3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς τα πάει η βιομηχανία της μόδας σε περιόδους οικονομικής αστάθειας;

Η νέα έκθεση RetailX Global Fashion 2024 ρίχνει φως στο ταραχώδες ταξίδι της βιομηχανίας της μόδας από τις κορυφές του 2021 έως τις κατώτατες τιμές το 2022. Αποδίδει τις διακυμάνσεις στην αλληλεπίδραση της παγκόσμιας οικονομικής δυναμικής και της γεωπολιτικής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς τα πάει η βιομηχανία της μόδας σε περιόδους οικονομικής αστάθειας;
Πηγή: Depositphotos

Στον απόηχο του πολέμου στην Ουκρανία, οι τιμές της ενέργειας εκτινάχθηκαν στα ύψη στις αρχές του 2022, προκαλώντας αλυσιδωτές επιπτώσεις στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και στην κυκλοφορία αγαθών. Αυτή η άνοδος του πληθωρισμού είχε σημαντικό αντίκτυπο στους λιανοπωλητές μόδας, καθώς το κόστος υλικών, παραγωγής και μεταφοράς έχει εκτοξευθεί στα ύψη, μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους. Ως αποτέλεσμα, οι καταναλωτές έπρεπε να αντιμετωπίσουν απότομες αυξήσεις τιμών σε ολόκληρο τον τομέα, γεγονός που μείωσε την προθυμία τους να δαπανήσουν χρήματα.

Η Αφρική έφερε το κύριο βάρος του αυξανόμενου πληθωρισμού και είδε μια απότομη πτώση στις πωλήσεις μόδας. Αντίθετα, η Ασία ξεπέρασε μια ηπιότερη πληθωριστική καταιγίδα, αμβλύνοντας τον αντίκτυπο στις λιανικές πωλήσεις μόδας.

Είναι ενθαρρυντικό ότι πρόσφατα στοιχεία υποδηλώνουν ταχεία μείωση του πληθωρισμού σε όλες τις περιοχές, συνοδευόμενη από θετική ανταπόκριση στις πωλήσεις μόδας. Ωστόσο, με τη συνεχιζόμενη παγκόσμια αβεβαιότητα λόγω γεωπολιτικών συγκρούσεων και εντάσεων, οι προβλέψεις πωλήσεων μόδας για το 2024 είναι δύσκολες.

Ενθουσιασμός μετά την πανδημία

Μετά την πανδημία και την οικονομική αναταραχή, το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τη μόδα έχει αυξηθεί σημαντικά. Ωστόσο, μπορούμε να αναμένουμε αύξηση των δαπανών για είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ σε ορισμένες περιοχές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα αναμενόμενη σε χώρες όπως η Ινδία, η Κίνα και η Μέση Ανατολή. Η μόδα θα μπορούσε να πάρει τη δεύτερη θέση πίσω από τα τρόφιμα στην προβλεπόμενη κατάταξη των αυξημένων δαπανών, υποδεικνύοντας μια συνεχιζόμενη ανάκαμψη και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τη μόδα μετά την πανδημία.

Η πρόσβαση σε βιολογικά προϊόντα αυξάνεται

«Η βιώσιμη μόδα είναι πλέον ένα σημαντικό μέρος της βιομηχανίας και οι καταναλωτές την αγαπούν. Το 46,4% των παγκόσμιων αγοραστών αγόρασε βιώσιμα ρούχα πέρυσι, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τομέα λιανικής. Το ένα τρίτο αγόρασε βιώσιμα υποδήματα και το πέμπτο βιώσιμα αξεσουάρ», ανέφερε η έκθεση RetailX .

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι πωλήσεων

Οι μάρκες μόδας χρησιμοποιούν ενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να αυξάνουν τις πωλήσεις. Η δημοτικότητα του περιεχομένου χρηστών και επιρροών σε πλατφόρμες όπως το TikTok αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες προσεγγίζουν τους πελάτες και επηρεάζουν τις αγορές τους. Αυτή η νέα προσέγγιση στη διαφήμιση και την επιχείρηση της μόδας έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει το μέλλον της μόδας στον εμπορικό χώρο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+