Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες
Παρόλο που αγοράστηκαν λιγότερα προϊόντα, οι τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν αύξηση 6% στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, φτάνοντας τα 17.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρεσίες, ιδίως η ασφάλιση υγείας και ζημιών, ήταν οι κύριοι μοχλοί αυτής της ανάπτυξης. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τη μελέτη Thuiswinkel Markt Monitor, η οποία έγινε από την GfK […]