιτισμικές διαφορές, την ενσωμάτωση της πλατφόρμας, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ωριμότητα της αγοράς. Για να κερδίσουν έλξη οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, οι λιανοπωλητές μπορεί να χρειαστεί να ενισχύσουν την πτυχή της συναισθηματικής δέσμευσης και να δημιουργήσουν πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές εμπειρίες που αντηχούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών για έμπνευση και αλληλεπίδραση.

Ο ρόλος του TikTok στην επέκταση ζωντανών αγορών

Λέγεται ότι η επιλογή του TikTok να καθυστερήσει την κυκλοφορία του TikTok Shop στην ηπειρωτική Ευρώπη επηρεάστηκε από το πόσο κακώς έχουν ληφθεί οι αγορές σε ζωντανή έκδοση εκεί. Παρόλο που η εταιρεία δεν έχει πει με βεβαιότητα, η Ισπανία είναι πιθανό να είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που θα ανοίξει το TikTok Shop πριν από το τέλος του έτους. Θα ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Καθώς οι ζωντανές αγορές αυξάνονται αργά σε δημοτικότητα στη Γερμανία, τα καταστήματα και οι πλατφόρμες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες των Γερμανών πελατών, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους να συνδεθούν και να ακολουθήσουν αυτή τη νέα τάση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3
4 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3

Ενώ τα βασικά αναλυτικά στοιχεία παρακολουθούν τις πωλήσεις, οι ηγέτες της αγοράς αξιοποιούν την προγνωστική μοντελοποίηση, την προηγμένη τμηματοποίηση και τη βελτιστοποίηση απόδοσης για να κυριαρχήσουν στη Black Friday. Σε αυτό το άρθρο βαθιάς κατάδυσης, ανακαλύπτουμε πώς να μετατρέψετε τα ιστορικά δεδομένα και τη μηχανική μάθηση στο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για τη Black Friday 2024.

Ανάγνωση άρθρου
US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών
4 λεπτά για ανάγνωση

US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών

Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης των ΗΠΑ είναι έτοιμη για σημαντική ανάπτυξη φέτος. Οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, το λιανικό εμπόριο και τα καταναλωτικά αγαθά οδηγούν τις δαπάνες. Οι προεδρικές εκλογές δείχνουν επίσης την επιρροή τους στον διαφημιστικό χώρο. Η διαφήμιση στις ΗΠΑ συνεχίζει να διατηρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση προβολής ως βασικές επενδυτικές προτεραιότητες. […]

Ανάγνωση άρθρου
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023
3 λεπτά για ανάγνωση

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023

Ο ευρωπαϊκός τομέας ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου παρέμεινε ανθεκτικός το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 3%, καθώς ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτή η επέκταση κρύβει σημαντικές προκλήσεις για τη βιομηχανία, σύμφωνα με νέα έκθεση του E-commerce Europe και του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+