4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
Πηγή: Depositphotos AI

Τι είναι τα Mobile Wallet Passes;

Τα πάσο πορτοφολιού για κινητά είναι ψηφιακές αναπαραστάσεις φυσικών καρτών και κουπονιώνπου μπορούν να αποθηκευτούν σε smartphone, κυρίως σε εφαρμογές όπως το Apple Wallet και το Google Wallet. Αυτά τα περάσματα βελτιστοποιούν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες ενοποιώντας διάφορους τύπους πληροφοριών σε μια ενιαία, εύκολα προσβάσιμη μορφή.

Τα πάσο πορτοφολιού για κινητά μπορούν να περιλαμβάνουν μια ποικιλία ψηφιακών αντικειμένων όπως:

  • Κάρτες επιβράβευσης: Ανταμείψτε τους πελάτες για επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις.
  • Κουπόνια: Προσφέρετε εκπτώσεις ή προσφορές.
  • Εισιτήρια εκδηλώσεων: Παρέχετε πρόσβαση σε συναυλίες, πτήσεις και άλλες εκδηλώσεις.
  • Δωροκάρτες: Επιτρέψτε στους χρήστες να εξαργυρώνουν προπληρωμένα ποσά σε καταστήματα.
  • Κάρτες μέλους: Παραχωρήστε πρόσβαση σε αποκλειστικές υπηρεσίες ή περιοχές.

Αυτά τα δελτία έχουν σχεδιαστεί για να είναι φιλικά προς τον χρήστη, μειώνοντας την ανάγκη για φυσικές κάρτες και ενισχύοντας την ευκολία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις.

Πώς λειτουργούν τα Mobile Wallet Pass

Τα πάσο πορτοφολιού για κινητά δημιουργούνται και διαχειρίζονται μέσω διαφόρων πλατφορμών που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν τα πάσο τους χωρίς να χρειάζονται εκτεταμένες τεχνικές γνώσεις. Οι βασικές λειτουργίες περιλαμβάνουν:

  • Εργαλεία σχεδίασης: Πλατφόρμες όπως το WalletThat και το Passcreator παρέχουν οπτικούς επεξεργαστές για τη δημιουργία προσαρμοσμένων πάσων προσαρμοσμένων στις ανάγκες επωνυμίας.
  • Κανάλια διανομής: Τα πάσο μπορούν να κοινοποιηθούν μέσω email, SMS, κοινωνικών μέσων ή κωδικών QR, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν πελάτες μέσω πολλαπλών οδών.
  • Δυνατότητες ενοποίησης: Πολλές πλατφόρμες προσφέρουν API που επιτρέπουν την απρόσκοπτη ενοποίηση με υπάρχοντα επιχειρηματικά συστήματα, όπως συστήματα σημείων πώλησης (POS) και εργαλεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)

Βασικά χαρακτηριστικά του Wallet Pass

Τα πάσο πορτοφολιού είναι χρήσιμα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές, επειδή εκμεταλλεύονται τρεις βασικές δυνατότητες:

  • Μόνιμη αποθήκευση: Τα δελτία συμμετοχής παραμένουν σε ένα ψηφιακό πορτοφόλι μέχρι να αφαιρεθούν χειροκίνητα. Προκειμένου να διασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη προσβασιμότητα, συχνά μετακινούνται αυτόματα όταν οι χρήστες μεταβαίνουν σε νέα τηλέφωνα.
  • Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο: Νέες πληροφορίες μπορούν να προστεθούν δυναμικά στα περάσματα. Οι έμποροι λιανικής πώλησης μπορούν να τροποποιήσουν το διαφημιστικό περιεχόμενο και τις προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ακριβώς όπως οι αεροπορικές εταιρείες ενημερώνουν τις αλλαγές πύλης στις κάρτες επιβίβασης.
  • Ειδοποιήσεις push: Στέλνοντας ειδοποιήσεις απευθείας στην οθόνη κλειδώματος ενός smartphone, τα πάσα μπορούν να δώσουν στους χρήστες έγκαιρες ενημερώσεις και μηνύματα μάρκετινγκ.
Types of wallet passes

Source: Passcreator

Οφέλη

Τα πάσο πορτοφολιού παρέχουν στους λιανοπωλητές ειδικά πλεονεκτήματα:

  • Άμεση πρόσβαση στα smartphones των πελατών
  • Υψηλά ποσοστά μετατροπής μέσω συνδέσμων για άμεσες αγορές
  • Κάντε μια δήλωση στα γεμάτα κανάλια διαφήμισης και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Δυνατότητες ενημέρωσης προσφορών σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων πωλήσεων
  • Ομαλή αλληλεπίδραση με διαδικτυακές και φυσικές εμπειρίες αγορών

