Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Μάρκετινγκ B2B

Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές
4 λεπτά για ανάγνωση

Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων B2B είναι πλέον ένα σημαντικό εργαλείο για εταιρείες που θέλουν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα τους και να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες και επιχειρηματικούς εταίρους. Αυτό το είδος μάρκετινγκ είναι πιο περίπλοκο από το μάρκετινγκ B2C, το οποίο επικεντρώνεται στις γρήγορες πωλήσεις. Πρέπει να επικεντρωθεί στη […]

Ανάγνωση άρθρου
Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές
3 λεπτά για ανάγνωση

Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές

Μια έρευνα του 2024 από την Akeneo αποκάλυψε ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση προϊόντων, ιδιαίτερα στη διαχείριση πληροφοριών προϊόντων. Αυτό περιλαμβάνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να διασφαλίσουν ότι οι λεπτομέρειες των προϊόντων τους είναι ακριβείς, ολοκληρωμένες, ενημερωμένες και συνεπείς σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες. Η μελέτη, […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn
2 λεπτά για ανάγνωση

Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn

Όσοι επιθυμούν να πετύχουν στο μάρκετινγκ B2B πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα κίνητρα άλλων εταιρειών. Σε αντίθεση με το μάρκετινγκ B2C, το οποίο συχνά λειτουργεί με συναισθηματικές παρορμήσεις, το μάρκετινγκ B2B βασίζεται σε μακροχρόνιες σχέσεις, εμπιστοσύνη και επαγγελματική εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική πρέπει να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Με μια λέξη, […]

Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+