2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή.

Βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη

  • Πληροφορίες επιχείρησης: Το GMB σάς επιτρέπει να παρέχετε κρίσιμες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, ιστότοπο και ώρες λειτουργίας.
  • Θέα: Όταν κάποιος αναζητά την επιχείρησή σας ή σχετικές υπηρεσίες στην περιοχή σας, η καταχώρισή σας GMB μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google και στους Χάρτες Google.
  • Αλληλεπίδραση πελατών: Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν κριτικές και εσείς μπορείτε να απαντήσετε σε αυτές, ενισχύοντας την αφοσίωση και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης.
  • Ιδέες: Το GMB παρέχει αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν και αλληλεπιδρούν με την καταχώριση της επιχείρησής σας.
  • Θέσεις: Μπορείτε να δημιουργήσετε αναρτήσεις, για να μοιραστείτε ενημερώσεις, προσφορές ή συμβάντα απευθείας στην καταχώρισή σας Google.
  • Φωτογραφίες και εικονικές περιηγήσεις: Προσθέστε εικόνες ή εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών για να προβάλετε την επιχείρησή σας.
  • Ε&Α: Οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας, τις οποίες μπορείτε να απαντήσετε δημόσια.

Πώς λειτουργεί;

Όταν ένας χρήστης αναζητά μια τοπική επιχείρηση ή υπηρεσία, η Google χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από καταχωρίσεις GMB, για να συμπληρώσει το Τοπικό πακέτο (ένα σύνολο 3-4 αποτελεσμάτων τοπικών επιχειρήσεων) και τα τοπικά αποτελέσματα στους Χάρτες Google. Ένα καλά βελτιστοποιημένο προφίλ GMB αυξάνει τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε αυτές τις εξέχουσες θέσεις.

Σημασία για το τοπικό SEO

Το Google My Business είναι ζωτικής σημασίας για το τοπικό SEO επειδή:

  • Βοηθά την Google να κατανοήσει και να επαληθεύσει την επιχείρησή σας.
  • Βελτιώνει την προβολή σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Παρέχει μια πλατφόρμα για κριτικές πελατών, οι οποίες αποτελούν βασικό παράγοντα στην κατάταξη τοπικής αναζήτησης.
  • Προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της τοπικής αναζήτησης.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+