1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η λέξη-κλειδί Long-tail;

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.

Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση:

  1. Ιδιαιτερότητα: Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο λεπτομερείς και στοχευμένες από τους ευρείς, γενικούς όρους.
  2. Χαμηλότερος ανταγωνισμός: Είναι συνήθως ευκολότερο να ταξινομηθούν στις μηχανές αναζήτησης λόγω λιγότερου ανταγωνισμού.
  3. Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής: Οι χρήστες που αναζητούν λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς έχουν συχνά σαφέστερη πρόθεση, οδηγώντας σε καλύτερα ποσοστά μετατροπών.
  4. Φυσική γλώσσα: Συχνά αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μιλούν ή πληκτρολογούν ερωτήματα.
  5. Παράδειγμα: Αντί για “παπούτσια”, μια λέξη-κλειδί με μακριά ουρά μπορεί να είναι “άνετα παπούτσια για τρέξιμο για γυναίκες”



Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+