2 λεπτά για ανάγνωση

Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου

Η Google βελτίωσε τις δυνατότητες στόχευσης Demand Gen με μια σημαντική ενημέρωση. Οι νέες λειτουργίες στόχευσης Google Demand Gen περιλαμβάνουν πλέον βελτιστοποιημένες επιλογές για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και φύλα. Αυτή η πρόοδος στη στόχευση Google Demand Gen παρέχει στους διαφημιζόμενους πιο ακριβή έλεγχο του κοινού τους, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική στόχευση συγκεκριμένων δημογραφικών τμημάτων. Αυτές οι βελτιώσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαφημιστική τους προσέγγιση και να προσεγγίσουν τους ιδανικούς πελάτες τους πιο αποτελεσματικά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου
Πηγή: Depositphotos

Η Google προειδοποιεί επίσης ότι η υπερβολικά περιορισμένη στόχευση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της καμπάνιας. Ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί διάφορα σήματα, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των χρηστών και του περιεχομένου της σελίδας προορισμού, για τη βελτιστοποίηση των μετατροπών. Ο περιορισμός του δημογραφικού εύρους μπορεί να μειώσει την επισκεψιμότητα και τα ποσοστά μετατροπών.

Οι καμπάνιες Demand Gen (καμπάνιες που επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης) στοχεύουν στη δημιουργία ενδιαφέροντος και ζήτησης για προϊόντα ή υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας ακριβή στόχευση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων, προσεγγίζουν δυνητικούς πελάτες στα αρχικά στάδια της διαδικασίας αγοράς, αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και προετοιμάζοντάς τους για μελλοντικές αγορές.

Άλλες πλατφόρμες ανακοίνωσαν επίσης πρόσφατα αλλαγές στόχευσης – το LinkedIn έχει εξαλείψει το παρόμοιο κοινό, ενώ η Meta έχει πάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Συνιστά στις εταιρείες να χρησιμοποιούν παρόμοια κοινά κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας και να απομακρύνονται από την ακριβή στόχευση.

Αλλαγές στις Gen Campaigns

1. Στόχευση ηλικίας και φύλου:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να περιορίσουν την προβολή της διαφήμισής τους σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και ομάδες φύλου. Αυτή η νέα επιλογή ενσωματώνεται στις βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στόχευσης των καμπανιών δημιουργίας ζήτησης.

2. Ευέλικτες επιλογές στόχευσης:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν στόχευση χωρίς περιορισμούς ή περιορισμούς, ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας και τις απαιτήσεις κοινού. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να προσαρμόζουν καλύτερα τις στρατηγικές τους σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους.

Αποτελεσματική χρήση της στόχευσης

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ ακριβούς στόχευσης και απόδοσης καμπάνιας. Η ενημέρωση προσφέρει τη δυνατότητα ακριβέστερης προσαρμογής των καμπανιών στους επιχειρηματικούς στόχους, αλλά απαιτεί επίσης προσεκτική εξέταση για να διασφαλιστεί ότι ο περιορισμός του κοινού δεν θέτει σε κίνδυνο την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Η νέα λειτουργία είναι ένα ακόμη βήμα που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσαρμόζουν καλύτερα τις καμπάνιες τους χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης Google, ενώ παράλληλα μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της βελτιστοποίησης μηχανικής μάθησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες
3 λεπτά για ανάγνωση

Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες

Παρόλο που αγοράστηκαν λιγότερα προϊόντα, οι τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν αύξηση 6% στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, φτάνοντας τα 17.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρεσίες, ιδίως η ασφάλιση υγείας και ζημιών, ήταν οι κύριοι μοχλοί αυτής της ανάπτυξης. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τη μελέτη Thuiswinkel Markt Monitor, η οποία έγινε από την GfK […]

Ανάγνωση άρθρου
Meta Advertising: Ενισχύστε τη στρατηγική σας με νέες δυνατότητες
5 λεπτά για ανάγνωση

Meta Advertising: Ενισχύστε τη στρατηγική σας με νέες δυνατότητες

Καθώς πλησιάζει η εποχή των ανυπόμονων αγορών, οι Meta Advertising Innovations πρόκειται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου προσεγγίζουν τους πελάτες. Με νέα εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση των πωλήσεων και τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών μάρκετινγκ, οι πιο πρόσφατες λειτουργίες της Meta προσφέρουν περισσότερες επιλογές δημιουργικών διαφημίσεων, […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+