Η εφαρμογή οφείλει το buzz της σε μια ισχυρή, κυρίως οργανική, στρατηγική κοινωνικών μέσων. Αντί να χρησιμοποιεί επιρροές ή πληρωμένες διαφημίσεις, η εφαρμογή κέρδισε την προσοχή μέσω βίντεο επίδειξης προϊόντων. Ένα από τα βίντεο συγκέντρωσε περισσότερες από 8 εκατομμύρια προβολές. Συνολικά, το Daze έχει συγκεντρώσει 48 εκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram. Και αυτό είναι μάλλον δύσκολο να αγνοηθεί.
Μοναδικά χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Προσφέροντας έναν δημιουργικό καμβά επικοινωνίας, το DAZE ξεχωρίζει από τις συμβατικές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp και το iMessage. Οι συνομιλίες είναι οπτικά ενδιαφέρουσες όταν οι χρήστες στέλνουν μηνύματα, συμπεριλαμβανομένων αιωρούμενων γραμματοσειρών, κινούμενων GIF και διαδραστικών στοιχείων. Αυτός ο βαθμός εκφραστικότητας ταιριάζει στους νεότερους καταναλωτές που εκτιμούν την καινοτομία στις επαφές τους.
Βελτίωση της αλληλεπίδρασης με τον πελάτη
Το DAZE προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έναν τρόπο βελτίωσης της συμμετοχής των πελατών. Η χρήση των ειδικών δυνατοτήτων της εφαρμογής θα βοηθήσει τις εταιρείες να παρέχουν πιο διαδραστικά και προσαρμοσμένα περιβάλλοντα αγορών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το DAZE, για παράδειγμα, για να στείλουν αισθητικά ευχάριστα αλλά και χρήσιμα διαφημιστικά μηνύματα που αυξάνουν τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.
https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en
Ενσωμάτωση με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου
Καθώς το DAZE συνεχίζει να αναπτύσσεται, μπορεί να προσφέρει ενσωματώσεις με δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες εντός της εφαρμογής. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει με:
- Βελτιστοποιήστε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών
- διευκολύνει την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο
- μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης καλαθιού
- βελτίωση των συνολικών πωλήσεων
Το DAZE πρόκειται να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα νεότερο κοινό λόγω της δημιουργικής προσέγγισής του στα μηνύματα και της μεγάλης απήχησης μεταξύ των καταναλωτών της γενιάς Z . Δεδομένης της επιτυχίας του μέχρι στιγμής, το DAZE θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα μοντέλο χορηγούμενου περιεχομένου ή δημιουργικές διαφημίσεις που θα επέτρεπαν την ενσωμάτωση με τα εξατομικευμένα μηνύματα και τα γραφικά στοιχεία του.
Περαιτέρω οφέλη θα μπορούσαν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούσαν να εξατομικεύσουν το περιεχόμενο απευθείας για κάθε χρήστη, επεκτείνοντας έτσι τις δυνατότητες της εφαρμογής για την αφοσίωση των χρηστών σε μοναδικές και διαδραστικές διαφημιστικές καμπάνιες.