3 λεπτά για ανάγνωση

Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες

Παρόλο που αγοράστηκαν λιγότερα προϊόντα, οι τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν αύξηση 6% στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, φτάνοντας τα 17.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρεσίες, ιδίως η ασφάλιση υγείας και ζημιών, ήταν οι κύριοι μοχλοί αυτής της ανάπτυξης. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τη μελέτη Thuiswinkel Markt Monitor, η οποία έγινε από την GfK για Thuiswinkel.org και Retail Insiders σε συνεργασία με την PostNL και την Betaalvereniging Nederland. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι σχεδόν το ένα τρίτο όλων των λιανικών αγορών πραγματοποιείται τώρα στο διαδίκτυο, αγοράστηκαν μόνο 173 εκατομμύρια αντικείμενα, δηλαδή 2% λιγότερα από το προηγούμενο έτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες
Πηγή: Depositphotos

Οι υπηρεσίες οδηγούν τις τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου

Το μεγαλύτερο πράγμα που έκανε το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτυχθεί ήταν οι υπηρεσίες, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 13%. Υπήρξε μια τεράστια αύξηση 27% στην ασφάλιση υγείας και ζημιών και οι πωλήσεις εισιτηρίων για χώρους και εκδηλώσεις αυξήθηκαν επίσης. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο γεγονός ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες έρχονταν στη Γαλλία.

Οι δαπάνες για αγαθά παρέμειναν αρκετά σταθερές, με αύξηση μόνο 1%, αλλά ο αριθμός των αγαθών που αγοράστηκαν μειώθηκε κατά 4%. Ορισμένες κατηγορίες, όπως τα Παπούτσια & Προσωπικός Τρόπος Ζωής και τα Τρόφιμα/Nearfood, σημείωσαν πτώση 11%.

Ποικίλες διαδικτυακές δαπάνες σε διάφορες κατηγορίες

Το ποσοστό των διαδικτυακών αγορών που κάνουν οι άνθρωποι αλλάζει πολύ μεταξύ των κατηγοριών. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι αγοράζουν υπηρεσίες στο διαδίκτυο αντί για αγαθά.

Για παράδειγμα, μόνο το 8% των δαπανών για τρόφιμα και ποτά κοντά σε τρόφιμα πραγματοποιείται στο διαδίκτυο, γεγονός που μειώνει τον συνολικό μέσο όρο. Όταν αφαιρεθεί αυτή η κατηγορία, οι καταναλωτές δαπανούν το 37% του λιανικού εισοδήματός τους σε ηλεκτρονικές αγορές.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Διασυνοριακές αγορές: Μια αυξανόμενη τάση στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Με αύξηση 6% σε 20,3 εκατομμύρια πωλήσεις εκτός Ολλανδίας, οι διασυνοριακές αγορές αυξάνονται. Τα κινεζικά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν γίνει πολύ διάσημα. Συνολικά, οι άνθρωποι ξόδεψαν 16% περισσότερα σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα ή 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι Ολλανδοί αγόρασαν 6 εκατομμύρια πράγματα από την Κίνα. Κάθε αγορά κοστίζει κατά μέσο όρο 41 ευρώ, πολύ λιγότερο από τον μέσο όρο της Ολλανδίας (101 ευρώ) ή άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Γερμανία (110 ευρώ).

Δαπάνες μέσω κινητού και μέθοδοι πληρωμής

Οι πωλήσεις smartphone έχουν σταθεροποιηθεί, αλλά το μερίδιό τους στο σύνολο των διαδικτυακών δαπανών έχει αυξηθεί από 25% σε 28%, υποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα μέσω των κινητών συσκευών τους.

Περισσότεροι άνθρωποι έχουν επίσης αρχίσει να προτιμούν το iDEAL ως μέθοδο πληρωμής, κυρίως απομακρύνοντας τη χρήση πιστωτικών καρτών.

Αυτές οι αυξανόμενες τάσεις στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν πώς αλλάζουν οι διαδικτυακές αγορές στις Κάτω Χώρες, με τις υπηρεσίες και τις διασυνοριακές αγορές να γίνονται πιο σημαντικές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+