Οι Γερμανοί καταναλωτές διστάζουν να αγκαλιάσουν τις ζωντανές αγορές
Όπως ενημερώνει το Ecommerce News , αυτό το είδος αγορών στη Γερμανία βιώνει σταδιακή άνοδο στην υιοθέτηση. Μόνο το 8% των Γερμανών καταναλωτών το έχουν δοκιμάσει, το οποίο περιλαμβάνει την αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια επιδείξεων σε πραγματικό χρόνο. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει διπλάσια αύξηση από 4% το 2021, υποδεικνύοντας μια αργή αλλά σταθερή αύξηση της δημοτικότητας των ζωντανών αγορών στη Γερμανία. Ωστόσο, παρά την αύξηση αυτή, το συνολικό ποσοστό αποδοχής παραμένει χαμηλό, γεγονός που υποδηλώνει ότι αυτό το είδος αγορών στη Γερμανία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει εμπόδια για να γίνει μια κύρια τάση ηλεκτρονικού εμπορίου.
Για παράδειγμα, η υπηρεσία Streaming της Zara μόλις έγινε διαθέσιμη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Παρόλο που έχουν δει περισσότερα ψώνια ζωντανά, οι περισσότεροι Γερμανοί πελάτες εξακολουθούν να διστάζουν να το δοκιμάσουν.
Κοιτάζοντας μπροστά, μόνο το 21% των Γερμανών μπορεί να δει τον εαυτό του να πηγαίνει σε μια ζωντανή εκδήλωση αγορών στο μέλλον. Τα άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 29 ετών ενδιαφέρονται λίγο περισσότερο (το 34% είναι ανοιχτό στην ιδέα). Ωστόσο, τα δύο τρίτα των νέων Γερμανών εξακολουθούν να μην σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον τρόπο αγορών.
Η Γερμανία αρχίζει σιγά-σιγά να χρησιμοποιεί ζωντανές αγορές, οι οποίες είναι πολύ διαφορετικές από την Ασία, ειδικά την Κίνα, όπου είναι πολύ συνηθισμένες. Εκεί, εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν χιλιάδες ροές κάθε μέρα, δείχνοντας ότι η γερμανική αγορά έχει περιθώρια ανάπτυξης.
Συχνές ερωτήσεις
Γιατί οι ζωντανές αγορές είναι πιο δημοφιλείς στην Ασία από ό, τι στη Γερμανία;
Η έντονη αντίθεση μεταξύ της δημοτικότητας των ζωντανών αγορών στην Ασία και της χλιαρής υποδοχής τους στη Γερμανία μπορεί να αποδοθεί στις πολιτισμικές διαφορές, την ενσωμάτωση της πλατφόρμας, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ωριμότητα της αγοράς. Για να κερδίσουν έλξη οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, οι λιανοπωλητές μπορεί να χρειαστεί να ενισχύσουν την πτυχή της συναισθηματικής δέσμευσης και να δημιουργήσουν πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές εμπειρίες που αντηχούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών για έμπνευση και αλληλεπίδραση.
Ο ρόλος του TikTok στην επέκταση ζωντανών αγορών
Λέγεται ότι η επιλογή του TikTok να καθυστερήσει την κυκλοφορία του TikTok Shop στην ηπειρωτική Ευρώπη επηρεάστηκε από το πόσο κακώς έχουν ληφθεί οι αγορές σε ζωντανή έκδοση εκεί. Παρόλο που η εταιρεία δεν έχει πει με βεβαιότητα, η Ισπανία είναι πιθανό να είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που θα ανοίξει το TikTok Shop πριν από το τέλος του έτους. Θα ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Καθώς οι ζωντανές αγορές αυξάνονται αργά σε δημοτικότητα στη Γερμανία, τα καταστήματα και οι πλατφόρμες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες των Γερμανών πελατών, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους να συνδεθούν και να ακολουθήσουν αυτή τη νέα τάση ηλεκτρονικού εμπορίου.