3 λεπτά για ανάγνωση

Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές

Μια έρευνα του 2024 από την Akeneo αποκάλυψε ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση προϊόντων, ιδιαίτερα στη διαχείριση πληροφοριών προϊόντων. Αυτό περιλαμβάνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να διασφαλίσουν ότι οι λεπτομέρειες των προϊόντων τους είναι ακριβείς, ολοκληρωμένες, ενημερωμένες και συνεπείς σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες. Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 650 επαγγελματίες B2B από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία, επικεντρώθηκε σε βασικούς τομείς διαχείρισης προϊόντων B2B που πρέπει να κατακτήσουν οι επιχειρήσεις. Αυτές οι προκλήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν τη διαχείριση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων προϊόντων, την αυτοματοποίηση διαδικασιών, την προώθηση της ομαδικής συνεργασίας, την έγκαιρη κυκλοφορία προϊόντων και τη διασφάλιση της κανονιστικής συμμόρφωσης στις πρακτικές διαχείρισης προϊόντων B2B.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές
Πηγή: Depositphotos

Η ψηφιοποίηση αναδιαμορφώνει τις προσδοκίες

Ένα εντυπωσιακό 90% των επιχειρήσεων B2B σχεδιάζουν να επεκτείνουν τη στρατηγική ψηφιακών πωλήσεών τους τα επόμενα δύο χρόνια, υποδεικνύοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός γίνεται κορυφαία επιχειρηματική προτεραιότητα. Οι πελάτες B2B αναμένουν όλο και περισσότερο επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, εξατομίκευση και απρόσκοπτες ψηφιακές αλληλεπιδράσεις παρόμοιες με τις εμπειρίες των καταναλωτών τους. Τα δημοφιλή ψηφιακά κανάλια περιλαμβάνουν πύλες αυτοεξυπηρέτησης, κοινωνικά μέσα και ιστότοπους προϊόντων.

Οι εταιρείες B2B πρέπει να προσαρμοστούν στις προσδοκίες των πελατών που απαιτούν ευκολία και εξατομίκευση παρόμοια με τις εμπειρίες B2C.

Explore critical B2B product management challenges and innovative solutions for 2024. Learn how to streamline processes and boost efficiency.

Source: Akeneo

Διαχείριση πληροφοριών προϊόντων: Η κύρια πρόκληση

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η διαχείριση ακριβών και ολοκληρωμένων πληροφοριών για τα προϊόντα παραμένει βασικό ζήτημα. Η έρευνα εντόπισε τα κύρια σημεία πόνου, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης (37%), της ομαδικής συνεργασίας (31%) και της έγκαιρης κυκλοφορίας προϊόντων (28%).

Παρά την αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών όπως τα συστήματα διαχείρισης πληροφοριών προϊόντων (PIM) και η τεχνητή νοημοσύνη, το 40% των εταιρειών εξακολουθούν να διαχειρίζονται τα δεδομένα προϊόντων με μη αυτόματο τρόπο. Κατά μέσο όρο, μια εταιρεία B2B χρειάζεται δύο εβδομάδες για να συλλέξει δεδομένα προϊόντων για κυκλοφορία στην αγορά, με τον εμπλουτισμό δεδομένων να διαρκεί ακόμη περισσότερο.

Κανονισμοί Αργή πρόοδος διαχείρισης προϊόντων B2B

Οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν προκλήσεις κανονιστικής συμμόρφωσης, με το 99% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ζητήματα συμμόρφωσης. Οι βασικές ανησυχίες περιλαμβάνουν τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού, τη συνέπεια των δεδομένων προϊόντων και τη δυνατότητα εντοπισμού (SEO). Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών συμμόρφωσης εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για το 45% των επιχειρήσεων, επιβραδύνοντας συχνά την κυκλοφορία προϊόντων.

Η εμπειρία είναι υψίστης σημασίας

Η εστίαση στην παροχή ελκυστικών και συνεπών εμπειριών προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες B2B. Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων αναφέρουν τις επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις και τις μετατροπές ως οφέλη από πληροφορίες προϊόντων υψηλής ποιότητας. Το βασικό περιεχόμενο προϊόντος που εκτιμάται από τους πελάτες περιλαμβάνει:

  1. Σαφώς γραμμένες περιγραφές προϊόντων (79%)
  2. Τεχνικά φυλλάδια (78%)
  3. Πληροφορίες εγγύησης (75%)
  4. Αναφορές πελατών (75%)
A 2024 survey by Akeneo has revealed that nearly all B2B companies face significant challenges in product management, particularly in managing product information. This encompasses the difficulties firms encounter in ensuring their product details are accurate, comprehensive, up-to-date, and consistent across various channels and platforms.

Source: Akeneo

Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, η διατήρηση ποιοτικών πληροφοριών προϊόντων σε όλα τα ψηφιακά κανάλια είναι απαραίτητη για την ικανοποίηση των πελατών.

Όπως και στο τμήμα B2C, αξίζει να παρακολουθείτε νέες καινοτομίες που βελτιώνουν την εμπειρία αγορών. Τα παραδοσιακά e-shops, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα. Στο μέλλον, συνιστάται να λάβετε υπόψη και τις προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες.

Με τα ψηφιακά κανάλια να αντιπροσωπεύουν ήδη σχεδόν το 50% των εσόδων B2B, η συνεχής επέκταση σε πολυκαναλικές στρατηγικές, η ενσωμάτωση IoT και η προσαρμόσιμη αρχιτεκτονική θα είναι απαραίτητες για τη μελλοντική ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές
4 λεπτά για ανάγνωση

Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων B2B είναι πλέον ένα σημαντικό εργαλείο για εταιρείες που θέλουν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα τους και να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες και επιχειρηματικούς εταίρους. Αυτό το είδος μάρκετινγκ είναι πιο περίπλοκο από το μάρκετινγκ B2C, το οποίο επικεντρώνεται στις γρήγορες πωλήσεις. Πρέπει να επικεντρωθεί στη […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn
2 λεπτά για ανάγνωση

Νέες πληροφορίες για καμπάνιες B2B στο LinkedIn

Όσοι επιθυμούν να πετύχουν στο μάρκετινγκ B2B πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα κίνητρα άλλων εταιρειών. Σε αντίθεση με το μάρκετινγκ B2C, το οποίο συχνά λειτουργεί με συναισθηματικές παρορμήσεις, το μάρκετινγκ B2B βασίζεται σε μακροχρόνιες σχέσεις, εμπιστοσύνη και επαγγελματική εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική πρέπει να προσαρμοστεί σε κάθε πελάτη. Με μια λέξη, […]

Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+