Άρθρα

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά για ΜΜΕ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά για ΜΜΕ

Οι διαδικτυακές αγορές ανθούν και εάν διευθύνετε μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση, δεν έχετε την πολυτέλεια να χάσετε την επανάσταση των κινητών. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν τα τηλέφωνά τους για να περιηγηθούν και να αγοράσουν, οπότε ήρθε η ώρα να γίνετε έξυπνοι σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά. Μην ανησυχείτε, όμως, – έχουμε […]

Ανάγνωση άρθρου
Το AI διαμορφώνει τη δημιουργία περιεχομένου. Τι έχουν να πουν οι influencers;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI διαμορφώνει τη δημιουργία περιεχομένου. Τι έχουν να πουν οι influencers;

Μια πρόσφατη έκθεση από το HypeAuditor αποκαλύπτει σημαντικές τάσεις στον τρόπο με τον οποίο οι influencers του Instagram χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Η τεχνητή νοημοσύνη αρχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο όχι μόνο της δημιουργίας περιεχομένου αλλά και του μάρκετινγκ επιρροής. Μια έρευνα 620 influencers από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία παρέχει πληροφορίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μεγάλα δεδομένα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που αναζητούν πλεονέκτημα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μάρκες και καταστήματα. Αυτό το τεράστιο κομμάτι πληροφοριών προέρχεται από διάφορες πηγές. Αυτά περιλαμβάνουν έρευνα, διαδικτυακές συναλλαγές και κοινωνικά μέσα. Τα μαζικά δεδομένα μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές. Μπορεί να είναι δομημένο, ημιδομημένο ή αδόμητο. Είναι γνωστό […]

Ανάγνωση άρθρου
Οι λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου ανανεώνουν τις πολιτικές επιστροφής
4 λεπτά για ανάγνωση

Οι λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου ανανεώνουν τις πολιτικές επιστροφής

Οι πολιτικές επιστροφής αποτελούν σημαντικό παράγοντα που επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και διαμορφώνει το ανταγωνιστικό τοπίο. Μια έκθεση της ZigZag εξετάζει πώς οι μεγάλοι λιανοπωλητές αλλάζουν την προοπτική τους για τις αποδόσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αφενός, πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την ικανοποίηση των πελατών, σταθμίζοντας παράλληλα την κερδοφορία.

Ανάγνωση άρθρου
Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates
2 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγίες σήμανσης προϊόντων του Google Updates

Η Google έχει εισαγάγει βελτιώσεις στις οδηγίες της για την εφαρμογή της σήμανσης προϊόντων, προκειμένου να βελτιώσει την ακρίβεια και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων αγορών στην αναζήτηση. Πώς μπορείτε να διατηρήσετε τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google;

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+