2 λεπτά για ανάγνωση

Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Η Zalando ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Παρά τις τρέχουσες παγκόσμιες προκλήσεις, τα στοιχεία είναι αυξημένα σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων ύψους €28,3 εκατ. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) αυξήθηκε κατά 1,3% σε ετήσια βάση στα 3,3 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν από 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2024. Η Zalando βλέπει την εστίασή της τόσο στο B2C όσο και στο B2B ως βασικούς πυλώνες της επιτυχίας της.

Στο πλαίσιο του B2C, η Zalando θα επικεντρωθεί στη βελτίωση του τρόπου ζωής που προσφέρει στους τελικούς πελάτες. Η εταιρεία έχει επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της για να συμπεριλάβει προσαρμοστικά υποδήματα για παιδιά με αναπηρίες. Επιπλέον, έχει ξεκινήσει έναν βοηθό αγορών AI με δυνατότητες μέτρησης σώματος. Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο μόνο σε 6 αγορές.

Στον τομέα B2B, η Zalando χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα ZEOS. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες να χρησιμοποιούν το εκτεταμένο δίκτυο logistics της εταιρείας για παράδοση και επιστροφές, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα αγοράστηκαν στο Zalando, στο ηλεκτρονικό κατάστημα του λιανοπωλητή ή σε άλλη ευρωπαϊκή πλατφόρμα. Κατά το πρώτο τρίμηνο, προστέθηκαν πέντε επιπλέον πολυκαναλικοί συνεργάτες της ZEOS, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των συνεργατών σε 27. Στον τομέα χονδρικής της Zalando, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% στα 215 εκατομμύρια ευρώ.

«Οι πελάτες B2C δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την υψηλής ποιότητας γκάμα προϊόντων μας, τα ψηφιακά εργαλεία, τις προσφορές και το εμπνευσμένο περιεχόμενο. Οι πελάτες B2B επωφελούνται από τη μοναδική προσφορά μας. Και οι δύο φορείς ανάπτυξής μας είναι ισχυροί και συμβάλλουν στα αποτελέσματα, αποδεικνύοντας τη δύναμη των σχεδίων μας», δήλωσε η CFO της Zalando, Dr Sandra Dembeck.

Τα πλήρη ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας μπορούν να βρεθούν στην επίσημη έκθεση.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+