1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Flat Fee;

Ένα κατ ‘αποκοπή τέλος είναι ένα σταθερό ποσό που χρεώνεται για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, ανεξάρτητα από την ποσότητα ή τη χρήση. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφέρεται συχνά σε μια τυπική χρέωση που δεν ποικίλλει ανάλογα με τον όγκο των συναλλαγών ή άλλες μεταβλητές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα κατ ‘αποκοπή τέλος είναι ένα σταθερό ποσό που χρεώνεται για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, ανεξάρτητα από την ποσότητα ή τη χρήση. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφέρεται συχνά σε μια τυπική χρέωση που δεν ποικίλλει ανάλογα με τον όγκο των συναλλαγών ή άλλες μεταβλητές. Για παράδειγμα, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να χρεώσει ένα κατ ‘αποκοπή τέλος για την καταχώριση προϊόντων, διαφημίσεων ή συνδρομητικών υπηρεσιών, διασφαλίζοντας προβλέψιμο και συνεπές κόστος για τον πωλητή.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+