2 λεπτά για ανάγνωση

4 P του Marketing Mix

Το 4P σημαίνει προϊόν, τιμή, προώθηση και τόπος. Είναι μια στρατηγική που δημιουργεί ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων (προσφορά ενός οργανισμού) – το πρώτο είναι το προϊόν που πρόκειται να πωληθεί, όσον αφορά την τιμή, την ποιότητα ή διάφορα άλλα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το 4P σημαίνει προϊόν, τιμή, προώθηση και τόπος. Είναι μια στρατηγική που δημιουργεί ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων (προσφορά ενός οργανισμού) – το πρώτο είναι το προϊόν που πρόκειται να πωληθεί, όσον αφορά την τιμή, την ποιότητα ή διάφορα άλλα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία.

Η τιμή αναφέρεται στην τιμή, είτε του αγαθού είτε της γενικής οικονομίας της εταιρείας. Προώθηση είναι η προώθηση του προϊόντος και ο Τόπος αναφέρεται στον τρόπο διανομής με τον οποίο το προϊόν φτάνει στον πελάτη.

Αναλύοντας κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που αντηχεί με το κοινό-στόχο σας.

Προϊόν:

Το προϊόν είναι το θεμέλιο της μελωδίας μάρκετινγκ. Είναι η γλυκιά αρμονία που αντηχεί με το κοινό-στόχο σας. Το προϊόν σας είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και η μοναδική πρόταση πώλησής του (USP) είναι το κλειδί για το ξεκλείδωμα της αφοσίωσης των πελατών. Δημιουργώντας ένα προϊόν που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας, θα δημιουργήσετε έναν πιστό ακόλουθο που θα τραγουδήσει τους επαίνους σας.

Τιμή:

Η τιμή είναι ο ρυθμός που καθορίζει το ρυθμό για τη στρατηγική μάρκετινγκ. Είναι ο ρυθμός που διατηρεί τους πελάτες σας συγχρονισμένους με την επωνυμία σας. Όταν βρείτε το σωστό σημείο τιμής, θα δημιουργήσετε μια αίσθηση αρμονίας μεταξύ του προϊόντος σας και των πελατών σας. Πολύ ψηλά, και θα χάσετε το ρυθμό. πολύ χαμηλά, και θα χάσετε τη μελωδία. Βρείτε την τέλεια ισορροπία και θα είστε σε τέλεια αρμονία.

Προαγωγή:

Η προώθηση είναι η αρμονία που συνδυάζει τη στρατηγική μάρκετινγκ. Είναι ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνείτε το μήνυμά σας στοκοινό-στόχο σας, χρησιμοποιώντας διάφορα κανάλια και τακτικές για να δημιουργήσετε μια αίσθηση ενότητας και συνοχής. Είτε πρόκειται για κοινωνικά μέσα, μάρκετινγκ περιεχομένου ή συνεργασίες επιρροής, η προώθηση είναι το κλειδί για την εναρμόνιση του μηνύματός σας με το κοινό σας.

Τόπος:

Το σκηνικό είναι εκεί που όλα έρχονται μαζί. Είναι το μέρος όπου το προϊόν σας συναντά τους πελάτες του, όπου η προώθηση συναντά το κοινό του και όπου η τιμή συναντά την αγορά του. Το Place αφορά τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου οι πελάτες σας μπορούν να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας, όπου μπορούν να βιώσουν την αρμονία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα είτε για φυσική βιτρίνα, ο τόπος είναι όπου συμβαίνει η μαγεία.

Εναρμονίζοντας αυτούς τους τέσσερις πυλώνες – προϊόν, τιμή, προώθηση και τόπος – θα δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ που αντηχεί στο κοινό-στόχο σας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+