Τι είναι το μάρκετινγκ βίντεο;
Το μάρκετινγκ βίντεο είναι η χρήση περιεχομένου βίντεο για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας ή για την εκπαίδευση ενός πελάτη σχετικά με κάτι νέο. Είναι μια ξεχωριστή πειθαρχία που συχνά συνδυάζεται με άλλους τύπους μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου ή το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
Η δύναμη του βίντεο είναι ότι είναι ευέλικτο και μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλαπλές μορφές, καθιστώντας το κατάλληλο για σχεδόν οποιαδήποτε πλατφόρμα, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως την τηλεόραση. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βίντεο για να προωθήσετε οτιδήποτε – νέα προϊόντα, εκδηλώσεις, τις τελευταίες προσφορές και εκπτώσεις ή αλλαγές στην επιχείρηση.
Το μάρκετινγκ βίντεο αυξάνεται σε δημοτικότητα κάθε χρόνο. Το βίντεο είναι πιο δυναμικό και διαδραστικό από τις εικόνες και το κείμενο. Παρέχουν πολλές πληροφορίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και δεν χρειάζεται να το διαβάσετε. Ως αποτέλεσμα, μπορούν να πείσουν περισσότερους ανθρώπους να αναλάβουν την επιθυμητή δράση – αγορά, εγγραφή κ.λπ.
Συμβουλές εμπειρογνωμόνων Το
μάρκετινγκ βίντεο είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που επιτρέπει στις μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις να ενημερώνουν τους ανθρώπους για το τι νέο υπάρχει κατά την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Όταν ρυθμιστεί σωστά, όχι μόνο θα αυξήσει τις πωλήσεις αλλά και θα δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση.
Στατιστικά μάρκετινγκ βίντεο
Το μάρκετινγκ βίντεο άρχισε να κερδίζει ισχυρότερη θέση το 2005, όταν το YouTube εμφανίστηκε στο διαδίκτυο. Αλλά μόνο ένα χρόνο αργότερα τα πράγματα πραγματικά απογειώθηκαν. Μέχρι τότε, η δημοφιλής πλατφόρμα είχε αγοραστεί από την Google και μέχρι το τέλος του 2009, επέτρεψε στους χρήστες να δημιουργήσουν επτά διαφορετικές μορφές διαφήμισης στην πλατφόρμα.
Η δημοτικότητα του μάρκετινγκ βίντεο ενισχύθηκε στη συνέχεια από την άνοδο των smartphones, όπου το περιεχόμενο βίντεο είναι πολύ πιο βολικό και πρακτικό για παρακολούθηση από οτιδήποτε άλλο.
Το γεγονός ότι το περιεχόμενο βίντεο είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις επιβεβαιώνεται από το Video Report: Video Marketing Statistics for 2024, στο οποίο η Wistia συζήτησε πέντε βασικά σημεία σχετικά με τη σημασία του μάρκετινγκ βίντεο το 2024. Αυτά τα σημεία παρακάτω υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία του μάρκετινγκ βίντεο ως ένα ευέλικτο και αποτελεσματικό εργαλείο για την αφοσίωση, τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.
- Το κοινό εκτιμά ιδιαίτερα τα εκπαιδευτικά και εκπαιδευτικά βίντεο, τα οποία ήταν το πιο ελκυστικό περιεχόμενο που παρήχθη από επιχειρήσεις πέρυσι. Αυτό δείχνει μια ισχυρή προτίμηση για περιεχόμενο που παρέχει γνώσεις του κλάδου και πληροφορίες χρήσης προϊόντων.
- Οι υψηλοί προϋπολογισμοί παραγωγής δεν είναι απαραίτητοι για υψηλή δέσμευση. Τα βίντεο χαμηλού προϋπολογισμού, ακόμη και αυτά που έχουν εγγραφεί με απλά εργαλεία όπως οι κάμερες web, μπορούν να είναι εξίσου ή πιο αποτελεσματικά. Αυτό μειώνει το εμπόδιο εισόδου για μικρότερες μάρκες και τους επιτρέπει να ανταγωνίζονται αποτελεσματικά στο μάρκετινγκ βίντεο.
