1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Rich Snippet;

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα.

Το κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης περιέχει μόνο τον τίτλο της σελίδας, τη διεύθυνση URL και μια σύντομη περιγραφή. Το εμπλουτισμένο απόσπασμα περιέχει πρόσθετες πληροφορίες για να βοηθήσει τους χρήστες να αποκτήσουν καλύτερες πληροφορίες ήδη απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, στην περίπτωση ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα πλούσιο απόσπασμα μπορεί να περιλαμβάνει την τιμή ενός προϊόντος, τη διαθεσιμότητά του και τον αριθμό των κριτικών, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα ένας χρήστης να κάνει κλικ στο αποτέλεσμα.

Ένα πλούσιο απόσπασμα είναι το αποτέλεσμα σωστά εφαρμοσμένων δομημένων δεδομένων (για παράδειγμα, μέσω σήμανσης προϊόντος) και μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή και την ελκυστικότητα μιας σελίδας σε μια μηχανή αναζήτησης. Για τις επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει περισσότερες πιθανότητες να λάβουν επισκεψιμότητα από οργανική αναζήτηση, καθώς τα αποτελέσματα αναζήτησης με εμπλουτισμένα αποσπάσματα είναι συνήθως πιο ελκυστικά και ενημερωτικά.

Με το εργαλείο της Google, μπορείτε να ελέγξετε την απόδοση του ιστότοπού σας.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3
4 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 3

Ενώ τα βασικά αναλυτικά στοιχεία παρακολουθούν τις πωλήσεις, οι ηγέτες της αγοράς αξιοποιούν την προγνωστική μοντελοποίηση, την προηγμένη τμηματοποίηση και τη βελτιστοποίηση απόδοσης για να κυριαρχήσουν στη Black Friday. Σε αυτό το άρθρο βαθιάς κατάδυσης, ανακαλύπτουμε πώς να μετατρέψετε τα ιστορικά δεδομένα και τη μηχανική μάθηση στο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για τη Black Friday 2024.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν σωστά με άλλες εταιρείες, η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ B2B είναι απολύτως ζωτικής σημασίας. Ενώ το μάρκετινγκ B2C δίνει μερικές φορές έμφαση στις συναισθηματικές εκκλήσεις, το μάρκετινγκ B2B τονίζει τις σχέσεις και την αξία και απαιτεί μια πιο στρατηγική προσέγγιση. Αυτός είναι ένας βασικός οδηγός […]

Ανάγνωση άρθρου
Το TikTok επεκτείνει τη βάση χρηστών και την εποπτεία περιεχομένου στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok επεκτείνει τη βάση χρηστών και την εποπτεία περιεχομένου στην Ευρώπη

Το TikTok δημοσίευσε πρόσφατα δεδομένα σχετικά με την απόδοσή του στην Ευρώπη. Η έκθεση μοιράζεται όχι μόνο την αύξηση των χρηστών, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα διατηρεί τη συμμόρφωση με τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA). Η έκθεση καλύπτει την περίοδο από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024 και […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+