Επιλογές εφαρμογής

Τα πάσο πορτοφολιού μπορούν να εφαρμοστούν από τις επιχειρήσεις με διάφορους τρόπους:

  • Τα SDK και τα API είναι διαθέσιμα σε μεγάλα λειτουργικά συστήματα για κινητές συσκευές
  • Οι λύσεις είναι άμεσα διαθέσιμες από τρίτους παρόχους όπως Vibes, PassKit και Airship
  • Περισσότερες από 70 επιλογές πάσου πορτοφολιού είναι διαθέσιμες Shopifyκατάστημα εφαρμογών

Τα Wallet pass λειτουργούν ιδιαίτερα καλά για εταιρείες που έχουν παρουσία λιανικής (τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα), ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, διαμορφωμένες πρωτοβουλίες αφοσίωσης, συχνές εκπτώσεις και πωλήσεις.

Μελέτη περίπτωσης

Η Eurotrade έχει ενσωματώσει κουπόνια πορτοφολιού από το 2019, επιτρέποντας στοχευμένες διαφημίσεις και υπενθυμίσεις αφίξεων αεροδρομίων.

Αυτός ο συνδυασμός των υφιστάμενων καναλιών επικοινωνίας και των κουπονιών πορτοφολιού επιτρέπει την καλύτερη ανάλυση της επιτυχίας των μεμονωμένων διαφημιστικών μέσων και επιτρέπει εξαιρετικά στοχευμένες καμπάνιες, καθιστώντας τα κουπόνια τους αναπόσπαστο μέρος των εκστρατειών μάρκετινγκ της Eurotrade.

Eurotrade has integrated Wallet coupons with Passcreator since 2019, allowing for targeted advertising and reminders of airport arrivals. This combination of existing communication channels and Wallet coupons allows for better analysis of individual advertising media success and allows for highly targeted campaigns, making Passcreator coupons an integral part of eurotrade's marketing campaigns.

Source: Passcreator

Υιοθέτηση από τους καταναλωτές

Προκειμένου να προωθηθεί η υιοθέτηση του πάσου, οι εταιρείες οφείλουν:

  • Χρησιμοποιήστε προγράμματα αφοσίωσης για να παρέχετε συγκεκριμένη αξία
  • Προσφέρετε μηνιαία κουπόνια που είναι επαναλαμβανόμενα
  • Προβάλετε ισχυρά επιχειρήματα στους πελάτες για να αγοράσουν επιπλέον πάσο
  • Δώστε προτεραιότητα στην ευκολία χρήσης έναντι των λήψεων εφαρμογών

Τα Wallet pass είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ που συνδυάζει επιμονή, ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και άμεση επαφή με τους πελάτες, αν και δεν είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα σε περιόδους που οι αγορές είναι ανταγωνιστικές λόγω της ικανότητάς τους να παραμένουν παρούσες στις συσκευές των πελατών και να παρέχουν έγκαιρες ειδοποιήσεις.

Συχνές ερωτήσεις

Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των πάσων Apple Wallet και Google Wallet;

Το Apple Wallet και το Google Wallet είναι και οι δύο δημοφιλείς πλατφόρμες ψηφιακών πορτοφολιών, αλλά έχουν βασικές διαφορές:

  • Συμβατότητα: Το Apple Wallet είναι αποκλειστικό για συσκευές Apple, ενώ το Google Wallet είναι διαθέσιμο σε ένα ευρύτερο φάσμα συσκευών Android και επίσης σε iOS.
  • Τύποι πάσου: Το Apple Wallet υποστηρίζει κάρτες επιβίβασης, κουπόνια, εισιτήρια εκδηλώσεων και κάρτες καταστήματος. Το Πορτοφόλι Google προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα, συμπεριλαμβανομένων καρτών επιβράβευσης αφοσιωμένων πελατών, ψηφιακών κλειδιών αυτοκινήτου, αρχείων υγείας και άλλων.
  • Ενσωμάτωση: Το Apple Wallet ενσωματώνεται στενά με τις υπηρεσίες της Apple, επιτρέποντας την εύκολη προσθήκη πάσου μέσω σαρώσεων κάμερας. Το Πορτοφόλι Google συνδέεται με το Ημερολόγιο Google και το Gmail για αυτόματες ενημερώσεις πάσου.
  • Διεπαφή χρήστη: Το Apple Wallet διαθέτει μινιμαλιστικό σχεδιασμό, ενώ το Google Wallet προσφέρει περισσότερες επιλογές προσαρμογής.
  • Ειδοποιήσεις: Και τα δύο πορτοφόλια παρέχουν δυναμικές ενημερώσεις, αλλά η Google δίνει έμφαση στην ενσωμάτωση με τις υπηρεσίες της για την αποτελεσματική διαχείριση των ειδοποιήσεων.