- Τα βίντεο είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για τη δημιουργία και την καλλιέργεια δυνητικών πελατών. Ενσωματώνοντας φόρμες λήψης email και παροτρύνσεις για δράση (CTA) σε βίντεο, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενσωματώσουν απρόσκοπτα βίντεο στις στρατηγικές δημιουργίας δυνητικών πελατών.
- Ο χρόνος που αφιερώνουν οι άνθρωποι παρακολουθώντας βίντεο αυξάνεται σημαντικά. Το 2023, οι εταιρείες σημείωσαν αύξηση 15% στις αναπαραγωγές βίντεο και αύξηση 44% στον συνολικό χρόνο παρακολούθησης, υποδεικνύοντας μια αυξανόμενη όρεξη του κοινού για περιεχόμενο βίντεο.
- Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο δεδομένα απόδοσης βίντεο για την επίτευξη στόχων μάρκετινγκ, την καθοδήγηση δημιουργικών αποφάσεων, την παρακολούθηση του αντίκτυπου των ιστοσελίδων και την απόδειξη της απόδοσης επένδυσης (ROI) στους ενδιαφερόμενους. Βασικές μετρήσεις απόδοσης, όπως τα ποσοστά μετατροπών, τα ποσοστά αφοσίωσης και τα ποσοστά αναπαραγωγής, είναι ζωτικής σημασίας για τη μέτρηση της επιτυχίας του περιεχομένου βίντεο.
Γνωρίζατε ότι…;
Η πανδημία του κορονοϊού έχει αυξήσει τη χρήση κινητών τηλεφώνων και την προβολή περιεχομένου βίντεο. Στατιστικά στοιχεία από τη Nielsen δείχνουν ότι μόνο στις ΗΠΑ, ο χρόνος που δαπανάται σε κινητές συσκευές αυξήθηκε κατά 215% μεταξύ 2019 και 2020.
Οι βασικοί τύποι μάρκετινγκ βίντεο
Το μάρκετινγκ βίντεο ή τα βίντεο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε αυτό, διατίθενται σε διάφορες μορφές και στυλ. Οι βασικοί τύποι περιλαμβάνουν:
Βίντεο επωνυμίας
Ο κύριος στόχος των βίντεο επωνυμίας είναι να παρέχουν στους πελάτες βασικές πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία και να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Σε αντίθεση με άλλους τύπους, μπορεί να είναι μεγαλύτερες. Ωστόσο, όταν τα δημιουργείτε, θυμηθείτε ότι πρέπει να είναι ενδιαφέροντα και δελεαστικά, ώστε οι άνθρωποι να μην σταματήσουν να διασκεδάζουν μετά από σύντομο χρονικό διάστημα.
Δείγματα βίντεοΑυτά τα βίντεο χρησιμοποιούνται για να δείξουν πώς λειτουργεί το προϊόν σας και τα κύρια οφέλη του. Για παράδειγμα, μπορείτε να κινηματογραφήσετε το προϊόν που αποσυσκευάζεται και να ρυθμίσετε ή να δείξετε στους πελάτες πώς θα το χρησιμοποιήσουν στην πράξη.
Εκπαιδευτικά βίντεο
Τα εκπαιδευτικά βίντεο μοιάζουν πολύ με τα βίντεο επίδειξης. Η μόνη διαφορά είναι ότι είναι εκπαιδευτικά και όχι μάρκετινγκ. Έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και πώς να το χρησιμοποιήσουν για να λύσουν τα προβλήματά τους.
Επεξηγηματικά βίντεο
Τα επεξηγηματικά βίντεο συνήθως έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους θεατές να κατανοήσουν καλύτερα γιατί χρειάζονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας. Περιλαμβάνουν επίσης συχνά παραδείγματα για τον τρόπο χρήσης τους.Κινούμενα βίντεο
Τα κινούμενα βίντεο είναι παιχνιδιάρικα και ιδανικά για την αφήγηση μιας ιστορίας ή την εξήγηση ενός δύσκολου θέματος με απλό τρόπο. Το πλεονέκτημά τους είναι ότι μπορούν να προσελκύσουν πολλές γενιές και είναι πολύ διασκεδαστικά.
