Η σημασία του τοπικού SEO
Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, το τοπικό SEO γίνεται όλο και πιο σημαντικό. Βοηθά τις επιχειρήσεις να γίνουν πιο ορατές στην περιοχή τους, γεγονός που διευκολύνει τους ανθρώπους στην περιοχή που αναζητούν τα αγαθά ή τις υπηρεσίες τους να βρουν. Αυτή η επιπλέον έκθεση συνήθως οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις, καθώς τα άτομα που κάνουν τοπικές αναζητήσεις είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν κάτι ή να επισκεφθούν μια εταιρεία.
Επίσης, δεδομένου ότι οι αναζητήσεις για κινητά γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, το τοπικό SEO βοηθά τους ανθρώπους που αναζητούν επιχειρήσεις να κλείσουν ενώ βρίσκονται εν κινήσει. Αυτή η βελτιστοποίηση για κινητά είναι πολύ σημαντική επειδή πολλές αναζητήσεις περιοχής γίνονται σε τηλέφωνα και tablet.
Σημαντικά μέρη του τοπικού SEO
- Η σωστή εφαρμογή του Google My Business (GMB) είναι το πιο σημαντικό μέρος του τοπικού SEO. Μια επιχείρηση μπορεί να δει πολύ περισσότερα στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και στους Χάρτες Google, εάν η σελίδα GMB της είναι καλά βελτιστοποιημένη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε σωστές και πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία, όπως το όνομα, την τοποθεσία, τον αριθμό τηλεφώνου (NAP), τις εργάσιμες ώρες και τις υπηρεσίες που παρέχει.
- Ένα άλλο σημαντικό μέρος είναι η τοπική στόχευση όρων. Η προσθήκη λέξεων-κλειδιών για συγκεκριμένες τοποθεσίες στον ιστότοπο μιας επιχείρησης, μετα-ετικέτες και άλλο διαδικτυακό περιεχόμενο είναι ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες εμφάνισής τους σε αναζητήσεις που περιλαμβάνουν όρους περιοχής με αυτόν τον τρόπο
- Οι αξιολογήσεις και οι κριτικές στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικές για το τοπικό SEO. Όχι μόνο οι καλές κριτικές κάνουν μια επιχείρηση να φαίνεται καλύτερη, αλλά την βοηθούν επίσης να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το τοπικό SEO μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά ζητώντας από ευχαριστημένους πελάτες να αφήσουν κριτικές και απαντώντας τόσο σε θετικά όσο και σε αρνητικά σχόλια.
- Η διαδικασία λήψης τοπικών συνδέσμων και παραπομπών είναι επίσης σημαντική. Αυτό σημαίνει ότι τοποθετείτε την επιχείρησή σας σε αξιόπιστους ιστότοπους και καταλόγους γειτονιάς. Για να σας πιστέψουν οι μηχανές αναζήτησης, οι πληροφορίες NAP σας πρέπει να είναι οι ίδιες σε όλες αυτές τις πλατφόρμες.
Πώς να βελτιώσετε το τοπικό SEO
Για να κάνετε τοπικό SEO σωστά, πρέπει να ακολουθήσετε περισσότερες από μία μεθόδους. Αρχικά, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διεκδικήσουν και να βελτιώσουν τη σελίδα τους στο Google My Business, διασφαλίζοντας ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές και ενημερωμένες. Η προσθήκη νέων αναρτήσεων και ενημερώσεων στη σελίδα σας GMB σε τακτική βάση μπορεί επίσης να βοηθήσει τους χρήστες να σας βρουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν καλύτερα τους τοπικούς πελάτες δημιουργώντας υλικό και σελίδες προορισμού ειδικά για την περιοχή. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει:
- Αναρτήσεις ιστολογίου σχετικά με εκδηλώσεις στην περιοχή
- Οδηγοί για τα τοπικά αξιοθέατα
- Σελίδες που προορίζονται μόνο για υπηρεσίες σε συγκεκριμένα μέρη