Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου
Τα μεγάλα δεδομένα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που αναζητούν πλεονέκτημα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μάρκες και καταστήματα. Αυτό το τεράστιο κομμάτι πληροφοριών προέρχεται από διάφορες πηγές. Αυτά περιλαμβάνουν έρευνα, διαδικτυακές συναλλαγές και κοινωνικά μέσα. Τα μαζικά δεδομένα μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές. Μπορεί να είναι δομημένο, ημιδομημένο ή αδόμητο. Είναι γνωστό […]