Βίντεο 360° και εικονικής πραγματικότηταςΤο 2016, η Google ισχυρίστηκε ότι οι διαφημίσεις βίντεο 360° έχουν πολύ υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και 41% περισσότερες προβολές και κοινοποιήσεις από τις κανονικές διαφημίσεις βίντεο. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Αυτός ο τύπος διαφήμισης επιτρέπει στους πελάτες να εξερευνήσουν ένα προϊόν από κάθε γωνία, δίνοντάς τους μια καλύτερη ιδέα για το προϊόν.
Ζωντανό βίντεοΤο ζωντανό βίντεο σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Είναι αυθεντικό και προσωπικό, σε αντίθεση με την προ-ηχογραφημένη και επεξεργασμένη. Δίνει στο άτομο την αίσθηση ότι αλληλεπιδράτε μόνο μαζί του. Αυτό καθιστά ευκολότερο να τους πείσετε να αγοράσουν.
Συνεντεύξεις εμπειρογνωμόνων
Οι συνεντεύξεις ειδικών είναι ιδανικές για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Ένας ειδικός, όπως ένας γιατρός, γυμναστής, ερευνητής ή κάποιος με πολυετή εμπειρία, μπορεί να πείσει τους πελάτες για την ποιότητα ενός προϊόντος και να τους παρακινήσει να αγοράσουν με τους ισχυρισμούς τους.
Περιπτωσιολογικές μελέτες
Ακριβώς όπως τα βίντεο μαρτυρίας ειδικών, τα βίντεο μελέτης περιπτώσεων δημιουργούν εμπιστοσύνη. Δείχνουν πώς το προϊόν βοήθησε τους πραγματικούς πελάτες και την ικανοποίησή τους, καθιστώντας την επικοινωνία πολύ πιο φυσική από την απλή απαρίθμηση των δυνατών σημείων και δίνοντας υποθετικά παραδείγματα.
Εξατομικευμένα βίντεο
Ένας ειδικός τύπος βίντεο που στέλνετε μόνο σε μια συγκεκριμένη ομάδα πελατών σας, όπως μία από τις ομάδες εστίασης. Αυτός ο τύπος επικοινωνίας είναι πιο προσωπικός, γεγονός που τους κάνει να αισθάνονται ξεχωριστοί και πιο πιθανό να αγοράσουν.
Συμβουλή:
Τα εξατομικευμένα βίντεο δεν χρειάζεται να περιέχουν ειδικά στοιχεία επεξεργασίας ή γραφικών. Στην πραγματικότητα, όσο πιο απλά είναι, τόσο πιο αυθεντικά είναι και τόσο πιο επιτυχημένα τείνουν να είναι.
Τύποι μάρκετινγκ βίντεο ανά μέσο
Τα βίντεο που χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ βίντεο χωρίζονται επίσης ανάλογα με το μέσο στο οποίο δημοσιεύονται. Αυτό επηρεάζει έντονα τη μορφή, τη διάρκεια και την επεξεργασία του βίντεο.
Με βάση το μέσο, οι κύριοι τύποι βίντεο είναι οι εξής:
Βίντεο banner
Τα banner videos βρίσκονται κυρίως σε παραδοσιακές ιστοσελίδες και e-shops. Τείνουν να είναι σύντομες και εύστοχες. Συχνά χρησιμοποιούν ενδιαφέροντα γραφικά στοιχεία για να προσελκύσουν την προσοχή των δυνητικών πελατών.
Η μορφή των διαφημίσεων banner ποικίλλει. Τα δημοφιλή μεγέθη περιλαμβάνουν:
- 728 x 90 px
- 468 x 60 px
- 300 x 250 px
- 336 x 280 σελ
- 200 x 200 px.
Βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα
Τα κοινωνικά δίκτυα επιτρέπουν στους χρήστες να χρησιμοποιούν διαφορετικές μορφές βίντεο. Για παράδειγμα, οι επιμήκεις τύποι που χαρακτηρίζουν τις ιστορίες και τους τροχούς κυριαρχούν στο Instagram. Το ίδιο ισχύει και για το TikTok. Το Facebook, από την άλλη πλευρά, είναι γνωστό για το συνδυασμό πολλών μορφών. Εκτός από τα βίντεο μεγάλης διάρκειας, οι χρήστες μπορούν επίσης να δημοσιεύουν βίντεο σε οριζόντια μορφή.
Διαφημίσεις βίντεο σε βίντεοΕίναι ιδιαίτερα συνηθισμένα στο YouTube, αλλά θα τα δείτε και σε πολλές άλλες πλατφόρμες.