Αυτές οι διαφορές καλύπτουν τις μοναδικές ανάγκες των βάσεων χρηστών τους.

Πώς επηρεάζουν τα πάσο πορτοφολιού για κινητά τη διατήρηση πελατών;

Τα περάσματα πορτοφολιού για κινητά ενισχύουν σημαντικά τη διατήρηση πελατών μέσω διαφόρων μηχανισμών:

  1. Συνεχής αφοσίωση: Τα πάσο πορτοφολιού για κινητά επιτρέπουν στις επωνυμίες να διατηρούν μια συνεχή παρουσία στα smartphone των πελατών. Μόλις γίνει λήψη ενός πάσου, παραμένει προσβάσιμο, διευκολύνοντας τις επωνυμίες να επικοινωνούν ενημερώσεις και προσφορές απευθείας στους χρήστες
  2. Δυναμικές ενημερώσεις: Οι επιχειρήσεις μπορούν να ενημερώνουν το περιεχόμενο συμμετοχής σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με ανταμοιβές, προσφορές ή εκδηλώσεις. Αυτή η ευελιξία διατηρεί τους πελάτες αφοσιωμένους και ενημερωμένους, ενισχύοντας την αφοσίωση
  3. Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις: Τα πάσο πορτοφολιού για κινητά μπορούν να στέλνουν στοχευμένες ειδοποιήσεις με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών, ενθαρρύνοντας έγκαιρες ενέργειες, όπως η εξαργύρωση ανταμοιβών ή η συμμετοχή σε προσφορές
  4. Ευκολία: Με την ενοποίηση προγραμμάτων αφοσίωσης και προσφορών σε μία μόνο εφαρμογή, τα πάσο πορτοφολιού για κινητά μειώνουν την τριβή στην εμπειρία αγορών, καθιστώντας πιο πιθανό οι πελάτες να επιστρέψουν για να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία

Πώς μπορούν τα πάσο πορτοφολιού για κινητά να βελτιώσουν τα ποσοστά εξαργύρωσης των πόντων επιβράβευσης;

Τα Mobile Wallet Pass μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τα ποσοστά εξαργύρωσης των πόντων επιβράβευσης μέσω διαφόρων βασικών μηχανισμών:

  1. Ευκολία και προσβασιμότητα: Επιτρέποντας στους πελάτες να αποθηκεύουν κάρτες επιβράβευσης ψηφιακά, τα mobile wallet pass εξαλείφουν την ανάγκη για φυσικές κάρτες, διευκολύνοντας τους χρήστες να έχουν πρόσβαση και να εξαργυρώνουν τους πόντους τους κατά τη διάρκεια των αγορών
  2. Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο: Οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν άμεσες ενημερώσεις σχετικά με τους πόντους επιβράβευσης και τις διαθέσιμες ανταμοιβές, ενημερώνοντας τους πελάτες και παρακινώντας τους να εξαργυρώνουν τους πόντους τους πιο συχνά
  3. Στοχευμένες ειδοποιήσεις: Οι αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις και οι εξατομικευμένες προσφορές που αποστέλλονται απευθείας στις οθόνες κλειδώματος των χρηστών ενθαρρύνουν έγκαιρες ενέργειες, όπως η εξαργύρωση πόντων πριν από τη λήξη τους
  4. Απλοποιημένη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς: Τα πάσο πορτοφολιού για κινητά διευκολύνουν τις ταχύτερες συναλλαγές στο ταμείο, μειώνοντας την τριβή και βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία αγορών, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες εξαργυρώσεις πόντων
  5. Δυναμικές προωθήσεις: Η δυνατότητα τροποποίησης προσφορών σε πραγματικό χρόνο επιτρέπει στις επωνυμίες να προσελκύουν πελάτες με σχετικές προωθήσεις που οδηγούν σε εξαργύρωση
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος
3 λεπτά για ανάγνωση

Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος

Σύμφωνα με την ECDB (E-commerce Data Base), το ευρωπαϊκό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει δραματικά, καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Καθώς η ανάπτυξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα επιβραδύνεται σε μόλις 3,5% το 2023 – λιγότερο από την ανάπτυξη των περισσότερων από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές – οι κινεζικοί γίγαντες […]

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+