4 λεπτά για ανάγνωση

Το 65% των Ισπανών ξεκινούν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο

Οι τάσεις των χριστουγεννιάτικων αγορών στην Ισπανία αποκαλύπτονται στην έρευνα "Christmas Shopper Sentiment Survey" της Sensormatic Solutions για την εορταστική περίοδο του 2024. Η μελέτη, που κυκλοφόρησε από αυτή την κορυφαία μάρκα λιανικής Johnson Controls, δείχνει ότι το 65% των Ισπανών καταναλωτών σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο, με την 4η Ιανουαρίου 2025, που προβλέπεται να είναι η ημέρα αιχμής των εκπτώσεων. Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου ενδιαφέροντος για πρώιμες εκδηλώσεις αγορών και της αυξανόμενης τάσης προς πολυκαναλικές εμπειρίες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το 65% των Ισπανών ξεκινούν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο
Πηγή: Depositphotos

Με βάση τα στοιχεία, η 4η Ιανουαρίου 2025 θα είναι η ημέρα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στα καταστήματα, όπως και το 2023. Αυτό ταιριάζει με τη συνήθη συμπεριφορά της ισπανικής αγοράς, όπου το τέλος της περιόδου των Χριστουγέννων οδηγεί τους ανθρώπους να κάνουν τις τελευταίες αγορές τους. Η Black Friday εξακολουθεί να είναι σχετική, ωστόσο η δημοτικότητα των εναλλακτικών φθηνών εκδηλώσεων έχει προκαλέσει το Σάββατο 30 Νοεμβρίου να χάσει τη συνάφεια σε σύγκριση με το 2023.

Αλλαγή πρακτικών πελατών

Εμπνευσμένη εν μέρει από διαδικτυακές εκδηλώσεις με μειωμένες τιμές, όπως οι Amazon Prime Deal Days, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 21% των Ισπανών καταναλωτών σκοπεύουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Οκτώβριο. Από το 2023 ο αριθμός αυτός δείχνει αύξηση τριών ποσοστιαίων μονάδων. Με το 46% των millennials να σκοπεύουν να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από αυτό το γεγονός.

Ο Γενικός Διευθυντής της Sensormatic Solutions στην Iberia, Ezequiel Durán, λέει ότι τα δεδομένα κίνησης βοηθούν τα καταστήματα να μεγιστοποιήσουν τη στρατηγική τους, όχι μόνο για να ενισχύσουν τις πωλήσεις, αλλά και για να αναπτύξουν την αφοσίωση των καταναλωτών και να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις.

Νοέμβριος και Black Friday: Highpoints λιανικής

Ο Νοέμβριος παραμένει ένας εξαιρετικός μήνας για χριστουγεννιάτικες αγορές παρά τις αλλαγές. Το 65% των ερωτηθέντων θέλουν να ξεκινήσουν τις αγορές τους αυτόν τον μήνα, δείχνοντας ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για τη χρήση εκπτώσεων και προσφορών. Στην πραγματικότητα, το 71% των πελατών θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην αναζήτηση εκπτώσεων. Με το 53% των καταναλωτών να προτιμούν να βλέπουν ή να αγγίζουν αντικείμενα πριν κάνουν μια αγορά, η μελέτη τονίζει επίσης ότι για τους περισσότερους καταναλωτές η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα είναι ζωτικής σημασίας για την επικύρωση προϊόντων.

All things considered, the 2024 Christmas season looks to be exciting and competitive, with a clear emphasis on maximising the omnichannel experience and consumer loyalty via traffic analytics and clever promotions. Physical stores will always be vital, but internet outlets will keep becoming more and more relevant.

Source: Depositphotos

Στοιχεία που επηρεάζουν την επιλογή αγοράς

Η οικονομία και η τιμολόγηση (68%), η ποιότητα των προϊόντων (57%) και οι προωθήσεις στο κατάστημα (50%) κατατάσσονται στην πρώτη θέση μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν περισσότερο την αγοραστική συμπεριφορά των Χριστουγέννων. Σε ένα περίπλοκο οικονομικό περιβάλλον, αυτός ο τελευταίος αριθμός δείχνει την αξία των ελκυστικών εκπτώσεων και των ανταγωνιστικών τιμολογιακών πολιτικών για την προσέλκυση ανθρώπων.

