Σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων ύψους €28,3 εκατ. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) αυξήθηκε κατά 1,3% σε ετήσια βάση στα 3,3 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν από 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2024. Η Zalando βλέπει την εστίασή της τόσο στο B2C όσο και στο B2B ως βασικούς πυλώνες της επιτυχίας της.
Στο πλαίσιο του B2C, η Zalando θα επικεντρωθεί στη βελτίωση του τρόπου ζωής που προσφέρει στους τελικούς πελάτες. Η εταιρεία έχει επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της για να συμπεριλάβει προσαρμοστικά υποδήματα για παιδιά με αναπηρίες. Επιπλέον, έχει ξεκινήσει έναν βοηθό αγορών AI με δυνατότητες μέτρησης σώματος. Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο μόνο σε 6 αγορές.
Στον τομέα B2B, η Zalando χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα ZEOS. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες να χρησιμοποιούν το εκτεταμένο δίκτυο logistics της εταιρείας για παράδοση και επιστροφές, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα αγοράστηκαν στο Zalando, στο ηλεκτρονικό κατάστημα του λιανοπωλητή ή σε άλλη ευρωπαϊκή πλατφόρμα. Κατά το πρώτο τρίμηνο, προστέθηκαν πέντε επιπλέον πολυκαναλικοί συνεργάτες της ZEOS, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των συνεργατών σε 27. Στον τομέα χονδρικής της Zalando, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% στα 215 εκατομμύρια ευρώ.
«Οι πελάτες B2C δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την υψηλής ποιότητας γκάμα προϊόντων μας, τα ψηφιακά εργαλεία, τις προσφορές και το εμπνευσμένο περιεχόμενο. Οι πελάτες B2B επωφελούνται από τη μοναδική προσφορά μας. Και οι δύο φορείς ανάπτυξής μας είναι ισχυροί και συμβάλλουν στα αποτελέσματα, αποδεικνύοντας τη δύναμη των σχεδίων μας», δήλωσε η CFO της Zalando, Dr Sandra Dembeck.
Τα πλήρη ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας μπορούν να βρεθούν στην επίσημη έκθεση.