λεξικό ηλεκτρονικού εμπορίου
Λεξικό χρήσιμων όρων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αποτελέσματα αναζήτησης για 🔍 άκυρο
Facebook Marketplace
Το Facebook Marketplace είναι μια λειτουργία εντός της πλατφόρμας Facebook που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν και να πωλούν αντικείμενα τοπικά. Είναι μια ψηφιακή αγορά όπου τα άτομα μπορούν να παραθέσουν προϊόντα, να περιηγηθούν σε καταχωρίσεις και να επικοινωνήσουν με αγοραστές ή πωλητές. Το Marketplace προσφέρει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών, από έπιπλα και ηλεκτρονικά έως […]
Περισσότερες πληροφορίεςFMCG
FMCG σημαίνει Fast-Moving Consumer Goods. Αυτά είναι προϊόντα που πωλούνται γρήγορα και με σχετικά χαμηλό κόστος. Το FMCG αναφέρεται σε προϊόντα που έχουν μικρή διάρκεια ζωής, είτε λόγω της υψηλής ζήτησης των καταναλωτών είτε επειδή είναι ευπαθή. Χαρακτηριστικά: Συχνές αγορές Χαμηλό κόστος Γρήγορη κατανάλωση Μικρή διάρκεια ζωής Υψηλός κύκλος εργασιών Παραδείγματα: Τρόφιμα και ποτά Προϊόντα […]
Περισσότερες πληροφορίεςGoogle Bot
Το λογισμικό ανίχνευσης ιστού που χρησιμοποιείται από την Google για την ανακάλυψη και την ευρετηρίαση ιστοσελίδων για τη μηχανή αναζήτησής της. Το Googlebot περιηγείται συστηματικά στον Παγκόσμιο Ιστό, ακολουθώντας συνδέσμους μεταξύ σελίδων για να βρει νέο και ενημερωμένο περιεχόμενο. Αναλύει το περιεχόμενο, τη δομή και τις σχέσεις της σελίδας με άλλες σελίδες, επιτρέποντας στην Google […]
Περισσότερες πληροφορίεςGoogle My Business (GMB)
Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή. Βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη Πληροφορίες επιχείρησης: Το […]
Περισσότερες πληροφορίεςSEO στη σελίδα
Το On-Page SEO αναφέρεται στην πρακτική βελτιστοποίησης μεμονωμένων ιστοσελίδων για υψηλότερη κατάταξη και απόκτηση μεγαλύτερης σχετικής επισκεψιμότητας στις μηχανές αναζήτησης. Σε αντίθεση με το SEO εκτός σελίδας, το οποίο επικεντρώνεται σε εξωτερικούς παράγοντες όπως backlinks, το on-page SEO είναι εξ ολοκλήρου υπό τον έλεγχό σας. Περιλαμβάνει τόσο το περιεχόμενο που είναι ορατό στους χρήστες στις […]
Περισσότερες πληροφορίεςSERP
Η σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) είναι η ιστοσελίδα που εμφανίζει μια μηχανή αναζήτησης μετά την υποβολή ενός ερωτήματος αναζήτησης από έναν χρήστη. Η κατανόηση των διαφόρων στοιχείων SERP είναι ζωτικής σημασίας για όσους ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ ή τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Ας εμβαθύνουμε στα βασικά στοιχεία που συνθέτουν ένα τυπικό SERP. […]
Περισσότερες πληροφορίεςΑνακάλυψη Google
Το Google Discover είναι μια λειτουργία για κινητά που παρέχει στους χρήστες μια επιμελημένη ροή άρθρων, ειδήσεων και άλλου περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αναζήτησης. Εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής Google σε κινητές συσκευές και στην αρχική σελίδα Google.com σε συσκευές Android. Το Discover χρησιμοποιεί αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης για να […]
Περισσότερες πληροφορίεςΑπόσπασμα
Στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστού, ένα σύντομο απόσπασμα ή περίληψη του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας, που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο και τη διεύθυνση URL της σελίδας. Τα αποσπάσματα παρέχουν στους χρήστες μια γρήγορη προεπισκόπηση της συνάφειας της σελίδας με το ερώτημα αναζήτησής τους. Μπορεί να είναι κανονικά αποσπάσματα κειμένου, εμπλουτισμένα αποσπάσματα με πρόσθετα δεδομένα όπως αξιολογήσεις […]
Περισσότερες πληροφορίεςΓέμιση λέξεων-κλειδιών
Η γέμιση λέξεων-κλειδιών είναι μια τεχνική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) που περιλαμβάνει υπερβολική χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ή φράσεων σε μια ιστοσελίδα σε μια προσπάθεια χειραγώγησης της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης. Αυτή η πρακτική θεωρείται γενικά ανήθικη και μπορεί πραγματικά να βλάψει την απόδοση της μηχανής αναζήτησης ενός ιστότοπου.
