2 λεπτά για ανάγνωση

Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει

Είναι αυτό το τέλος των σχολαστικά επιμελημένων διατάξεων Instagram; Το Word λέει ότι τα πλέγματα προφίλ χρήστη μετατοπίζονται από την τετράγωνη μορφή σε κάθετη διάταξη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει
Πηγή: Depositphotos

Κοινωνικό δίκτυο, το Instagram φαίνεται να απομακρύνεται από τις κλασικές τετράγωνες μικρογραφίες στα προφίλ χρηστών, επιλέγοντας αντ ‘αυτού ένα κάθετο πλέγμα. Αυτή η αλλαγή, που επισημάνθηκε από τον επικεφαλής honcho του Instagram, Adam Mosseri, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη έμφαση της πλατφόρμας στο περιεχόμενο βίντεο, ιδιαίτερα στο Reels. Ο Mosseri εκτιμά ότι η νέα μορφή πλέγματος ταιριάζει καλύτερα στις διαστάσεις των Reels και των κάθετων βίντεο, ανοίγοντας το δρόμο για μια πιο συνεπή παρουσίαση περιεχομένου.

Source: Lindsey Gamble

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

1. Αναθεώρηση οπτικής στρατηγικής: Η μετάβαση σε κάθετες μικρογραφίες απαιτεί επανεξέταση των στρατηγικών περιεχομένου. Ενώ η νέα μορφή μπορεί να προσφέρει περισσότερη ακίνητη περιουσία για κάθε εικόνα, ενισχύοντας ενδεχομένως την προβολή του προϊόντος, θα μπορούσε επίσης να σημαίνει επιστροφή στον πίνακα σχεδίασης σχετικά με τον τρόπο προβολής των προϊόντων στο πλέγμα προφίλ σας.
2. Το βίντεο βρίσκεται στο επίκεντρο: Η άφιξη του κάθετου πλέγματος, χέρι-χέρι με τους τροχούς, είναι πιθανό να αυξήσει τις προσδοκίες των χρηστών για περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες που δεν έχουν ακόμη βουτήξει τα δάχτυλα των ποδιών τους στα νερά βίντεο μπορεί να θέλουν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να δώσουν προτεραιότητα σε αυτήν τη μορφή για να συμβαδίσουν με τον ανταγωνισμό.
3. Οπτικός αντίκτυπος: Εάν έχετε επενδύσει χρόνο στη δημιουργία ενός οπτικά συνεκτικού προφίλ Instagram, προετοιμαστείτε – αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να βάλει εμπόδια στα έργα της τρέχουσας διάταξής σας. Για να διατηρήσετε την οπτική ελκυστικότητα, θα πρέπει να προσαρμοστείτε και να κάνετε αλλαγές.

Τούτου λεχθέντος, είμαστε ακόμα στη σφαίρα της κερδοσκοπίας. Καθώς βρίσκεται στη φάση δοκιμών, οτιδήποτε θα μπορούσε να αλλάξει. Όπως επισημαίνει η Lindsey Gamble, η οποία αποκάλυψε τα νέα σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα οι πλατείες να παραμείνουν:

“Λαμβάνοντας υπόψη κάποια αρχικά σχόλια, το Instagram θα μπορούσε να τραβήξει την πρίζα στις δοκιμές ή να προσφέρει στους χρήστες την επιλογή μεταξύ της νέας ορθογώνιας μορφής και της παραδοσιακής”.

Παρ ‘όλα αυτά, η κίνηση του Instagram σηματοδοτεί σαφώς την αυξανόμενη εστίασή του στο περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου θα έκαναν καλά να προβλέψουν αυτές τις αλλαγές και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να διατηρήσουν μια ισχυρή οπτική παρουσία στην πλατφόρμα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+