Τάσεις αγορών διακοπών 2024: Βασικές προσδοκίες και συμπεριφορά καταναλωτών
Λόγω μεταγενέστερης έναρξης και λιγότερων ημερών κατά τη βασική περίοδο εορταστικών αγορών σε σύγκριση με το 2023, οι καταναλωτές αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους. Αυτή η μετατόπιση, ένας κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024, καθοδηγείται από την επιθυμία των αγοραστών να αποφύγουν πιθανές καθυστερήσεις αποστολής τον Δεκέμβριο.
Προτεινόμενες στρατηγικές λιανικής πώλησης διακοπών για το 2024
- Προσαρμοστείτε στο συμπυκνωμένο χρονικό πλαίσιο αγοράς κοινοποιώντας με σαφήνεια τα όρια αποστολής και τις εκτιμήσεις χρόνου παράδοσης τόσο στον ιστότοπό σας όσο και μέσω μηνυμάτων συνεργατών / δημιουργών
- Προσελκύστε πρώιμους αγοραστές με συναρπαστικές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις συγκρίσιμες με τις προσφορές Cyber
Αντίκτυπος των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ στις εορταστικές πωλήσεις του 2024
Τα ιστορικά στοιχεία από την Epsilon δείχνουν ότι οι εκλογικές χρονιές (2016 και 2020) παρουσίασαν πτώση 6% στις πωλήσεις καταναλωτών από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των εκλογών. Ωστόσο, η συνολική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών συνήθως παραμένει ανεπηρέαστη.
Στρατηγικές για την πλοήγηση στην προεκλογική περίοδο του 2024 στο μάρκετινγκ διακοπών
- Μειώστε τον θόρυβο των πολιτικών διαφημίσεων συνεργαζόμενοι με συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να προωθήσετε αναζωογονητικό περιεχόμενο σχετικά με την επωνυμία σας. Εστίαση σε θετικά μηνύματα που σχετίζονται με την υγιεινή ζωή, την αξία και τη βιωσιμότητα
- Προετοιμάστε ισχυρές μετεκλογικές προσφορές για συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να επωφεληθείτε από την αναμενόμενη άνοδο στις αγορές διακοπών
Αντιμετώπιση της συνείδησης της αξίας των καταναλωτών
Παρά τη βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, οι αγοραστές των διακοπών θα συνεχίσουν να έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού, αναζητώντας εκπτώσεις, εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους και καινοτόμους τρόπους εξοικονόμησης.
Στρατηγικές εστιασμένες στην αξία
- Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική τιμολόγησης και προώθησης είναι ανταγωνιστική, ειδικά εάν στοχεύετε Millennials και παλαιότερες γενιές.
- Στο 3ο τρίμηνο, ξεκινήστε και βελτιστοποιήστε τις συνεργασίες με τις υπηρεσίες Card-Linked Offer, Loyalty/Rewards και Buy Now, Pay Later (BNPL) για να προσφέρετε στους αγοραστές μια ισορροπία ευκολίας και αξίας.
Κοιτάζοντας μπροστά: Προετοιμασία για τις τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών του 2024
Η Salesforce δημοσίευσε τις προβλέψεις διακοπών για το 2024, επισημαίνοντας οικονομικούς παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά την παγκόσμια απόδοση κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Οι έμποροι λιανικής πώλησης και οι έμποροι θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με αυτές τις προβλέψεις για να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές τους καθώς πλησιάζει η περίοδος των διακοπών.
Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές και παραμένοντας συντονισμένες με τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετηθούν για επιτυχία στην εορταστική περίοδο αγορών του 2024.