2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Content ID στο YouTube;

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα. Το Content ID στο YouTube είναι: 1.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα.

Το Content ID στο YouTube είναι:

1. Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων
2. Ξεκίνησε το 2007 από το YouTube
3. Σχεδιασμένο για τον εντοπισμό και τη διαχείριση περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα

Πώς λειτουργεί:

  • Οι κάτοχοι περιεχομένου υποβάλλουν το αρχικό τους περιεχόμενο στο YouTube
  • Το YouTube δημιουργεί ένα ψηφιακό αποτύπωμα αυτού του περιεχομένου
  • Στη συνέχεια, το σύστημα σαρώνει όλα τα μεταφορτωμένα βίντεο σε αυτήν τη βάση δεδομένων δακτυλικών αποτυπωμάτων
  • Αν βρεθεί αντιστοιχία, η ενέργεια που θα γίνει εξαρτάται από την πολιτική που έχει επιλέξει ο κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων (αποκλεισμός, δημιουργία εσόδων ή παρακολούθηση)



Το Content ID βοηθά τους δημιουργούς και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να:

  • Αυτόματος εντοπισμός χρήσης του περιεχομένου τους στο YouTube
  • Επιλέξτε τον τρόπο χειρισμού του περιεχομένου τους όταν βρεθεί
  • Δημιουργία εσόδων από μη εξουσιοδοτημένες μεταφορτώσεις του περιεχομένου τους
  • Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης του περιεχομένου τους

Αυτό το σύστημα έχει γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο στο YouTube από την εισαγωγή του.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τάσεις κοινωνικών μέσων εφήβων: Το Instagram οδηγεί στη χρήση, το TikTok κορυφώνει τη δημοτικότητα
2 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις κοινωνικών μέσων εφήβων: Το Instagram οδηγεί στη χρήση, το TikTok κορυφώνει τη δημοτικότητα

Οι τάσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν μια αλλαγή στις προτιμήσεις, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη της Piper Sandler. Ενώ το TikTok είναι πλέον πιο δημοφιλές στους εφήβους από το Instagram όσον αφορά την ψυχαγωγία, το Instagram εξακολουθεί να ηγείται στη συνολική χρήση, κερδίζοντας 7% περισσότερους χρήστες από ό, τι στην τελευταία […]

Ανάγνωση άρθρου
Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ
3 λεπτά για ανάγνωση

Οικονομικές τάσεις: Αύξηση των αποταμιεύσεων στην ΕΕ και ανάκαμψη των δαπανών των ΗΠΑ

Οι οικονομικές τάσεις έχουν αποκλίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη μετά την επιδημία, όπως σημειώνουν οι Financial Times (FT). Ενώ και οι δύο περιοχές παρουσίασαν υψηλότερες αποταμιεύσεις κατά τη διάρκεια των lockdown, οι Αμερικανοί έχουν πλέον αυξήσει τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα, οι Ευρωπαίοι διατήρησαν υψηλότερα ποσοστά αποταμίευσης, εν μέρει λόγω […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+