Με λογισμικό και αλγόριθμους, η προγραμματική διαφήμιση καθιστά δυνατή την αυτόματη αγορά και πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού δεν περιλαμβάνει διαφημιζόμενους και εκδότες που διαπραγματεύονται μεταξύ τους με το χέρι. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιεί τεχνολογίες για να βάλει διαφημίσεις αμέσως μπροστά στους σωστούς ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, συλλέγονται δεδομένα και χρησιμοποιείται προηγμένη παρακολούθηση για την προβολή διαφημίσεων πιο αποτελεσματικά και με ακρίβεια με βάση το τι αρέσει στους χρήστες και πώς ενεργούν.
Η ασφάλεια είναι το κύριο θέμα
Η ασφάλεια της μάρκας είναι πλέον το πιο σημαντικό πράγμα για το 60% των εμπόρων και των πρακτορείων. Πρόσφατες ειδήσεις που έδειξαν ότι χάθηκαν εκατομμύρια δολάρια σε κακές τοποθετήσεις διαφημίσεων έκαναν αυτή την ανησυχία ακόμη ισχυρότερη. Οι διαφημίσεις συχνά παραβίαζαν τους κανόνες ασφάλειας επωνυμίας εμφανιζόμενες δίπλα σε περιεχόμενο που θα μπορούσε να είναι επιβλαβές ή ρατσιστικό.
Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να διασφαλίζουν ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται σε ασφαλές και αξιόπιστο μέρος. Για να διατηρήσετε τους πελάτες να εμπιστεύονται εσάς και την επωνυμία σας ειλικρινείς, αυτό είναι απαραίτητο.
Παρόλο που η Google αποφάσισε να αναβάλει την απαλλαγή από τα cookies τρίτων, πιθανότατα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν μικρότερο ρόλο στην προγραμματική διαφήμιση. Σύμφωνα με την έκθεση WARC, μόνο το 25% των διαφημιζόμενων πιστεύουν ότι είναι έτοιμοι για αυτήν την αλλαγή, κυρίως όσον αφορά τη στόχευση, την πρόσβαση σε δεδομένα και την τμηματοποίηση πελατών. Το 76% των ερωτηθέντων λαμβάνει ήδη μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση για να παραμείνει ανταγωνιστικό, δίνοντας προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να επιταχύνουν την υιοθέτηση στρατηγικών δεδομένων πρώτου μέρους.
Απάτη και σπατάλη προϋπολογισμού
Η διαφημιστική απάτη εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το ένα τέταρτο των 67 δισεκατομμυρίων λιρών που δαπανώνται για διαφήμιση στον ανοιχτό ιστό σπαταλάται σε απόψεις που είναι ψεύτικες ή όχι πολύ καλές. Οι αυστηρότεροι έλεγχοι και το μεγαλύτερο άνοιγμα στην αλυσίδα εφοδιασμού των μέσων ενημέρωσης μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν τα χρήματά τους με μεγαλύτερη σύνεση και να έχουν καλύτερη απόδοση της επένδυσής τους.
Παρόλο που η «βιωσιμότητα» είναι μια δημοφιλής λέξη αυτή τη στιγμή, οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν προγραμματική διαφήμιση δήλωσαν ότι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για αυτές. Παρόλο που ο τομέας αυτός έβγαλε περισσότερους από 215.000 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα σε μόλις ένα μήνα σε πέντε μεγάλες οικονομίες, αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Μόνο το 31% των επιχειρήσεων έχουν αρχίσει να παρακολουθούν και να μειώνουν τη ρύπανση.
Οι πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για το περιβάλλον, οπότε οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να σκεφτούν πώς το επηρεάζουν οι διαφημιστικές τους επιλογές.
Μεταφορά κεφαλαίων σε κλειστές πλατφόρμες
Η μελέτη μιλά επίσης για μια ανησυχητική τάση: λιγότερα χρήματα τοποθετούνται στον ανοιχτό ιστό επειδή περισσότεροι διαφημιζόμενοι προτιμούν κλειστές πλατφόρμες όπως η Amazon, η Google και η Meta. Η WARC πιστεύει ότι μέχρι το 2024, περισσότερα από τα μισά από όλα τα διαφημιστικά δολάρια θα δαπανηθούν σε μόλις πέντε ιστότοπους.
Υπάρχει το 76% των επιχειρήσεων που ξοδεύουν το 40% ή λιγότερο των διαφημιστικών δαπανών τους στον ανοιχτό ιστό αυτή τη στιγμή. Οι εταιρείες θα πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά αν αξίζει να βάλουν περισσότερα χρήματα σε κλειστές πλατφόρμες όπως το Google ή το Facebook ή αν θα ήταν καλύτερο να εξετάσουν τις επιλογές διαφήμισης στον ανοιχτό ιστό, τις οποίες όλοι μπορούν να δουν.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει να αντιμετωπίσει πραγματικά προβλήματα, όπως η μείωση της διευθυνσιοδότησης, οι ανησυχίες για την ασφάλεια της επωνυμίας και οι απάτες. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να βελτιώσουν τα διαφημιστικά τους σχέδια και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα το επόμενο έτος, παρακολουθώντας τις αλλαγές και προσαρμόζοντας τις τάσεις.