Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση ήταν τα κύρια κανάλια απόκτησης πελατών από την έναρξη της πανδημίας. Ωστόσο, οι ζωντανές εκδηλώσεις και τα προγράμματα συνεργατών ανακτούν επίσης μέρος της σημασίας τους. Η έκθεση State of B2B Customer Acquisition 2024 από τη Stirista, έναν πάροχο λύσεων μάρκετινγκ με επίκεντρο την ταυτότητα και τα δεδομένα, υπογραμμίζει αυτήν την τάση.
Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης έως την αναζωογόνηση του ρόλου των ζωντανών εκδηλώσεων και των προγραμμάτων συνεργατών, οι εταιρείες προσαρμόζουν τις τακτικές τους για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των σημερινών αγοραστών B2B. Αυτή η αλλαγή στη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b υπογραμμίζει τη σημασία μιας πολύπλευρης προσέγγισης που εξισορροπεί την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής προσέγγισης με τη διαρκή αξία των εξατομικευμένων, πρόσωπο με πρόσωπο συνδέσεων.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση αξιολογήθηκαν ως οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές απόκτησης πελατών, παρά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Οι ζωντανές εκδηλώσεις αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά αποτελεσματικές από το 55% των ερωτηθέντων, αλλά ένας πολύ μικρότερος αριθμός – 11% – τις θεώρησε ως την πιο αποτελεσματική στρατηγική απόκτησης.
Οι σημερινοί έμποροι B2B είναι πιθανό να είναι ψηφιακοί ιθαγενείς, γνώστες των κοινωνικών μέσων και μπορεί να είναι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι. Η παρακολούθηση μιας εκδήλωσης από απόσταση μπορεί να είναι πιο ελκυστική για αυτούς από το να κάνουν το ταξίδι στο αεροδρόμιο. Ακόμη και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να φαίνεται αρχαϊκό όταν προσπαθείτε να επικοινωνήσετε.
Οι έμποροι B2B το αναγνωρίζουν αυτό και αναζητούν ολιστικές προσεγγίσεις στην αναζήτηση υποψήφιων πελατών που συνδυάζουν τη βαθιά επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία με τις σωστές συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Αυτή η ισορροπημένη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b αντικατοπτρίζει μια λεπτή κατανόηση των σύγχρονων προτιμήσεων των αγοραστών. Με την ενσωμάτωση διαφόρων σημείων επαφής, από ψηφιακές αλληλεπιδράσεις έως προσωπικές δεσμεύσεις, οι εταιρείες δημιουργούν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b που αντηχούν στο σημερινό ποικίλο επιχειρηματικό τοπίο.