Συνήθως τοποθετούνται στην αρχή, τη μέση ή το τέλος του βίντεο. Χαρακτηρίζονται από το ότι είναι πιο σύντομες, με την κύρια ιδέα να δηλώνεται στα πρώτα δευτερόλεπτα, την οποία ο χρήστης δεν μπορεί να παραλείψει.
Τηλεοπτικές διαφημίσεις βίντεο
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις βίντεο μεταδίδονται όπως οι παραδοσιακές διαφημίσεις σε τηλεοπτικά κανάλια ή υπηρεσίες ροής. Είναι σύντομες και εύστοχες. Ωστόσο, σε αντίθεση με εκείνες στα κοινωνικά δίκτυα ή τους ιστότοπους, είναι πιο ακριβά. Ως εκ τούτου, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιηθούν από μεγάλες εταιρείες.
Οφέλη από το μάρκετινγκ βίντεο
- Το μάρκετινγκ βίντεο έχει πολλά οφέλη. Τα κυριότερα είναι:
- Βοηθά στην επέκταση του δυνητικού κοινού σας – μπορείτε να διανείμετε περιεχόμενο βίντεο μέσω κοινωνικών δικτύων, ιστότοπων και πολλών άλλων καναλιών. Είναι πολύ εύκολο να επεκτείνετε το κοινό σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες.
- Μπορεί να τραβήξει την προσοχή – το βίντεο συνδυάζει τόσο οπτικά όσο και ήχο, γεγονός που το καθιστά να προσεγγίζει τους πελάτες πολύ καλύτερα από τα γραφικά. Μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε υπότιτλους στα βίντεό σας, κάτι που είναι μια άλλη εντυπωσιακή πτυχή.
- Παρακινεί τους θεατές να προβούν σε κάποια ενέργεια – ένα κομψό βίντεο μπορεί να πείσει τους θεατές να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας και να δουν τα προϊόντα σας. Τους δίνει επίσης κίνητρα να μοιράζονται το περιεχόμενο στο Instagram ή το Facebook τους, καθιστώντας το ορατό σε δεκάδες άλλους. Εναλλακτικά, θα το αποθηκεύσουν, θα σχολιάσουν ή θα δηλώσουν ότι τους αρέσει, αυξάνοντας αυτόματα την απήχησή σας.
- Αύξηση μετατροπών και πωλήσεων – Τα βίντεο βοηθούν τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα το προϊόν και τα δυνατά του σημεία, αυξάνοντας αποτελεσματικά τις πωλήσεις.
- Βοηθά τα προϊόντα να ξεχωρίζουν – Ένα βίντεο λέει πολύ περισσότερα για ένα προϊόν από μια φωτογραφία ή δύο. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, μπορείτε να το δείξετε σε πελάτες από όλες τις πλευρές, να περιγράψετε τα βασικά χαρακτηριστικά του και να εξηγήσετε ποια προβλήματα επιλύει.
- Βελτιώνει το SEO – Το βίντεο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα SEO. Σύμφωνα με την TechTarget, η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τους ιστότοπους με περιεχόμενο βίντεο υψηλότερα, εξασφαλίζοντας περισσότερη επισκεψιμότητα.
- Δημιουργεί εμπιστοσύνη – Το βίντεο παρέχει σημαντικές πληροφορίες πιο αυθεντικά από το κείμενο ή τις εικόνες, δημιουργώντας εμπιστοσύνη με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες.
- Συμπληρώνει το μάρκετινγκ περιεχομένου – Το βίντεο είναι ένα σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ περιεχομένου. Είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα σε φωτογραφίες, γραφήματα και κείμενο και απευθύνονται σε όσους χρειάζονται πληροφορίες γρήγορα και εύκολα.
- Παρουσίαση επωνυμίας και προϊόντων – Ένα καλοφτιαγμένο βίντεο αφηγείται την ιστορία της επωνυμίας σας, προβάλλει τα προϊόντα σας και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στους πελάτες με πρωτότυπο και ανθρώπινο τρόπο. Είναι τόσο σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ που δεν πρέπει να το παραβλέψετε.
