Αυτή η πρόσφατη μελέτη από την έκθεση Why We Watch 2.0 του YouTube, διαπίστωσε ότι το 96% των ερωτηθέντων θεωρεί τους συναισθηματικούς δείκτες απαραίτητους για περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Οι θεατές λαχταρούν βίντεο που τραβούν την προσοχή, αφηγούνται συναρπαστικές ιστορίες και προσφέρουν μοναδικές προοπτικές. Παραδόξως, λιγότερο από το 1% των θεατών επικεντρώνονται αποκλειστικά σε τεχνικές πτυχές.
Οι διαφορές με βάση την ηλικία προέκυψαν στις συναισθηματικές προτιμήσεις. Ενώ όλες οι ηλικιακές ομάδες δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο που τραβάει την προσοχή ή στο συναισθηματικό αφηγηματικό περιεχόμενο, οι θεατές άνω των 35 ετών εκτιμούν την αξιοπιστία, ενώ το νεότερο κοινό αναζητά τη δημιουργικότητα και την προσωπική συνάφεια.
Η αξιοπιστία έχει γίνει κρίσιμος παράγοντας, με το 82% των ερωτηθέντων να αναμένουν ότι το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας θα είναι αξιόπιστο. Το YouTube κατατάσσεται σε υψηλή θέση για την αξιοπιστία, ειδικά μεταξύ των νεότερων θεατών, ξεπερνώντας τα παραδοσιακά μέσα μετάδοσης.
Αυτή η μετατόπιση αντανακλά μια ευρύτερη τάση στην κατανάλωση των μέσων ενημέρωσης, όπου το κοινό ζητά:
- αυθεντικότητα
- βαθύτερες συνδέσεις
Από σεμινάρια μακιγιάζ διασημοτήτων έως ντοκιμαντέρ αληθινού εγκλήματος, οι δημιουργοί περιεχομένου προσαρμόζονται για να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες προσδοκίες, συνδυάζοντας την τεχνική επάρκεια με τη συναισθηματική απήχηση για να αιχμαλωτίσουν τους θεατές στην ψηφιακή εποχή.