4 λεπτά για ανάγνωση

Ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού;

Δεδομένου ότι η προγραμματική διαφήμιση αλλάζει συνεχώς, το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να προετοιμαστεί για τις νέες τάσεις και προκλήσεις που θα αλλάξουν αυτόν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια. Μια νέα μελέτη από το WARC που ονομάζεται "The Future of Programmatic" λέει ότι το μέλλον της προγραμματικής διαφήμισης θα διαμορφωθεί από μια σειρά προβλημάτων που θα έχουν μεγάλη επίδραση στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού;
Πηγή: Depositphotos

Με λογισμικό και αλγόριθμους, η προγραμματική διαφήμιση καθιστά δυνατή την αυτόματη αγορά και πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού δεν περιλαμβάνει διαφημιζόμενους και εκδότες που διαπραγματεύονται μεταξύ τους με το χέρι. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιεί τεχνολογίες για να βάλει διαφημίσεις αμέσως μπροστά στους σωστούς ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, συλλέγονται δεδομένα και χρησιμοποιείται προηγμένη παρακολούθηση για την προβολή διαφημίσεων πιο αποτελεσματικά και με ακρίβεια με βάση το τι αρέσει στους χρήστες και πώς ενεργούν.

Η ασφάλεια είναι το κύριο θέμα

Η ασφάλεια της μάρκας είναι πλέον το πιο σημαντικό πράγμα για το 60% των εμπόρων και των πρακτορείων. Πρόσφατες ειδήσεις που έδειξαν ότι χάθηκαν εκατομμύρια δολάρια σε κακές τοποθετήσεις διαφημίσεων έκαναν αυτή την ανησυχία ακόμη ισχυρότερη. Οι διαφημίσεις συχνά παραβίαζαν τους κανόνες ασφάλειας επωνυμίας εμφανιζόμενες δίπλα σε περιεχόμενο που θα μπορούσε να είναι επιβλαβές ή ρατσιστικό.

Source: WARC

Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να διασφαλίζουν ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται σε ασφαλές και αξιόπιστο μέρος. Για να διατηρήσετε τους πελάτες να εμπιστεύονται εσάς και την επωνυμία σας ειλικρινείς, αυτό είναι απαραίτητο.

Παρόλο που η Google αποφάσισε να αναβάλει την απαλλαγή από τα cookies τρίτων, πιθανότατα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν μικρότερο ρόλο στην προγραμματική διαφήμιση. Σύμφωνα με την έκθεση WARC, μόνο το 25% των διαφημιζόμενων πιστεύουν ότι είναι έτοιμοι για αυτήν την αλλαγή, κυρίως όσον αφορά τη στόχευση, την πρόσβαση σε δεδομένα και την τμηματοποίηση πελατών. Το 76% των ερωτηθέντων λαμβάνει ήδη μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση για να παραμείνει ανταγωνιστικό, δίνοντας προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να επιταχύνουν την υιοθέτηση στρατηγικών δεδομένων πρώτου μέρους.

Απάτη και σπατάλη προϋπολογισμού

Η διαφημιστική απάτη εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το ένα τέταρτο των 67 δισεκατομμυρίων λιρών που δαπανώνται για διαφήμιση στον ανοιχτό ιστό σπαταλάται σε απόψεις που είναι ψεύτικες ή όχι πολύ καλές. Οι αυστηρότεροι έλεγχοι και το μεγαλύτερο άνοιγμα στην αλυσίδα εφοδιασμού των μέσων ενημέρωσης μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν τα χρήματά τους με μεγαλύτερη σύνεση και να έχουν καλύτερη απόδοση της επένδυσής τους.

Παρόλο που η «βιωσιμότητα» είναι μια δημοφιλής λέξη αυτή τη στιγμή, οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν προγραμματική διαφήμιση δήλωσαν ότι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για αυτές. Παρόλο που ο τομέας αυτός έβγαλε περισσότερους από 215.000 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα σε μόλις ένα μήνα σε πέντε μεγάλες οικονομίες, αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Μόνο το 31% των επιχειρήσεων έχουν αρχίσει να παρακολουθούν και να μειώνουν τη ρύπανση.

Οι πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για το περιβάλλον, οπότε οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να σκεφτούν πώς το επηρεάζουν οι διαφημιστικές τους επιλογές.

Μεταφορά κεφαλαίων σε κλειστές πλατφόρμες

Η μελέτη μιλά επίσης για μια ανησυχητική τάση: λιγότερα χρήματα τοποθετούνται στον ανοιχτό ιστό επειδή περισσότεροι διαφημιζόμενοι προτιμούν κλειστές πλατφόρμες όπως η Amazon, η Google και η Meta. Η WARC πιστεύει ότι μέχρι το 2024, περισσότερα από τα μισά από όλα τα διαφημιστικά δολάρια θα δαπανηθούν σε μόλις πέντε ιστότοπους.

Υπάρχει το 76% των επιχειρήσεων που ξοδεύουν το 40% ή λιγότερο των διαφημιστικών δαπανών τους στον ανοιχτό ιστό αυτή τη στιγμή. Οι εταιρείες θα πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά αν αξίζει να βάλουν περισσότερα χρήματα σε κλειστές πλατφόρμες όπως το Google ή το Facebook ή αν θα ήταν καλύτερο να εξετάσουν τις επιλογές διαφήμισης στον ανοιχτό ιστό, τις οποίες όλοι μπορούν να δουν.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει να αντιμετωπίσει πραγματικά προβλήματα, όπως η μείωση της διευθυνσιοδότησης, οι ανησυχίες για την ασφάλεια της επωνυμίας και οι απάτες. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να βελτιώσουν τα διαφημιστικά τους σχέδια και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα το επόμενο έτος, παρακολουθώντας τις αλλαγές και προσαρμόζοντας τις τάσεις.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες
3 λεπτά για ανάγνωση

Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες

Παρόλο που αγοράστηκαν λιγότερα προϊόντα, οι τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν αύξηση 6% στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, φτάνοντας τα 17.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρεσίες, ιδίως η ασφάλιση υγείας και ζημιών, ήταν οι κύριοι μοχλοί αυτής της ανάπτυξης. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τη μελέτη Thuiswinkel Markt Monitor, η οποία έγινε από την GfK […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Advertising: Ενισχύστε τη στρατηγική σας με νέες δυνατότητες
5 λεπτά για ανάγνωση

Meta Advertising: Ενισχύστε τη στρατηγική σας με νέες δυνατότητες

Καθώς πλησιάζει η εποχή των ανυπόμονων αγορών, οι Meta Advertising Innovations πρόκειται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου προσεγγίζουν τους πελάτες. Με νέα εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση των πωλήσεων και τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών μάρκετινγκ, οι πιο πρόσφατες λειτουργίες της Meta προσφέρουν περισσότερες επιλογές δημιουργικών διαφημίσεων, […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+