3 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024

Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο του 2024, μια πρόσφατη μελέτη της Acceleration Partners αποκαλύπτει ότι οι λιανοπωλητές και οι έμποροι θα πρέπει να γνωρίζουν αρκετές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο των αγορών. Η κατανόηση αυτών των αλλαγών και η εφαρμογή στοχευμένων τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024 θα είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου πωλήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024
Πηγή: Depositphotos

Τάσεις αγορών διακοπών 2024: Βασικές προσδοκίες και συμπεριφορά καταναλωτών

Λόγω μεταγενέστερης έναρξης και λιγότερων ημερών κατά τη βασική περίοδο εορταστικών αγορών σε σύγκριση με το 2023, οι καταναλωτές αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους. Αυτή η μετατόπιση, ένας κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024, καθοδηγείται από την επιθυμία των αγοραστών να αποφύγουν πιθανές καθυστερήσεις αποστολής τον Δεκέμβριο.

Προτεινόμενες στρατηγικές λιανικής πώλησης διακοπών για το 2024

  1. Προσαρμοστείτε στο συμπυκνωμένο χρονικό πλαίσιο αγοράς κοινοποιώντας με σαφήνεια τα όρια αποστολής και τις εκτιμήσεις χρόνου παράδοσης τόσο στον ιστότοπό σας όσο και μέσω μηνυμάτων συνεργατών / δημιουργών
  2. Προσελκύστε πρώιμους αγοραστές με συναρπαστικές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις συγκρίσιμες με τις προσφορές Cyber

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

Αντίκτυπος των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ στις εορταστικές πωλήσεις του 2024

Τα ιστορικά στοιχεία από την Epsilon δείχνουν ότι οι εκλογικές χρονιές (2016 και 2020) παρουσίασαν πτώση 6% στις πωλήσεις καταναλωτών από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των εκλογών. Ωστόσο, η συνολική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών συνήθως παραμένει ανεπηρέαστη.

Στρατηγικές για την πλοήγηση στην προεκλογική περίοδο του 2024 στο μάρκετινγκ διακοπών

  1. Μειώστε τον θόρυβο των πολιτικών διαφημίσεων συνεργαζόμενοι με συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να προωθήσετε αναζωογονητικό περιεχόμενο σχετικά με την επωνυμία σας. Εστίαση σε θετικά μηνύματα που σχετίζονται με την υγιεινή ζωή, την αξία και τη βιωσιμότητα
  2. Προετοιμάστε ισχυρές μετεκλογικές προσφορές για συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να επωφεληθείτε από την αναμενόμενη άνοδο στις αγορές διακοπών

Αντιμετώπιση της συνείδησης της αξίας των καταναλωτών

Παρά τη βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, οι αγοραστές των διακοπών θα συνεχίσουν να έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού, αναζητώντας εκπτώσεις, εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους και καινοτόμους τρόπους εξοικονόμησης.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Στρατηγικές εστιασμένες στην αξία

  1. Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική τιμολόγησης και προώθησης είναι ανταγωνιστική, ειδικά εάν στοχεύετε Millennials και παλαιότερες γενιές.
  2. Στο 3ο τρίμηνο, ξεκινήστε και βελτιστοποιήστε τις συνεργασίες με τις υπηρεσίες Card-Linked Offer, Loyalty/Rewards και Buy Now, Pay Later (BNPL) για να προσφέρετε στους αγοραστές μια ισορροπία ευκολίας και αξίας.

Κοιτάζοντας μπροστά: Προετοιμασία για τις τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών του 2024

Η Salesforce δημοσίευσε τις προβλέψεις διακοπών για το 2024, επισημαίνοντας οικονομικούς παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά την παγκόσμια απόδοση κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Οι έμποροι λιανικής πώλησης και οι έμποροι θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με αυτές τις προβλέψεις για να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές τους καθώς πλησιάζει η περίοδος των διακοπών.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές και παραμένοντας συντονισμένες με τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετηθούν για επιτυχία στην εορταστική περίοδο αγορών του 2024.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μεγάλα δεδομένα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που αναζητούν πλεονέκτημα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μάρκες και καταστήματα. Αυτό το τεράστιο κομμάτι πληροφοριών προέρχεται από διάφορες πηγές. Αυτά περιλαμβάνουν έρευνα, διαδικτυακές συναλλαγές και κοινωνικά μέσα. Τα μαζικά δεδομένα μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές. Μπορεί να είναι δομημένο, ημιδομημένο ή αδόμητο. Είναι γνωστό […]

Ανάγνωση άρθρου
Πρώιμες τάσεις αγορών Χριστουγέννων: Προσεκτικές δαπάνες στις ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Πρώιμες τάσεις αγορών Χριστουγέννων: Προσεκτικές δαπάνες στις ΗΠΑ

Οι πρώιμες τάσεις αγορών των Χριστουγέννων διαμορφώνουν το τοπίο του λιανικού εμπορίου, καθώς οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου αποθηκεύουν σταδιακά για τη σεζόν. Οι πελάτες είναι ήδη στο κυνήγι για καλές προσφορές και συμφέρουσες αγορές. Μια νέα έκθεση της Gartner προσφέρει νέες γνώσεις σχετικά με αυτό το πρώιμο φαινόμενο αγορών, υπογραμμίζοντας σημαντικές τάσεις που πρέπει να […]

Ανάγνωση άρθρου
Πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: ανάπτυξη και τάσεις
3 λεπτά για ανάγνωση

Πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: ανάπτυξη και τάσεις

Ο πολωνικός τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου επιδεικνύει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και ανάπτυξη, ακόμη και εν μέσω οικονομικών προκλήσεων. Αυτή η επέκταση οφείλεται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, στην αύξηση των αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου και στον αυξημένο ανταγωνισμό της αγοράς. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσετε πώς αυτοί οι παράγοντες διαμορφώνουν τον κλάδο, με προβλέψεις για μελλοντική […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+