3 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads Creative Studio θα διακόψει σύντομα τη λειτουργία του

Η Google ανακοίνωσε ότι το εργαλείο Google Ads Creative Studio θα λήξει έως τα τέλη Μαρτίου 2025. Με αυτό το βήμα, η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε νέους τομείς ανάπτυξης και θα ενισχύσει τις συνεργασίες με δημιουργικά γραφεία για να επιτρέψει την υλοποίηση προσαρμοσμένων καμπανιών σε κλίμακα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Google Ads Creative Studio θα διακόψει σύντομα τη λειτουργία του
Πηγή: searchenginejournal.com

Τι σημαίνει αυτό για τους διαφημιζόμενους;

Αν χρησιμοποιείτε το Google Ads Creative Studio για την προσαρμογή διαφημίσεων στο YouTube ή στις διαφημίσεις προβολής, θα πρέπει να μεταβείτε σε εναλλακτικά εργαλεία ή να συνεργαστείτε με τρίτα μέρη. Η Google συνιστά να ξεκινήσετε αμέσως αυτήν την αλλαγή, για να διασφαλίσετε τη συνέχεια και την αποτελεσματικότητα των δημιουργικών καμπανιών σας.

Σημαντικές ημερομηνίες

  • 28 Οκτωβρίου 2024: Τέλος δυνατότητας δημιουργίας νέων λογαριασμών.
  • 17 Ιανουαρίου 2025: Δεν θα είναι δυνατή η δημιουργία νέων έργων ή η επανάληψη των υφιστάμενων.
  • Τέλος Μαρτίου 2025: Η υπηρεσία θα διακοπεί εντελώς.

Μέχρι το τέλος Μαρτίου 2025, οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να μπορούν να επεξεργάζονται και να εξάγουν υπάρχοντα έργα, να προσθέτουν νέα στοιχεία δημιουργικού και να διαχειρίζονται την πρόσβαση των χρηστών.

Για τις διαφημίσεις YouTube, η Google συνιστά να συνεργάζεστε με εξωτερικούς συνεργάτες δημιουργικού. Όσον αφορά τις διαφημίσεις προβολής, η υπηρεσία παραμένει διαθέσιμη τόσο για δυναμικές όσο και για στατικές ροές εργασίας, αλλά συνιστάται επίσης η εξέταση εξωτερικών δημιουργικών λύσεων.

Τι προσέφερε το Google Ads Creative Studio;

Το Google Ads Creative Studio ήταν μια ισχυρή λύση για τη δημιουργία εξατομικευμένων διαφημίσεων σε μεγάλη κλίμακα. Επέτρεψε την αυτόματη δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων διαφημίσεων με βάση δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες, γλώσσες ή περιβάλλοντα. Μέσω της κοινής χρήσης περιουσιακών στοιχείων και έργων, παρείχε εύκολη συνεργασία μεταξύ ομάδων. Θα μπορούσε επίσης να ενσωματώσει εργαλεία Google Ads, Campaign Manager 360 και Display &; Video 360 για αποτελεσματική διανομή διαφημίσεων.

Το εργαλείο ήταν ιδανικό για εταιρείες που χρειάζονται ευελιξία και επεκτασιμότητα στη δημιουργική παραγωγή, αλλά η Google συνιστά τώρα στους διαφημιζόμενους να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις.

Πώς να προετοιμαστείτε για την αλλαγή;

  1. Ξεκινήστε να εξάγετε όλα τα υπάρχοντα δημιουργικά και έργα για να διασφαλίσετε την πρόσβαση στο υλικό σας μετά τον τερματισμό της υπηρεσίας.
  2. Προσδιορίστε εναλλακτικές πλατφόρμες ή συνεργάτες που μπορούν να αναλάβουν τις δημιουργικές ροές εργασίας σας.
  3. Επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή του Λογαριασμού σας Google για υποστήριξη μετάβασης και κατάλληλες προτάσεις λύσεων.

Η διακοπή της υπηρεσίας απαιτεί από τους διαφημιζόμενους να προσαρμόσουν και να βελτιστοποιήσουν τις δημιουργικές διαδικασίες τους μέσω εξωτερικών εργαλείων ή συνεργασιών διαφημιστικών εταιρειών. Παρόλο που αυτή η αλλαγή μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, ανοίγει επίσης ευκαιρίες για νέες λύσεις που θα υποστηρίξουν την αποτελεσματικότητα και την επεκτασιμότητα των καμπανιών σας στο μέλλον. Μην περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή και ξεκινήστε τη μετάβαση σήμερα!

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO
2 λεπτά για ανάγνωση

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας παγκοσμίως, αντιμετωπίζει προβλήματα προσπαθώντας να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η Βρετανική Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) επεκτείνει τη διαδικασία έγκρισης της IPO, καθώς είναι απαραίτητη μια πιο προσεκτική εξέταση της αλυσίδας εφοδιασμού της εταιρείας.

Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου

Το Instagram λανσάρει δοκιμαστικούς τροχούς, ένα πρωτοποριακό νέο εργαλείο που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους δημιουργούς να δοκιμάσουν τη δουλειά τους με νέο κοινό πριν τη δημοσιεύσουν στους τρέχοντες ακόλουθούς τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ένας τυπικός δημιουργός που υποφέρει και βοηθά να ανακουφίσει αυτό το δημιουργικό εργαλείο είναι το άγχος για την κυκλοφορία […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+