Περισσότερες πληροφορίεςΓεν Ζ
Η γενιά Z (Gen Z) αναφέρεται σε άτομα που γεννήθηκαν περίπου μεταξύ 1997 και 2012. Είναι η δημογραφική ομάδα που ακολουθεί τους Millennials. Η Gen Z είναι γνωστή ως ψηφιακή ιθαγενής, μεγαλώνοντας με smartphones και κοινωνικά μέσα. Εκτιμούν την αυθεντικότητα, την ποικιλομορφία και τις κοινωνικές αιτίες και συχνά περιγράφονται ως πραγματιστές και οικονομικά συνειδητοί.
Περισσότερες πληροφορίεςΔημιουργία ζήτησης
Η δημιουργία ζήτησης είναι μια στρατηγική διαδικασία για να προκαλέσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να δημιουργήσει και να μετατρέψει το ενδιαφέρον των αγοραστών, όπως: 1. Μάρκετινγκ περιεχομένου 2. SEO 3. Καμπάνιες μέσω email 4. Διαφήμιση ΔΕΗ 5. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης 6. Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ 7. Συνεργασίες Ο στόχος […]
Περισσότερες πληροφορίεςΔιακαναλικό μάρκετινγκ
Το ολοκληρωμένο μάρκετινγκ σε πολλαπλές πλατφόρμες είναι μια στρατηγική που στοχεύει στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας για δυνητικούς πελάτες καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγοραστικού τους ταξιδιού. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει το συντονισμό διαφορετικών καναλιών μάρκετινγκ για την παράδοση ενός συνεπούς και διασυνδεδεμένου μηνύματος. Αλληλεπιδρώντας με τους καταναλωτές σε διάφορα σημεία επαφής, οι έμποροι μπορούν […]
Περισσότερες πληροφορίεςΔιεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών
Μια διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API) χρησιμεύει ως γέφυρα μεταξύ διαφορετικών εφαρμογών λογισμικού, διευκολύνοντας την ανταλλαγή δεδομένων. Είναι ουσιαστικά ένα σύνολο πρωτοκόλλων και εργαλείων που καθορίζουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης διαφορετικών στοιχείων λογισμικού. Είναι σημαντικό να διακρίνετε τα API από τις διεπαφές χρήστη. Ενώ οι διεπαφές χρήστη αλληλεπιδρούν άμεσα με τους ανθρώπους, αποδεχόμενα εισόδους και εμφανίζοντας εξόδους, […]
Περισσότερες πληροφορίεςΕτικέτα τίτλου
Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα. Χρησιμεύει επίσης ως τίτλος όταν μια σελίδα έχει σελιδοδείκτη ή κοινή χρήση. Η <title> ετικέτα τοποθετείται μέσα στην ενότητα ενός εγγράφου HTML και […]
Περισσότερες πληροφορίεςΕφοδιαστική Αλυσίδα
Μια αλυσίδα εφοδιασμού είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα που περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που εμπλέκονται στην παραγωγή και την παράδοση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, από την αρχική προμήθεια πρώτων υλών έως την τελική παράδοση στους καταναλωτές. Περιλαμβάνει διάφορους ενδιαφερόμενους, δραστηριότητες και πόρους που συνεργάζονται για να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα φτάνουν αποτελεσματικά στην αγορά για […]
Περισσότερες πληροφορίεςΚατ 'αποκοπή χρέωση
Ένα κατ ‘αποκοπή τέλος είναι ένα σταθερό ποσό που χρεώνεται για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, ανεξάρτητα από την ποσότητα ή τη χρήση. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφέρεται συχνά σε μια τυπική χρέωση που δεν ποικίλλει ανάλογα με τον όγκο των συναλλαγών ή άλλες μεταβλητές. Για παράδειγμα, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να χρεώσει ένα κατ […]
Περισσότερες πληροφορίεςΚέντρο εμπόρων Google
Το Google Merchant Center λειτουργεί ως μια κεντρική πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για τη διαχείριση της ψηφιακής παρουσίας τους σε όλη τη σουίτα προϊόντων που σχετίζονται με αγορές της Google. Αυτό το ισχυρό εργαλείο επιτρέπει στις εταιρείες να ελέγχουν και να ενημερώνουν αποτελεσματικά τις διαδικτυακές καταχωρίσεις προϊόντων τους. Ο βασικός σκοπός του Google […]
Περισσότερες πληροφορίεςΚοινωνικό Εμπόριο
Το Κοινωνικό Εμπόριο αναφέρεται στην πρακτική αγοράς και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών απευθείας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Ακολουθεί μια συνοπτική εξήγηση: Το κοινωνικό εμπόριο είναι η ενσωμάτωση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, επιτρέποντας στους χρήστες να ολοκληρώσουν ολόκληρη τη διαδικασία αγορών – από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά – χωρίς […]