Μειονεκτήματα του μάρκετινγκ βίντεο
Το μάρκετινγκ βίντεο έχει επίσης ορισμένα μειονεκτήματα, όπως:
- Πιο περίπλοκο στη δημιουργία – η δημιουργία ποιοτικών βίντεο δεν είναι τόσο εύκολη όσο η λήψη μιας φωτογραφίας ενός προϊόντος ή η δημιουργία ενός infographic. Χρειάζεστε επαγγελματικό εξοπλισμό, ειδικά εργαλεία επεξεργασίας και, πιθανότατα, έναν ειδικό που ξέρει πώς να μετατρέψει το βίντεο σε πρωτότυπο αποτέλεσμα.
- Πρέπει να επενδύσετε περισσότερα χρήματα – δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον βίντεο που πείθει τους πελάτες να αγοράσουν κοστίζει χρήματα και η τελική τιμή είναι συνήθως πολύ υψηλότερη από άλλο περιεχόμενο (φωτογραφίες, γραφικά, κείμενο).
- Θα χρειαστεί να επενδύσετε περισσότερο χρόνο – εάν έχετε κάποια εμπειρία στη δημιουργία βίντεο, μπορείτε να τα δημιουργήσετε μόνοι σας. Αλλά περιμένετε ότι η όλη διαδικασία, από τη μαγνητοσκόπηση έως το μοντάζ και την εξαγωγή, θα διαρκέσει πολλές ώρες.
- Υψηλές δημιουργικές απαιτήσεις – Οι πελάτες σήμερα είναι συγκλονισμένοι από την ποσότητα του περιεχομένου. Βλέπουν δεκάδες βίντεο κάθε μέρα. Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι πρωτότυπο, εάν θέλετε οι πελάτες σας να αλληλεπιδράσουν και να τους πείσουν να αγοράσουν.
Πώς να κάνετε μάρκετινγκ βίντεο;
Όπως και άλλοι τύποι μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ βίντεο πρέπει να είναι καλά μελετημένο. Διαφορετικά, δεν θα σας φέρει όλα τα οφέλη που αναφέρονται παραπάνω. Εάν μόλις ξεκινάτε και δεν ξέρετε πώς να ξεκινήσετε, έχουμε συντάξει έναν οδηγό βήμα προς βήμα.
Θέστε τους στόχους σας
Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία του βίντεό σας, σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχει. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας, να πείτε στους ανθρώπους πώς να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας ή να τους παρακινήσετε να το αγοράσουν;
Ο σκοπός θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε την επικοινωνία και τον τύπο των πληροφοριών που πρέπει να συμπεριλάβετε στο βίντεο. Θα αποτρέψει επίσης το αποτέλεσμα από την ακαταστασία και τους ανθρώπους να μην καταλαβαίνουν το μήνυμα που θέλετε να καταλάβουν.
Συμβουλές ειδικών
: Το βίντεο δεν χρειάζεται να έχει μόνο έναν στόχο. Μη διστάσετε να συνδυάσετε πολλά. Για παράδειγμα, ένα βίντεο οδηγιών μπορεί επίσης να περιλαμβάνει μαρτυρίες από ικανοποιημένους πελάτες ή προτάσεις από ειδικούς.
Ορίστε το κοινό σας
Πολλές λεπτομέρειες εξαρτώνται από το κοινό σας, όπως:
- Το σημείο όπου δημοσιεύετε το βίντεο
- Πώς επικοινωνείτε
- Το προϊόν που χρησιμοποιείτε στο βίντεο
- Τα ζητήματα στα οποία εστιάζετε στο βίντεο.
Γι ‘αυτό πρέπει πρώτα να ορίσετε το κοινό σας. Μάθετε τη μέση ηλικία των πελατών σας, από πού προέρχονται, τι τους αρέσει και πώς αγοράζουν.
Για παράδειγμα, εάν το κοινό σας αποτελείται από νέους, δημιουργήστε το βίντεό σας κυρίως για το Instagram και το TikTok. Η επικοινωνία θα πρέπει να είναι χαλαρή και παιχνιδιάρικη και να προσπαθεί να πουλήσει το προϊόν αντιμετωπίζοντας ένα ζήτημα που μπορεί να ενοχλεί αυτή την ηλικιακή ομάδα, όπως το σχολικό άγχος ή η επιθυμία να ακολουθήσει νέες τάσεις.
