3 λεπτά για ανάγνωση

Πρώιμες τάσεις αγορών Χριστουγέννων: Προσεκτικές δαπάνες στις ΗΠΑ

Οι πρώιμες τάσεις αγορών των Χριστουγέννων διαμορφώνουν το τοπίο του λιανικού εμπορίου, καθώς οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου αποθηκεύουν σταδιακά για τη σεζόν. Οι πελάτες είναι ήδη στο κυνήγι για καλές προσφορές και συμφέρουσες αγορές. Μια νέα έκθεση της Gartner προσφέρει νέες γνώσεις σχετικά με αυτό το πρώιμο φαινόμενο αγορών, υπογραμμίζοντας σημαντικές τάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτές οι πρώιμες τάσεις αγορών των Χριστουγέννων προσφέρουν ευκαιρίες στους λιανοπωλητές να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και να επωφεληθούν από την παρατεταμένη περίοδο των διακοπών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πρώιμες τάσεις αγορών Χριστουγέννων: Προσεκτικές δαπάνες στις ΗΠΑ
Πηγή: Depositphotos

Η αυξανόμενη τάση των πρώιμων αγορών

Μια πρόσφατη έρευνα της Gartner αποκαλύπτει ότι το 32% των Αμερικανών καταναλωτών σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους μεταξύ Ιουλίου και Οκτωβρίου, υποδεικνύοντας μια στροφή προς προηγούμενες αγορές. Συγκριτικά, το 29% των πελατών σχεδιάζει να ξεκινήσει τις αγορές του τον Νοέμβριο.

Αυτή η αλλαγή συμπεριφοράς παρουσιάζει μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να προσελκύσουν πελάτες πολύ νωρίτερα. Μεγάλοι λιανοπωλητές όπως η Amazon και η Target προωθούν ήδη φθινοπωρινές εκδηλώσεις πωλήσεων, όπως οι Prime Big Deal Days και η Circle Week.

Ο αντίκτυπος του πληθωρισμού στα πορτοφόλια

Η έρευνα ρίχνει επίσης φως στον τρόπο με τον οποίο ο πληθωρισμός επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά. Μόνο το 14% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες του για χριστουγεννιάτικες αγορές σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ το 21% σκοπεύει να εξοικονομήσει χρήματα και το 64% αναμένει να διατηρήσει το ίδιο επίπεδο δαπανών.

Σύμφωνα με το 75% των ερωτηθέντων, οι υψηλότερες τιμές, παρά το αυξημένο διαθέσιμο εισόδημα, είναι ο κύριος λόγος για τις υψηλότερες χριστουγεννιάτικες δαπάνες.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Εποχή διαδικτυακών αγορών και υβριδικών υπηρεσιών στις ΗΠΑ

Ευτυχώς για το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι ηλεκτρονικές αγορές παραμένουν δημοφιλείς μεταξύ των καταναλωτών – το 20% των καταναλωτών σχεδιάζει να αυξήσει τις ηλεκτρονικές αγορές του φέτος. Επιπλέον, το 57% των ερωτηθέντων σκοπεύει να χρησιμοποιήσει υβριδικές υπηρεσίες αγορών, όπως αγορά online, παραλαβή στο κατάστημα (BOPIS), παραλαβή από το πεζοδρόμιο, παράδοση αυθημερόν ή ταχεία παράδοση.

Ενώ ορισμένες επιλογές παράδοσης μπορεί να μην είναι τόσο διαδεδομένες σε άλλες περιοχές, μπορούν να χρησιμεύσουν ως έμπνευση. Είναι επίσης μια υπενθύμιση για τα e-shops ότι η διασφάλιση της προβολής και της διαθεσιμότητας είναι ζωτικής σημασίας. Οι πελάτες εκτιμούν την ευκολία και την ευελιξία – ειδικά για τους αγοραστές των Χριστουγέννων.

Επιστροφές Προϊόντων

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές, ιδίως νεότεροι, προτιμούν παρατεταμένες περιόδους επιστροφής. Τα στοιχεία της Gartner δείχνουν ότι πάνω από το 70% των πελατών κάτω των 40 ετών θα εκτιμούσαν πιο ευέλικτες προθεσμίες επιστροφής που εκτείνονται πέρα από την παραδοσιακή περίοδο 30-60 ημερών.

Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρουν εκτεταμένες περιόδους επιστροφής κατά τη διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων θα μπορούσαν να δουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και ικανοποίηση πελατών.

Ο Kassi Socha, αναλυτής της Gartner, συμβουλεύει τους λιανοπωλητές να αρχίσουν να σχεδιάζουν για την περίοδο των Χριστουγέννων ήδη από το πρώτο τρίμηνο και να βελτιώνουν συνεχώς τις στρατηγικές μάρκετινγκ.

“Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στις ομάδες μάρκετινγκ να εξετάσουν τις έγκαιρες γνώσεις των καταναλωτών και τις αναλύσεις αγοράς, διασφαλίζοντας ότι οι υποθέσεις που έθεσαν στην αρχή του έτους ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών-στόχων τους”, δηλώνει ο Socha.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μεγάλα δεδομένα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που αναζητούν πλεονέκτημα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μάρκες και καταστήματα. Αυτό το τεράστιο κομμάτι πληροφοριών προέρχεται από διάφορες πηγές. Αυτά περιλαμβάνουν έρευνα, διαδικτυακές συναλλαγές και κοινωνικά μέσα. Τα μαζικά δεδομένα μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές. Μπορεί να είναι δομημένο, ημιδομημένο ή αδόμητο. Είναι γνωστό […]

Ανάγνωση άρθρου
Πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: ανάπτυξη και τάσεις
3 λεπτά για ανάγνωση

Πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: ανάπτυξη και τάσεις

Ο πολωνικός τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου επιδεικνύει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και ανάπτυξη, ακόμη και εν μέσω οικονομικών προκλήσεων. Αυτή η επέκταση οφείλεται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, στην αύξηση των αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου και στον αυξημένο ανταγωνισμό της αγοράς. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσετε πώς αυτοί οι παράγοντες διαμορφώνουν τον κλάδο, με προβλέψεις για μελλοντική […]

Ανάγνωση άρθρου
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+