3 λεπτά για ανάγνωση

Σκανδιναβική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου: Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027

Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, η σκανδιναβική βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου επιδεικνύει ανθεκτικότητα και δυνατότητες ανάπτυξης, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση Nordics 360 2024. Με υψηλή ψηφιακή ωριμότητα και σχεδόν καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο σε ολόκληρη την περιοχή, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να ξεπερνά την παραδοσιακή ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και τις διαφορετικές προβλέψεις για το ΑΕΠ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Σκανδιναβική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου: Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027
Πηγή: Depositphotos

Επισκόπηση σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου

Με πληθυσμό 27,6 εκατομμυρίων, η περιοχή έχει σταθερά υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ από τον μέσο όρο της Βόρειας Ευρώπης.

Η περιοχή αντιμετωπίζει οικονομικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων, των πληθωριστικών πιέσεων και της ύφεσης της Φινλανδίας. Παρά τις προκλήσεις αυτές, το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο διατηρεί την ανάπτυξη, ιδιαίτερα στη Δανία, όπου το ΑΕΠ αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9% το 2024.

Παρά το ποσοστό ανεργίας 6,1%, το οποίο είναι χαμηλότερο από τα ποσοστά του 2022, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παρέμεινε χαμηλή το 2023 λόγω του υψηλού πληθωρισμού.

Οι μεγάλοι λιανοπωλητές έχουν δείξει ευελιξία σε αυτήν τη ρύθμιση. Ο σουηδικός λιανοπωλητής μόδας Boozt ανέφερε ισχυρές πωλήσεις κατά την περίοδο της Black Friday του 2023, με τον CEO Hermann Haraldsson να επισημαίνει τις αγορές πολλαπλών κατηγοριών και τις υψηλότερες μέσες τιμές παραγγελιών το 1ο τρίμηνο του 2024.

Το τμήμα παντοπωλείων της Kesko στη Φινλανδία έχει χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την ψηφιακή εξατομίκευση και την τεχνητή νοημοσύνη για να αντισταθμίσει τη στροφή των καταναλωτών σε ιδιωτικές ετικέτες.

Οι οικονομικές προβλέψεις ανά χώρα διαφέρουν

  • Η Δανία αναμένεται να ηγηθεί με αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,9% το 2024
  • ακολουθούμενη από τη Νορβηγία (1%) και τη Σουηδία (0,4%)
  • ενώ η Φινλανδία αναμένεται να συνεχίσει να βιώνει ύφεση με ανάπτυξη -1%
Nordic ecommerce

Source: Internetretailing

Έσοδα και καταναλωτικές τάσεις

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ισχυρό ρυθμό. Σύμφωνα με την έκθεση:

  • Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποφέρει συνολικά έσοδα 56 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2027
  • Στη Δανία, το 25% των online αγοραστών σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες του, από 19%
  • Το 40% των Νορβηγών και Δανών καταναλωτών αναμένουν να κάνουν περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο
  • Η διαδικτυακή μόδα έχει αυξηθεί κατά 30%, ενώ τα ηλεκτρονικά έχουν αυξηθεί κατά 21%.
  • Με το 83% των αγοραστών στο διαδίκτυο να πραγματοποιούν διεθνείς αγορές και το 44% σε μηνιαία βάση, οι διασυνοριακές αγορές εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλείς
  • Η Temu, η Zalando και η σουηδική της Amazon είναι σημαντικοί ανταγωνιστές

Παρά τις τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις, η περιοχή βρίσκεται σε καλή θέση για συνεχή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω του υψηλού κατά κεφαλήν ΑΕΠ και της ψηφιακής ωριμότητας, η οποία περιλαμβάνει σχεδόν καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος
3 λεπτά για ανάγνωση

Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος

Σύμφωνα με την ECDB (E-commerce Data Base), το ευρωπαϊκό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει δραματικά, καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Καθώς η ανάπτυξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα επιβραδύνεται σε μόλις 3,5% το 2023 – λιγότερο από την ανάπτυξη των περισσότερων από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές – οι κινεζικοί γίγαντες […]

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+