Σκεφτείτε πού να τοποθετήσετε το βίντεο
Το βίντεο είναι ένας ευέλικτος τύπος περιεχομένου που δημοσιεύεται σε κοινωνικά μέσα (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), ιστότοπους ή ακόμα και πλατφόρμες ροής. Ποια επιλογή θα επιλέξετε θα πρέπει να εξαρτάται από το κοινό-στόχο σας.
Επιλογή κατάλληλων μορφών βίντεο και θεμάτων
Η επιλογή μιας μορφής είναι εύκολη μόλις επιλέξετε μια πλατφόρμα για τη δημοσίευση του βίντεό σας. Τα περισσότερα προσφέρουν μόνο μία ή δύο διαφορετικές επιλογές.
Το θέμα πρέπει να είναι πρωτότυπο για να κρατήσει το ενδιαφέρον των πελατών. Μη διστάσετε να δοκιμάσετε νέες τάσεις κατά τη δημιουργία του βίντεό σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν το κοινό-στόχος σας είναι η νεότερη γενιά.
Βασιστείτε στην υψηλή ποιότητα
Η ποιότητα των βίντεό σας πρέπει να είναι του υψηλότερου δυνατού επιπέδου. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες και ο ήχος είναι καθαροί και ευκρινείς. Ελέγξτε το περιεχόμενο αρκετές φορές για να βεβαιωθείτε ότι δεν κόβεται και ότι τα πλαίσια ρέουν καλά μεταξύ τους.
Αξιοποιήστε στο έπακρο τη μουσική
Ένα βίντεο χωρίς μουσική είναι βαρετό και δεν θα διασκεδάσει τους ανθρώπους. Έτσι, μην φοβάστε να παίξετε μια μελωδία πάνω από την προφορική λέξη για να τονίσετε την κύρια ιδέα. Μπορείτε να βρείτε πολλή ενδιαφέρουσα και δωρεάν μουσική στο διαδίκτυο αυτές τις μέρες. Συνήθως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για εμπορικούς σκοπούς.
Μην ξεχάσετε τους υπότιτλους
Οι άνθρωποι παρακολουθούν περιεχόμενο κοινωνικών μέσων παντού – στο σπίτι, στο λεωφορείο, στο περπάτημα ή στη δουλειά. Πολλοί δεν έχουν ενεργοποιημένο τον ήχο, επομένως οι υπότιτλοι είναι απαραίτητοι. Χρησιμοποιήστε τα για να ενημερώσετε για το προϊόν ή την εταιρεία σας.
Τραβήξτε την προσοχή στα πρώτα δευτερόλεπτα
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η διάρκεια προσοχής του μέσου ενήλικα είναι 8 δευτερόλεπτα και ο χρόνος αυτός γίνεται όλο και μικρότερος. Επομένως, εάν θέλετε το βίντεό σας να τραβήξει την προσοχή των χρηστών, βεβαιωθείτε ότι είναι ελκυστικό από το πρώτο δευτερόλεπτο.
Βεβαιωθείτε ότι οι θεατές γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν όταν τελειώσει το βίντεο
Μια καλή καμπάνια μάρκετινγκ βίντεο θα πρέπει να λέει στους θεατές ακριβώς τι να κάνουν. Επομένως, συμπεριλάβετε μια σαφή παρότρυνση για δράση. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα κουμπί για να τους μεταφέρετε σε μια σελίδα προϊόντος ή να εγγραφείτε σε ένα ενημερωτικό δελτίο.
Μην ξεχάσετε να μετρήσετε και να συγκρίνετε τα αποτελέσματαΑφού δημοσιεύσετε ένα βίντεο, ελέγξτε πόσα άτομα το έχουν δει, σχολιάσει, αποθηκεύσει ή κοινοποιήσει. Εάν είναι δυνατόν, εξετάστε επίσης τον αριθμό των κλικ στον ιστότοπο, τις συνδρομές ή άλλες ενέργειες που μπορεί να έχουν κάνει οι πελάτες.
Σημειώστε τα αποτελέσματα και συγκρίνετε τα. Δείτε αν κάνατε κατά λάθος κάποιο λάθος κάπου και τι θα μπορούσατε να είχατε κάνει διαφορετικά για να λάβετε περισσότερες μετατροπές.