3 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα μεταμορφώνουν την εμπειρία αγορών

Μια νέα έκθεση από το eMarketer and Placer.ai παρέχει πληροφορίες για μια αυξανόμενη τάση στο λιανικό εμπόριο - την άνοδο των ψηφιακών μέσων στο κατάστημα. Οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν όλο και περισσότερο με τα ψηφιακά μέσα απευθείας στα φυσικά καταστήματα. Αυτή η ευκαιρία ψηφιακών μέσων στο κατάστημα προσφέρει έναν νέο τρόπο σύνδεσης με πελάτες σε φυσικά καταστήματα, όπου εξακολουθεί να πραγματοποιείται περισσότερο από το 80% των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ. Αν και το 2024 τα ψηφιακά μέσα στα καταστήματα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1% των συνολικών δαπανών για τα μέσα λιανικής πώλησης, οι επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα αναμένεται να αυξηθούν ραγδαία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα μεταμορφώνουν την εμπειρία αγορών
Πηγή: Depositphotos

Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα ενισχύουν την υψηλή αφοσίωση των καταναλωτών

Περισσότερο από το 74% των καταναλωτών στις ΗΠΑ έχουν συναντήσει ψηφιακές μορφές σε φυσικά καταστήματα, όπως οθόνες τηλεόρασης, πόρτες σε ψυγεία και τερματικά ταμείου. Οι νεότερες γενιές, ιδιαίτερα η γενιά Z, είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτές τις μορφές, ενώ οι baby boomers είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με αυτές.

Οι καταναλωτές δεν παρατηρούν μόνο αυτά τα μέσα ενημέρωσης – το 61,6% ανέφερε ότι αγόρασε ένα προϊόν που παρουσιάστηκε με αυτόν τον τρόπο στο κατάστημα. Το 66% από αυτούς έκαναν ακόμη και την αγορά αμέσως. Η ψηφιακή σήμανση προτρέπει τους καταναλωτές να λάβουν άμεσα αποφάσεις, προσφέροντας έτσι ένα ισχυρό εργαλείο για τους λιανοπωλητές και τις μάρκες.

Αυξημένες δαπάνες και επισκέψεις στο κατάστημα

Σχεδόν το 66% των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι οι ψηφιακές μορφές στα καταστήματα επηρεάζουν τις δαπάνες τους. Πολλοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα ή να επιλέξουν καταστήματα με βάση τη διαθεσιμότητα αυτών των μορφών. Οι πελάτες από αστικές περιοχές ανταποκρίνονται ιδιαίτερα θετικά σε αυτές τις μορφές, ξοδεύοντας περισσότερα και επισκέπτονται καταστήματα με ψηφιακή σήμανση πιο συχνά.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Γενεαλογικές και δημογραφικές τάσεις

Οι Millennials και η Generation X ανταποκρίνονται πιο θετικά στις ψηφιακές μορφές στα καταστήματα, με σημαντική αύξηση των δαπανών και της αφοσίωσης της επωνυμίας. Οι baby boomers δείχνουν χαμηλότερη αφοσίωση, αλλά αν επηρεαστούν από τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα, είναι πιο πιθανό να κάνουν μια άμεση αγορά.

Επιπλέον, οι πελάτες από πόλεις και με υψηλότερα εισοδήματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη πιθανότητα αλληλεπίδρασης και αγοράς προϊόντων που προωθούνται μέσω ψηφιακών μέσων στο λιανικό εμπόριο. Το εισόδημα και η τοποθεσία επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Θα ζεσταθούν μακροπρόθεσμα τα ψηφιακά μέσα στα φυσικά καταστήματα;

Οι δαπάνες για τα μέσα λιανικής ενημέρωσης αναμένεται να αυξηθούν κατά 46,5% το 2025, φθάνοντας τα 540 εκατομμύρια δολάρια. Αν και είμαστε ακόμα στα αρχικά στάδια, είναι σαφές ότι τα φυσικά καταστήματα γίνονται επίσης ένας χώρος για αλληλεπιδράσεις με τα μέσα ενημέρωσης.

Οι ψηφιακές μορφές γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες στα καταστήματα. Έτσι, τα εμπορικά σήματα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς απευθείας στο σημείο πώλησης.

Η ενσωμάτωση ψηφιακών μέσων σε παραδοσιακά καταστήματα σε ευρύτερες πολυκαναλικές στρατηγικές θα είναι το κλειδί για την προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός διαδικτύου. Αυτή η μορφή έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει το ταξίδι του πελάτη, να αυξήσει τα έσοδα και να διαμορφώσει το μέλλον των αγορών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3
4 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3

Ενώ τα βασικά αναλυτικά στοιχεία παρακολουθούν τις πωλήσεις, οι ηγέτες της αγοράς αξιοποιούν την προγνωστική μοντελοποίηση, την προηγμένη τμηματοποίηση και τη βελτιστοποίηση απόδοσης για να κυριαρχήσουν στη Black Friday. Σε αυτό το άρθρο βαθιάς κατάδυσης, ανακαλύπτουμε πώς να μετατρέψετε τα ιστορικά δεδομένα και τη μηχανική μάθηση στο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για τη Black Friday 2024.

Ανάγνωση άρθρου
US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών
4 λεπτά για ανάγνωση

US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών

Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης των ΗΠΑ είναι έτοιμη για σημαντική ανάπτυξη φέτος. Οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, το λιανικό εμπόριο και τα καταναλωτικά αγαθά οδηγούν τις δαπάνες. Οι προεδρικές εκλογές δείχνουν επίσης την επιρροή τους στον διαφημιστικό χώρο. Η διαφήμιση στις ΗΠΑ συνεχίζει να διατηρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση προβολής ως βασικές επενδυτικές προτεραιότητες. […]

Ανάγνωση άρθρου
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023
3 λεπτά για ανάγνωση

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023

Ο ευρωπαϊκός τομέας ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου παρέμεινε ανθεκτικός το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 3%, καθώς ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτή η επέκταση κρύβει σημαντικές προκλήσεις για τη βιομηχανία, σύμφωνα με νέα έκθεση του E-commerce Europe και του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+