Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google βελτιώνουν τη διαχείριση αποθέματος
Μία από τις πιο σημαντικές προσθήκες στο Google Merchant Center είναι η εισαγωγή βελτιωμένων πληροφοριών τάσεων προϊόντων. Αυτές οι επισκοπήσεις επιτρέπουν στους πωλητές να εντοπίζουν και να αξιοποιούν τις νέες τάσεις αγορών, επισημαίνοντας δημοφιλή ερωτήματα αναζήτησης και αγοραστική συμπεριφορά.
Νέα εργαλεία παρέχουν αποφάσεις βάσει δεδομένων
Αυτή η δυνατότητα παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με το απόθεμά τους, διασφαλίζοντας ότι διαθέτουν προϊόντα υψηλής ζήτησης.
«Ας υποθέσουμε ότι είστε ένας εξειδικευμένος λιανοπωλητής τζιν που σκέφτεται να ξεφορτωθεί τα πλεονάζοντα τζιν σορτς που δεν έχουν απογειωθεί. Οι νέες πληροφορίες τάσεων στο Merchant Center μπορεί να σας δείξουν ότι όχι μόνο τα “τζιν σορτς” είναι εκπληκτικά δημοφιλή τώρα, αλλά οι άνθρωποι χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα τον όρο “μακριά τζιν σορτς” όταν τα αναζητούν. Έτσι, τώρα, αντί να τραβάτε τα σορτς από το ράφι και να τα επιστρέφετε στον αποθηκευτικό χώρο, μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας για να προβάλλετε τα σορτς πιο εμφανώς στις καμπάνιες – και φυσικά, να προσθέσετε “jorts” στην περιγραφή του προϊόντος σας», εξηγεί η Google.
Αναφορές AI: Ένα βασικό χαρακτηριστικό των νέων εργαλείων πωλητών της Google
Η Google αποφάσισε να ενσωματώσει προηγμένες λειτουργίες AI στο Merchant Center, γεγονός που θα απλοποιήσει την ανάλυση δεδομένων για τους χρήστες. Οι πωλητές μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε περιλήψεις απόδοσης που δημιουργούνται από AI για μεμονωμένα προϊόντα. Η λειτουργία θα κυκλοφορήσει σύντομα, δυστυχώς για εμάς, μόνο για την αμερικανική αγορά.
“Θα χρησιμοποιήσουμε επίσης τεχνητή νοημοσύνη για να απαντήσουμε σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τα δεδομένα των προϊόντων σας χρησιμοποιώντας νέες προσαρμοσμένες αναφορές. Μετά από μια απλή περιγραφή της ανάλυσης δεδομένων που θέλετε να ελέγξετε, για παράδειγμα, “δείξτε μου την απόδοση των φορεμάτων μου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις”, θα δημιουργήσουμε ένα προσαρμοσμένο σύνολο δεδομένων με τις απαντήσεις που σας ενδιαφέρουν. Αυτό το εργαλείο χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να μεταφράσει το αίτημα του χρήστη σε μια προσαρμοσμένη αναφορά που επισημαίνει τα δικά του δεδομένα απόδοσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παραλείψετε τη διαδικασία μη αυτόματης δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών όταν χρειάζεστε πιο προσαρμοσμένα δεδομένα.
Διαθεσιμότητα στο κατάστημα
Η Google αυτοματοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία συγχρονισμού της διαθεσιμότητας προϊόντων στο κατάστημα με το Merchant Center. Το όραμα είναι να απλοποιηθεί η διαδικασία αγορών για τους καταναλωτές και να εξαλειφθεί η χειρωνακτική εργασία για τους πωλητές.
Αυτή η ενημέρωση διασφαλίζει ότι οι τοπικές καμπάνιες είναι πάντα ενημερωμένες και παρέχουν στους πελάτες ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα σε κοντινή απόσταση.
Η απόκτηση πελατών ενισχύεται μέσω των νέων εργαλείων πωλητών της Google
Οι επιχειρήσεις θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την ακόλουθη αλλαγή κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής των αγορών. Η Google έχει επεκτείνει τα εργαλεία απόκτησης πελατών στις καμπάνιες μέγιστης απόδοσης και στις καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης. Θα είναι πλέον δυνατό να ορίσετε συγκεκριμένους στόχους για την προσέλκυση νέων πελατών, να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις με βάση τα περιθώρια κέρδους και να ρυθμίσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια την παρουσία σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Με αυτά τα νέα εργαλεία πωλητών, η Google στοχεύει να εξοπλίσει τις επιχειρήσεις με όλα όσα χρειάζονται για να ευδοκιμήσουν κατά τη διάρκεια της πιο πολυσύχναστης περιόδου αγορών του έτους.