3 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης έως την αναζωογόνηση του ρόλου των ζωντανών εκδηλώσεων και των προγραμμάτων συνεργατών, οι εταιρείες προσαρμόζουν τις τακτικές τους για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των σημερινών αγοραστών B2B. Αυτή η αλλαγή στη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b υπογραμμίζει τη σημασία μιας πολύπλευρης προσέγγισης που εξισορροπεί την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής προσέγγισης με τη διαρκή αξία των εξατομικευμένων, πρόσωπο με πρόσωπο συνδέσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων
Πηγή: Depositphotos

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση ήταν τα κύρια κανάλια απόκτησης πελατών από την έναρξη της πανδημίας. Ωστόσο, οι ζωντανές εκδηλώσεις και τα προγράμματα συνεργατών ανακτούν επίσης μέρος της σημασίας τους. Η έκθεση State of B2B Customer Acquisition 2024 από τη Stirista, έναν πάροχο λύσεων μάρκετινγκ με επίκεντρο την ταυτότητα και τα δεδομένα, υπογραμμίζει αυτήν την τάση.

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης έως την αναζωογόνηση του ρόλου των ζωντανών εκδηλώσεων και των προγραμμάτων συνεργατών, οι εταιρείες προσαρμόζουν τις τακτικές τους για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των σημερινών αγοραστών B2B. Αυτή η αλλαγή στη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b υπογραμμίζει τη σημασία μιας πολύπλευρης προσέγγισης που εξισορροπεί την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής προσέγγισης με τη διαρκή αξία των εξατομικευμένων, πρόσωπο με πρόσωπο συνδέσεων.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση αξιολογήθηκαν ως οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές απόκτησης πελατών, παρά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Οι ζωντανές εκδηλώσεις αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά αποτελεσματικές από το 55% των ερωτηθέντων, αλλά ένας πολύ μικρότερος αριθμός – 11% – τις θεώρησε ως την πιο αποτελεσματική στρατηγική απόκτησης.

Οι σημερινοί έμποροι B2B είναι πιθανό να είναι ψηφιακοί ιθαγενείς, γνώστες των κοινωνικών μέσων και μπορεί να είναι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι. Η παρακολούθηση μιας εκδήλωσης από απόσταση μπορεί να είναι πιο ελκυστική για αυτούς από το να κάνουν το ταξίδι στο αεροδρόμιο. Ακόμη και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να φαίνεται αρχαϊκό όταν προσπαθείτε να επικοινωνήσετε.

Οι έμποροι B2B το αναγνωρίζουν αυτό και αναζητούν ολιστικές προσεγγίσεις στην αναζήτηση υποψήφιων πελατών που συνδυάζουν τη βαθιά επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία με τις σωστές συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Αυτή η ισορροπημένη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b αντικατοπτρίζει μια λεπτή κατανόηση των σύγχρονων προτιμήσεων των αγοραστών. Με την ενσωμάτωση διαφόρων σημείων επαφής, από ψηφιακές αλληλεπιδράσεις έως προσωπικές δεσμεύσεις, οι εταιρείες δημιουργούν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b που αντηχούν στο σημερινό ποικίλο επιχειρηματικό τοπίο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές
4 λεπτά για ανάγνωση

Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων B2B είναι πλέον ένα σημαντικό εργαλείο για εταιρείες που θέλουν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα τους και να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες και επιχειρηματικούς εταίρους. Αυτό το είδος μάρκετινγκ είναι πιο περίπλοκο από το μάρκετινγκ B2C, το οποίο επικεντρώνεται στις γρήγορες πωλήσεις. Πρέπει να επικεντρωθεί στη […]

Ανάγνωση άρθρου
Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές
3 λεπτά για ανάγνωση

Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές

Μια έρευνα του 2024 από την Akeneo αποκάλυψε ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση προϊόντων, ιδιαίτερα στη διαχείριση πληροφοριών προϊόντων. Αυτό περιλαμβάνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να διασφαλίσουν ότι οι λεπτομέρειες των προϊόντων τους είναι ακριβείς, ολοκληρωμένες, ενημερωμένες και συνεπείς σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες. Η μελέτη, […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn
2 λεπτά για ανάγνωση

Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn

Όσοι επιθυμούν να πετύχουν στο μάρκετινγκ B2B πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα κίνητρα άλλων εταιρειών. Σε αντίθεση με το μάρκετινγκ B2C, το οποίο συχνά λειτουργεί με συναισθηματικές παρορμήσεις, το μάρκετινγκ B2B βασίζεται σε μακροχρόνιες σχέσεις, εμπιστοσύνη και επαγγελματική εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική πρέπει να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Με μια λέξη, […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+