3 λεπτά για ανάγνωση

Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push

Καθώς πλησιάζουν οι διακοπές, υπάρχει μια διακριτή αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες κοινωνικών μέσων διαφημίζουν τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα αγαθά τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν επί του παρόντος διαφημίσεις πλήρους οθόνης μέσα στις δικές τους εφαρμογές ως μέρος των επιθετικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Αν και αυτή η στρατηγική κάνει αποτελεσματική χρήση της τεράστιας βάσης χρηστών τους, η δυνητικά παρεμβατική φύση της προκαλεί κριτική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push
Πηγή: Unsplash

Η premium ώθηση του X υπολείπεται παρά τις επιθετικές τακτικές εκστρατείας

Οι αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης για το X Premium αποτελούν μέρος μιας επιθετικής καμπάνιας που ξεκίνησε από το X (πρώην Twitter). Ένα κακώς τοποθετημένο κουμπί “x” που συνδυάζεται στο παρασκήνιο καθιστά δύσκολο για τους χρήστες να κλείσουν αυτές τις διαφημίσεις, γεγονός που οδήγησε σε κριτική του σχεδιασμού τους.

Παρόλο που η βάση χρηστών της πλατφόρμας συρρικνώνεται και το ποσοστό μετατροπής X Premium είναι μικρότερο από 1%, εξακολουθεί να πιέζει για συνδρομές επί πληρωμή. Ο Elon Musk είχε προβλέψει ότι θα υπήρχαν 9 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι τότε και μέχρι το 2028, ελπίζει να έχει 104 εκατομμύρια.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, μόνο περίπου 1,3 εκατομμύρια χρήστες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την premium υπηρεσία. Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών, η πλατφόρμα διαφημίζει επίσης λειτουργίες όπως το δώρο X Premium.

Η συνδρομητική καμπάνια φαίνεται να αποτελεί συστατικό ενός ευρύτερου σχεδίου για τη μείωση της εξάρτησης του Χ από διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, δεν φαίνεται πιθανό ότι αυτές οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ θα οδηγήσουν στη σημαντική αύξηση των συνδρομών που αναζητά η πλατφόρμα, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα προσφορά premium χαρακτηριστικών.

Η Meta προωθεί το υλικό VR, αλλά το περιεχόμενο εξακολουθεί να υστερεί

Εν τω μεταξύ, η Meta έχει υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική, παρουσιάζοντας τα ακουστικά VR – ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για το metaverse – μέσω προνομιακού διαφημιστικού χώρου στο Facebook και το Instagram. Αλλά όπως και η premium υπηρεσία του X, η Meta έχει ένα βασικό πρόβλημα: δεν υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες εφαρμογές και εμπειρίες VR στο τρέχον οικοσύστημα για να κάνουν το υλικό απαραίτητο.

Παρόλο που η βιβλιοθήκη περιεχομένου επεκτείνεται και η ίδια η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή, δεν έχει ακόμη φτάσει στο επίπεδο της βασικής τεχνολογίας των καταναλωτών. Ωστόσο, το σχέδιο της Meta να διαθέσει αυτά τα προϊόντα στα δισεκατομμύρια των χρηστών της μπορεί τελικά να αποδώσει.

Η σκληρή πώληση των κοινωνικών εφαρμογών πέφτει επίπεδη

Στέλνοντας διαφημίσεις για το Snapchat+ απευθείας στα εισερχόμενα μηνυμάτων των χρηστών, το Snapchat ακολούθησε το παράδειγμά του. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζουν πλέον περισσότερο με τις ψηφιακές αγορές παρά με τους κοινωνικούς χώρους ως αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής άμεσου μάρκετινγκ και του έργου των άλλων πλατφορμών.

Αυτές οι επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ωστόσο, είναι λιγότερο αποτελεσματικές τώρα από ό, τι μπορεί να ήταν στο παρελθόν, επειδή οι χρήστες είναι πιο εξειδικευμένοι στο κοσκίνισμα διαφημιστικού περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO
2 λεπτά για ανάγνωση

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας παγκοσμίως, αντιμετωπίζει προβλήματα προσπαθώντας να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η Βρετανική Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) επεκτείνει τη διαδικασία έγκρισης της IPO, καθώς είναι απαραίτητη μια πιο προσεκτική εξέταση της αλυσίδας εφοδιασμού της εταιρείας.

Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου

Το Instagram λανσάρει δοκιμαστικούς τροχούς, ένα πρωτοποριακό νέο εργαλείο που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους δημιουργούς να δοκιμάσουν τη δουλειά τους με νέο κοινό πριν τη δημοσιεύσουν στους τρέχοντες ακόλουθούς τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ένας τυπικός δημιουργός που υποφέρει και βοηθά να ανακουφίσει αυτό το δημιουργικό εργαλείο είναι το άγχος για την κυκλοφορία […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+