Σημειώνοντας αύξηση 38,30 ευρώ από πέρυσι, η μέση δαπάνη των ισπανικών νοικοκυριών για δώρα το 2024 είναι 499,70 ευρώ. Οι άνδρες θέλουν επίσης να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες (510,70 ευρώ έναντι 490,90 ευρώ). Στα 445,20 €, οι Millennials θα έχουν τον χαμηλότερο προϋπολογισμό. Το 45,7% από αυτούςεπιθυμούν να στραφούν σε λιγότερο ακριβά προϊόντα.

Πανκαναλικές αγορές κατ’ απαίτηση

Αντανακλώντας την αύξηση της τάσης προς τις πολυκαναλικές αγορές, η οποία εξακολουθεί να διευρύνεται χρόνο με το χρόνο, το 66% των Ισπανών καταναλωτών θέλουν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγορών με παράδοση στο σπίτι. Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, η υγεία και η ομορφιά (12%), τα παιχνίδια και τα βιβλία (13%) και τα ρούχα (27%) θα είναι οι βασικοί τομείς δαπανών.

Χριστουγεννιάτικες αγορές: Βιώσιμη προσέγγιση

Με το 70% των ερωτηθέντων να είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα αντικείμενα, η βιωσιμότητα γίνεται επίσης όλο και πιο κρίσιμη στις αγοραστικές επιλογές. Αν και το ενδιαφέρον τους είναι υψηλό, το 26% ομολογεί ότι ο πληθωρισμός έχει περιορίσει την ικανότητά τους να το πράξουν. Η ομάδα που ανησυχεί λιγότερο για αυτό το στοιχείο είναι οι Baby Boomers. Το 37,5% από αυτούς είναι απρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα για φιλικά προς το περιβάλλον αγαθά.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, η περίοδος των Χριστουγέννων του 2024 φαίνεται να είναι συναρπαστική και ανταγωνιστική, με σαφή έμφαση στη μεγιστοποίηση της πολυκαναλικής εμπειρίας και της αφοσίωσης των καταναλωτών μέσω αναλυτικών στοιχείων επισκεψιμότητας και έξυπνων προσφορών. Τα φυσικά καταστήματα θα είναι πάντα ζωτικής σημασίας, αλλά τα καταστήματα διαδικτύου θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και πιο σχετικά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3
4 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3

Ενώ τα βασικά αναλυτικά στοιχεία παρακολουθούν τις πωλήσεις, οι ηγέτες της αγοράς αξιοποιούν την προγνωστική μοντελοποίηση, την προηγμένη τμηματοποίηση και τη βελτιστοποίηση απόδοσης για να κυριαρχήσουν στη Black Friday. Σε αυτό το άρθρο βαθιάς κατάδυσης, ανακαλύπτουμε πώς να μετατρέψετε τα ιστορικά δεδομένα και τη μηχανική μάθηση στο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για τη Black Friday 2024.

Ανάγνωση άρθρου
US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών
4 λεπτά για ανάγνωση

US Ad Market 2024: Αύξηση των πολιτικών και τηλεπικοινωνιακών δαπανών

Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης των ΗΠΑ είναι έτοιμη για σημαντική ανάπτυξη φέτος. Οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, το λιανικό εμπόριο και τα καταναλωτικά αγαθά οδηγούν τις δαπάνες. Οι προεδρικές εκλογές δείχνουν επίσης την επιρροή τους στον διαφημιστικό χώρο. Η διαφήμιση στις ΗΠΑ συνεχίζει να διατηρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση προβολής ως βασικές επενδυτικές προτεραιότητες. […]

Ανάγνωση άρθρου
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023
3 λεπτά για ανάγνωση

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023

Ο ευρωπαϊκός τομέας ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου παρέμεινε ανθεκτικός το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 3%, καθώς ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτή η επέκταση κρύβει σημαντικές προκλήσεις για τη βιομηχανία, σύμφωνα με νέα έκθεση του E-commerce Europe και του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+