PDP: Ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών με οπτικό περιεχόμενο
Η συμπερίληψη εξαιρετικών φωτογραφιών και βίντεο είναι μια από τις καλύτερες προσεγγίσεις για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης των αγοραστών. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου:
- Τα γραφικά προϊόντων αυξάνουν σημαντικά το αγοραστικό ενδιαφέρον, την εμπιστοσύνη και τα ποσοστά μετατροπών.
- Η συμπερίληψη μιας δεύτερης εικόνας αύξησε ακόμη περισσότερο τα ποσοστά μετατροπών .
- Φωτογραφίες υψηλότερης ποιότητας που συνδέονται με πιο επιτυχημένους πωλητές.
- Οι πολλαπλές προβολές αύξησαν τα ποσοστά μετατροπής κατά 65%. Οι μεγάλες εικόνες τις διπλασίασαν.
Ακριβείς περιγραφές και σαφώς ονομασμένα προϊόντα
Το όνομα και η περιγραφή του προϊόντος πρέπει να είναι στο PDP ξεκάθαρα. Πολλοί καταναλωτές αντιμετώπισαν τη λήψη αγαθών που υπολείπονται των προσδοκιών τους. Συχνά το αποτέλεσμα των αποκλίσεων στα ονόματα και τις περιγραφές προϊόντων σε διάφορες πλατφόρμες είναι αυτή η αποσύνδεση. Η στρατηγική μάρκετινγκ επωνυμίας και ηλεκτρονικού εμπορίου φέρει την ευθύνη να διασφαλίσει ότι όλοι οι μεταπωλητές ακολουθούν τις πολιτικές σας. Οι λιανοπωλητές θα πρέπει επίσης να ταιριάζουν στενά με τα πρότυπα της μάρκας.
Χρήση κριτικών πελατών
Η διαδικασία αγοράς περιστρέφεται στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου κυρίως σε κριτικές πελατών:
- Το 95% των καταναλωτών, σύμφωνα με μελέτες, μελετούν προϊόντα πριν αποφασίσουν για ένα.
- Με το 84% των πελατών να πιστεύουν αξιόπιστες κριτικές όσο και προσωπικές συστάσεις
Παροχή λεπτομερών πληροφοριών προϊόντος
Το κλειδί είναι η ειλικρίνεια και η ακρίβεια. Η συμπερίληψη πολλών υλικών, διαστάσεων, περιπτώσεων χρήσης και περισσότερων λεπτομερειών θα επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, οι ανεπαρκείς ή ανακριβείς πληροφορίες για τα προϊόντα αναγκάζουν το 98% των καταναλωτών να εγκαταλείψουν μια αγορά. Τεχνικά στοιχεία όπως οι διαδικασίες αποστολής και οι πολιτικές επιστροφής , καθώς και περιγραφές που προσελκύουν συναισθήματα, μπορούν όλα να εμπίπτουν σε αυτό το υλικό φάσμα.
Στο σκληρό περιβάλλον του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, εστιάζοντας σε αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να βελτιώσετε τις σελίδες των προϊόντων σας, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και, τέλος, να τονώσετε τις πωλήσεις και το εισόδημα.