Περισσότερες πληροφορίεςΚώδικας HTML
Η HTML (HyperText Markup Language) είναι η τυπική γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και τη δομή περιεχομένου στον ιστό. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα ετικετών για να ορίσει στοιχεία όπως επικεφαλίδες, παραγράφους, συνδέσμους, εικόνες και άλλα. Αυτές οι ετικέτες τοποθετούνται μέσα σε γωνιακές αγκύλες (< >) και υποδεικνύουν στο πρόγραμμα περιήγησης πώς να εμφανίζει το περιεχόμενο. […]
Περισσότερες πληροφορίεςΜάρκες απευθείας προς τον καταναλωτή (DTC)
Οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) είναι εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς μεσάζοντες όπως οι χονδρέμποροι, οι διανομείς και οι λιανοπωλητές. Αυτές οι μάρκες λειτουργούν συνήθως μέσω των δικών τους πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστότοπων και μερικές φορές φυσικών καταστημάτων, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ, […]
Περισσότερες πληροφορίεςΜάρκετινγκ θυγατρικών
Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ βάσει απόδοσης όπου άτομα ή οντότητες, γνωστές ως συνεργάτες ή εκδότες, προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρονται από επιχειρήσεις (εμπόρους). Οι συνεργάτες κερδίζουν προμήθειες ή ανταμοιβές για την προώθηση επιθυμητών ενεργειών, όπως πωλήσεις, δυνητικοί πελάτες ή επισκεψιμότητα, στον ιστότοπο του εμπόρου μέσω διαφόρων προσπαθειών μάρκετινγκ. Βασικά συστατικά […]
Περισσότερες πληροφορίεςΜεγάλα δεδομένα
Η ανάλυση μεγάλων δεδομένων είναι η διαδικασία συλλογής, επεξεργασίας, καθαρισμού και ανάλυσης μεγάλων όγκων δομημένων και μη δομημένων δεδομένων για την εξαγωγή αξιοποιήσιμων πληροφοριών. Αυτό περιλαμβάνει προηγμένες αναλυτικές τεχνικές, όπως εξόρυξη δεδομένων, προγνωστική ανάλυση και μηχανική μάθηση για τη μετατροπή ανεπεξέργαστων δεδομένων σε σημαντικές πληροφορίες. Βασικά στοιχεία: Συλλογή δεδομένων: Οι οργανισμοί συλλέγουν δεδομένα από διάφορες […]
Περισσότερες πληροφορίεςΜετα-ετικέτα
Μια μεταετικέτα σε HTML παρέχει μεταδεδομένα σχετικά με μια ιστοσελίδα, τα οποία δεν είναι ορατά στους χρήστες, αλλά είναι απαραίτητα για προγράμματα περιήγησης και μηχανές αναζήτησης. Οι μετα-ετικέτες τοποθετούνται στην ενότητα “<head>” ενός εγγράφου HTML και εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς, όπως ο ορισμός του συνόλου χαρακτήρων, του συγγραφέα, της περιγραφής, των λέξεων-κλειδιών και άλλων.
Περισσότερες πληροφορίεςΜοντελοποίηση μίγματος μάρκετινγκ (MMM)
Το MMM αναλύει δεδομένα πωλήσεων και μάρκετινγκ για να εκτιμήσει τον αντίκτυπο διαφόρων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στις πωλήσεις. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτήν την προσέγγιση για να μετρήσουν την επιτυχία των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ και να προβλέψουν πώς οι μελλοντικές καμπάνιες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη δημιουργία εσόδων. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για: Μέτρηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ […]
Περισσότερες πληροφορίεςΠλούσιο απόσπασμα
Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα. Το κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης περιέχει μόνο τον τίτλο της σελίδας, τη διεύθυνση URL και μια σύντομη περιγραφή. Το […]
Περισσότερες πληροφορίεςΠρόθεση λέξης-κλειδιού
Η πρόθεση λέξεων-κλειδιών είναι αναμφισβήτητα η πιο κρίσιμη πτυχή του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Χωρίς ισχυρή κατανόηση της πρόθεσης πίσω από τις αναζητήσεις των επισκεπτών, ακόμη και η πιο καλά χρηματοδοτούμενη καμπάνια πληρωμής ανά κλικ (PPC) μπορεί να αποτύχει. Επιπλέον, η κακή κατανόηση της πρόθεσης λέξεων-κλειδιών μπορεί να παρεμποδίσει σοβαρά τις προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) […]
Περισσότερες πληροφορίες